Інтегроване заняття з математики для дітей середньої групи ЗДО
Тема : Просторові геометричні форми (куля, куб)
Мета : закріплювати уявлення про клас об’ємних геометричних фігур (куля, куб), знаходити їх у предметах навколишнього середовища, розвивати логічне мислення; виховувати організованість.
Матеріал : паперові сніжинки, об’ємні геометричні фігури (куля, куб). Іграшки: зайчик, білочка, їжачок.
Хід заняття
I.Організаційний момент
-Сьогодні у нас незвичне заняття. Я отримала лист від тітоньки Сови, і зараз вам його прочитаю. «Любі діти, я запрошую вас відправитись у цікаву подорож, у гості в лісовий садок. Звірята будуть дуже раді зустрічі з вами.» А куди саме йти підкажуть сніжинки.
II.Основна частина
Дихальна вправа «Лети сніжинко»
Діти намагаються здути сніжинку з долоні так, щоб вона полетіла на столик де лежать накриті у кошику геометричні фігури.
- Ми з вами потрапили до геометричних фігур! Візьмемо їх з собою до звіряток та разом розберемося, що це за фігури. («ходьба змійкою» з високо піднятими ногами)
Ось і прийшли ми в лісовий садок. Зустрічаймо лісових звірів (вихователь викладає почергово фігури звірят).
Полічіть скільки звірят прийшло у садок? (3)
Ми з вами лічили кількісною лічбою та дізналися, що прийшло троє звірят! А тепер полічимо порядковою лічбою, хто прийшов першим, другим, третім?
Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти.
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
Руки в боки, руки так,
Руки в гору як вітряк.
Вище руки підніміть,
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти кілька раз.
За роботу! Все гаразд!
(Перегляд відео, ознайомлення з кулею та кубом)
- Діти, наші друзі звірі запуталися і не можуть зрозуміти де куля, а де куб. Давайте пограємо у відеогру, та знайдемо серед предметів кулю, куб. (Перегляд відеогри, та відповіді)
Дидактична гра « На, що схожа куля, куб.»
А зараз час погратися у гру «Чарівний мішечок»
(діти по черзі засовують руку у мішечок та обирають фігуру, визначають на дотик на яку фігуру схоже.)
III.Підсумок!