Просторові геометричні форми (куля, куб)

Про матеріал
Інтегроване заняття з математики для дітей середньої групи ЗДО Тема : Просторові геометричні форми (куля, куб) Мета : закріплювати уявлення про клас об’ємних геометричних фігур (куля, куб), знаходити їх у предметах навколишнього середовища, розвивати логічне мислення; виховувати організованість.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з математики для дітей середньої групи ЗДО

Тема : Просторові геометричні форми (куля, куб)

Мета : закріплювати уявлення про клас об’ємних геометричних фігур (куля, куб), знаходити їх у предметах навколишнього середовища, розвивати логічне мислення; виховувати організованість.

Матеріал : паперові сніжинки, об’ємні геометричні фігури (куля, куб). Іграшки: зайчик, білочка, їжачок.

Хід заняття

I.Організаційний момент

-Сьогодні у нас незвичне заняття. Я отримала лист від тітоньки Сови, і зараз вам його прочитаю. «Любі діти, я запрошую вас відправитись у цікаву подорож, у гості в лісовий садок. Звірята будуть дуже раді зустрічі з вами.» А куди саме йти підкажуть сніжинки.

II.Основна частина

Дихальна вправа «Лети сніжинко»

Діти намагаються здути сніжинку з долоні так, щоб вона полетіла на столик де лежать накриті у кошику геометричні фігури.

- Ми з вами потрапили до геометричних фігур! Візьмемо їх з собою до звіряток та разом розберемося, що це за фігури. («ходьба змійкою» з високо піднятими ногами)

Ось і прийшли ми в лісовий садок. Зустрічаймо лісових звірів (вихователь викладає почергово фігури звірят).

Полічіть скільки звірят прийшло у садок? (3)

Ми з вами лічили кількісною лічбою та дізналися, що прийшло троє звірят! А тепер полічимо порядковою лічбою, хто прийшов першим, другим, третім?

  • Хто перший? ( Зайчик)
  • Хто другий? (Білочка)
  • Хто третій? (Їжачок)
  • До садочка зазвичай ходить багато звірят, але сьогодні прийшло тільки троє! Зараз у них розпочнеться заняття, тому вони сядають за столики.
  • З ким сидить зайчик?
  • Скільки звіряток сидить за другим столиком?
  • Якщо сидять двоє звіряток, то можна сказати, що це пара. Пара – це два предмети.
  • Хто сидить сам, без пари?
  • А якщо до їжачка сяде ще хтось один, то це буде пара? ( Так).

Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти.

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

Руки в боки, руки так,

Руки в гору як вітряк.

Вище руки підніміть,

І спокійно опустіть.

Плесніть, діти кілька раз.

За роботу! Все гаразд!

  • Дітки, ми маємо подарунки для наших звірят. (Вихователь дістає м’яч і куб)
  • На які геометричні фігури схожі ці іграшки? (Куля, куб)
  • Звірята не знають, Що таке «куля» та «куб», тож познайомимо їх із цими геометричними формами.

(Перегляд відео, ознайомлення з кулею та кубом)

- Діти, наші друзі звірі запуталися і не можуть зрозуміти де куля, а де куб. Давайте пограємо у відеогру, та знайдемо серед предметів кулю, куб. (Перегляд відеогри, та відповіді)

Дидактична гра « На, що схожа куля, куб.»

А зараз час погратися у гру «Чарівний мішечок»

(діти по черзі засовують руку у мішечок та обирають фігуру, визначають на дотик на яку фігуру схоже.)

III.Підсумок!

  • Молодці! Ми розповіли звірятам про кулю та куб, що це не просто геометричні фігури, а об’ємні геометричні фігури. А зараз час повертатися назад до нас у садочок. До побачення наші друзі звірята! («ходьба змійкою» з високо піднятими ногами, імітуючи повернення з лісового садочка ) Після повернення діти виконують роботу у творчих зошитах. Аплікація « Побудуй місточок для Мишки, з квадратів»

 

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2022
Переглядів
3320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку