Проміжний контроль з української літератури за результативністю дистанційного навчання учнів 7 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина)

Про матеріал
Матеріал може бути використаний як проміжний контроль з української літератури за результативністю навчання учнів 7 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина) .
Перегляд файлу

Прізвище, ім'я учня ___________________________ клас _________

Українська література, 7 клас

ІІІ блок проміжних контролюючих завдань

Контрольна робота №5 Ти знаєш, що ти – людина? (В.Симоненко, М.Павленко, Л.Пономаренко)

 Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку.

Зверни увагу! Ця тематична контрольна робота – єдина контрольна робота у ІІ семестрі, що має бути виконана у формі письмового твору. Обравши одну із п'яти нижче запропонованих тем, продумай зміст власного висловлювання, логіку викладення думок, їх послідовність. Склади і запиши короткий план, пов'язуй допис зі змістом прочитаних творів; не забувай про абзаци. Пильнуй грамотність, адже вона також впливатиме на  оцінювання роботи.

  1. Материна молитва з дна моря рятує (В.Симоненко «Лебеді материнства»)
  2. Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину (В.Симоненко «Лебеді материнства»)
  3. Роздуми про сенс людського життя (за твором М.Павленко «Русалонька із 7 В, або Прокляття роду Кулаківських»)
  4. Загальнолюдська ідея толерантності (терпимості) і гуманізму в новелі Л.Пономаренко «Гер переможений»
  5. Чи можна пробачити ворога і за що? (за новелою Л.Пономаренко «Гер переможений»)

 

Валеріє, якщо є бажання, можеш скористатися одним із цих планів. З другого плану написане в дужках переписувати не треба.

 Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину

План

1. 1. Поезія, яка мене вразила.

2. Провідні ідеї, висловленні автором.

2.1.

2.2.

2.3.

3. Враження від прочитаного

 

 

Роздуми про сенс людського життя (за твором М.Павленко «Русалонька із 7 В, або Прокляття роду Кулаківських»)

План

1.Повість-казка, яка мене захопила.

2.Софійка – головна героїня фантастичного твору.

2.1. Мамина помічниця.

2.2. Гарна подруга (дружні стосунки із Сашком, створення реклами для його бізнесу; разом у квартирі з привидами і у подорожах у минуле).

2.3. Добра душа дівчинки (допомога Вадиму, родині Катрі, скривдженому батьком Валентином хлопчику, тітці Сніжані…).

3.Перемога добра над усіма негараздами.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV блок проміжних контролюючих завдань

 Поетичні твори О.Ольжича(«Захочеш і будеш») та О.Теліги(«Сучасникам», «Пломінний день»)

https://www.youtube.com/watch?v=pxnurwyASyQ – посилання на інтернет - ресурси

https://www.youtube.com/watch?v=aoM3mdGlO – посилання на інтернет - ресурси

https://www.youtube.com/watch?v=4fgSD_ZP83s  – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності, поєднуй тощо.

  1.Поєднай(стрілочками) життєве кредо(позицію) О.Ольжича  та цитату з його твору.

Життєве кредо(позиція) автора

 

Цитата з твору

1.Все в житті залежить від нас самих, від нашого вольового рішення

А «І легко тобі хоч і дивишся ниць, / Аби не спіткнутись ніразу, / І нести солодкий тягар таємниць / І гостру петарду наказу».

2.Справжнє, наповнене боротьбою життя, не для слабких

Б «Зрослась небезпека з відважним життям, / Як з тілом смертельна крила»

3.Крокувати з високо піднятою головою, приймати виважені рішення, виконувати свій обов'язок

В «Захочеш і будеш. В людині, затям,  / Лежить невідгадана сила»

 

2.Поєднай(стрілочками) життєве кредо(позицію) О.Теліги та цитату з її твору.

Життєве кредо(позиція) авторки

 

Цитата з твору

1.Душа сповнена енергії жити і боротися заради Вітчизни до кінця життя.

А «Нехай несуть мене бурхливі води / Від пориву до самого гину»

2.Де є патріоти, там немає байдужих.

Б «Хочу жити, аж життя не зломить»

3.Авторка утверджує активну життєву позицію.

В «Хоч людей довкола так багато, / Та ніхто з них кроку не зупинить, / Якщо крикнути в рухливий натовп / Найгостріше слово – Україна»

4.Віра в перемогу України.

Г «І все, що мрією було роками, / Все обернеться в дійсність і можливість»

 

 V блок проміжних контролюючих завдань

О.Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили»

https://www.youtube.com/watch?v=gRr2s307Auc – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності тощо.

1.Визнач, яке з тверджень правильно порушує проблему твору, а яке – ні. Якщо ти погоджуєшся із твердженням, напиши навпроти «так», якщо не погоджуєшся – напиши «ні».

Добро і зло _______,  дружба _________,  патріотизм________, боротьба із зажерливістю_____,   любов до землі-годувальниці ________,   боротьба із брехнею______,    охорона природи _______,      благородство_______.

2.Склади паспорт головного героя твору О.Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили».

Назва твору

 

Герой твору

 

Рік народження

 

Місце народження

 

Прототип героя

 

 

Зовнішній вигляд

 

 

 

Риси характеру

 

 

 

Ставлення до інших героїв

 

 

 

 

Мої враження від героя

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку