Протокол № 1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
Криворізької гімназії № ___
від 04.09.2023 р.
Присутні :
___________ - в.о директора ;
___________ - асистент вчителя;
___________ - систент вчителя;
____________- практичний психолог,
____________- класний керівник 1 класу;
____________- вчитель- логопед;
____________- вчитель- дефектолог;
____________- класний керівник 3 класу;
____________- класний керівник 4 класу;
____________- класний керівник 2 класу;
____________- класний керівник 8 класу, вчитель англійської мови;
____________- вчитель мистецтва та географії;
____________-класний керівник 5 -Б класу, вчитель української мови та літератури;
____________- класний керівник 5-А класу, вчитель історії;
____________- класний керівник 6 класу;
____________ -класний керівник 7 класу, вчитель фізичної культури;
____________- вчитель технології;
____________- вчитель англійської мови;
____________- вчитель математики;
____________- вчитель алгебри та геометрії;
____________- вчитель біології;
____________- вчитель зарубіжної літератури та асистент вчителя;
____________- фіхівець-консультант (вчитель дефектолог) ІРЦ №1
Всього: ___
Порядок денний
1.Визначення обсягу роботи та послідовності освітнього процесу.
2.Підготовка необхідної документації та складання графіку роботи.
1.Визначення обсягу роботи та послідовності освітнього процесу.
Слухали : ________ЗДНВР., яка оголосила мету та завдання роботи в класах з інклюзивним навчанням на 2023-2024 навчальний рік у гімназії №___. Згідно наказу МОН № 855 від 11.09.2009 р. «Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», відповідно наказу по гімназії «Про організацію інклюзивного начання» №____ від 31.08.2023 року затверджено години для інклюзивного навчання учнів відповідно до кількості предметів інваріантної складової робочого навчального плану цих класів, та наказу «Про створення команди супроводу» від 31.08.2023 року №____.
Ухвалили: Інформацію взяти до відома.
2. Підготовка необхідної документації та складання графіку роботи.
Слухали : __________ЗДНВР
Для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями, які потребують розвитку, проводяться індивідуальні заняття з корекції розвитку, розвитку мовлення та розвитку психофізичних процесів.
.
|
|
|
Ухвалили: погодитися з розподілом годин на корекційні заняття, згідно навантаженням по закладу. Корекційним педагогам скласти графіки занять та узгодити з батьками дітей.
Слухали : _______ЗДНВР, яка ознайомила присутніх із переліком документів для організації роботи в класі з інклюзивним навчанням:
- висновок обстеження ІРЦ;
- заяви батьків;
- наказ по школі;
- індивідуальний навчальний план;
- розклад навчальних занять.
Ухвалили:
1. Інформацію взяти до відома, погодитись з розподілом годин на корекційні заняття, згідно навантаженням по закладу ;
2. Розклад навчальних занять ухвалити.
3. Розробити та затвердити індивідуальну програму розвитку для дітей з ООП, узгодити з батьками дітей та членами команди супроводу.
Голова __________
Секретар __________
Члени команди:
-
-
-
-
-
-
-