Проміжний контроль з української літератури за результативністю дистанційного навчання учнів 6 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину

Про матеріал
Представлений матеріал може бути використаний для реалізації проміжного контролю за результативністю однієї з форм дистанційного навчання школярів під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину. Дидактичний матеріал до уроків української літератури у 6 класі скомпонований блоками за темами, винесеними на опрацювання здобувачами освіти.
Перегляд файлу

Українська література, 6 клас

І блок проміжних контролюючих завдань

Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Характеристика головних героїв повісті

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему, встановлюй відповідності тощо.

1.Ти прочитав твір Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…». Проаналізуй ситуацію, зроби висновок щодо безпечної чи небезпечної поведінки героїв.

Опис ситуації, яку треба проаналізувати

Твій аналіз ситуації (Я вважаю поведінку хлопців правильною і чому; або Я вважаю поведінку хлопців неправильною, небезпечною  і чому; або Я вважаю поведінку хлопців з одного боку правильною, а з іншого неправильною, небезпечною  і чому)

1.Коли прийшли до лісу й побачили старий курінь, Митько перевірив палицею, чи немає там зміїв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Хлопці вирили на дорозі яму, щоб упіймати страшну химеру з озера.

 

 

 

 

 

3.Почувши шум у воді й побачивши чудовисько, хлопці не втекли, а вирішили його сфотографувати чи навіть упіймати.

 

 

 

 

 

4.Коли хтось почав кричати й кликати на допомогу, хлопці кинулися у воду й намагалися рятувати потопаючого.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Над кожним «промінчиком сонечка» напиши слово-характеристику персонажа твору Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…».

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ блок проміжних контролюючих завдань

Л.Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9»

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему, встановлюй відповідності тощо.

1.Виконай літературний самодиктант «Так» чи «Ні». Уважно перечитай кожне з дванадцяти тверджень. Якщо твердження неправильне – впиши після нього слово «Ні», якщо правильне – «Так».

1.Послання від бабусі Клим одержав електронною поштою.

2.Бабуся для виконання завдання дала онукові жовтий автомобіль.

3.жовтий «Запорожець» виявився «машиною часу».

4.На Клима в авто напав синьомордик на екскаваторі.

5.»Машина часу» управлялася спеціальним роботом, який сидів на задньому сидінні жовтого «Запорожця».

6.Спочатку Климові захотілося спокою, свободи від усяких обіцянок і небезпек, потім він відчув смак пригод.

7.»Машина часу» переміщалася в часопросторі зовсім непомітно.

8.Славним пращуром, засновником роду сім'ї Джури був Омелян Муха, запорозький характерник.

9.Характерник у запорожців – це чарівник, найвправніший воїн.

10.Клим знайшов своїх батьків за допомогою козацьких барабанів.

11.Людина не може зустрітися сама із собою в іншому часі.

12.Зброєю проти синьомордів виявилися земні мухи.

 

2.Схарактеризуй Клима Джуру, склавши паспорт-характеристику

Ім'я, прізвище героя

 

Вік

 

Батьки

 

 

 

Заняття

 

 

Захоплення

 

Вчинки, дії

 

 

 

Риси характеру

 

 

 

 

 

 

Ставлення автора до героя

 

Місце народження героя

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
2055
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку