Прості досліди з фізики в домашніх умовах: «Дослід – «посадка» мильних бульбашок на вовняну тканину»

Я бульбашка мильна, мінлива, грайлива, я легша за все і ясніша за все. З віршу Наталі Забілої А. Ейнштейн сказав: «Істина — це те, що витримує перевірку дослідом». Досліди з фізики допоможуть ввійти до чудесного світу знань. Для учнів 5 -11 класів вони будуть нескладними. Зрозумівши основні фізичні принципи і закони, учні відчувають себе більш впевнено. Щоб вивчення законів фізики в домашніх умовах було безпечним, необхідно дотримуватися запобіжних заходів: 1. Абсолютно всі експерименти необхідно проводити за участю дорослих. 2. Необхідно бути особливо уважними, якщо використовуються гострі, колючо-ріжучі предмети, відкритий вогонь. При цих дослідах присутність дорослих обов'язкова. 3. Використання отруйних речовин заборонено. Дослід – «посадка» мильних бульбашок на вовняну тканину Дослід досить простий і цікавий і варто його повторювати. Мильні бульбашки це дивовижний витвір природи. Зробити мильні бульбашки дуже просто: 600 мл. води, 200 мл. шампуню/рідкого миючого засобу і 100 мл. гліцерину, який продається в аптеках. Мильними бульбашками милуються і діти і дорослі. Всім, хто мав справу з мильними бульбашками відомо, що при попаданні мильної бульбашки на руку – вона лопається. І для того щоб взяти мильні бульбашки до рук потрібно одягнути вовняну рукавичку, тоді їх можна ловити та тримати у руках. Можливо також зберегти бульбашку – «посадивши» її на вовняну тканину, як це показано на фото 1. На фото 2 – юний «дослідник» мильних бульбашок.

Я бульбашка мильна,

мінлива, грайлива,

я легша за все

і ясніша за все.

З віршу Наталі Забілої

А. Ейнштейн сказав: «Істина — це те, що витримує перевірку дослідом».

1. Абсолютно всі експерименти необхідно проводити за участю дорослих.  2. Необхідно бути особливо уважними, якщо використовуються гострі, колючо-ріжучі предмети, відкритий вогонь. При цих дослідах присутність дорослих обов'язкова. 3. Використання отруйних речовин заборонено.

Дослід – «посадка» мильних бульбашок на вовняну тканину

Дослід  досить простий і цікавий і варто його повторювати.

Мильні бульбашки це дивовижний витвір природи.

Існує декілька версій – легенд, про те, звідки почалася історія мильних бульбашок.  Всі  історії  пов’язані з появою мила.  Коли почали в античні часи варити мило - з того часу народилися і мильні бульбашки. Але вони створювались мимоволі, під час миття та прання, і ще не мали самостійності. Вони тихенько чекали свого зіркового часу. І він настав майже у ХVII столітті. Художники зображали на своїх картинах дітлахів, які пускають бульбашки через соломинки.  У ХVIIІ столітті розпочався «бум» популярності бульбашок. Так в цирку показують  шоу бульбашок. А відомий англієць Сем Хіт навіть занесений в книгу рекордів Гіннеса. Він створив мильну бульбашку у висоту 1,5 метра і завширшки 3,3 метра, в якій помістилося 50 чоловік.

Мильними бульбашками милуються і діти і дорослі.

image

Фото 1                                                       Фото 2

На фото 2 – юний «дослідник» мильних бульбашок.

Література:

1. Автор: Бабин Дмитро Святославович, Інтернет, https://radioelectronics-ur5ydn.jimdofree.com/прості-досліди-з-фізики-вдомашніх-умовах/дослід-посадка-мильних-бульбашок-на-вовняну-

тканину/

Автор: Бабин Дмитро Святославович

pdf
До підручника
Фізика 7 клас (Засєкіна Т.М., Засєкін Д.О.)
До уроку