Протокол №
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
комунального закладу "Харківський ліцей №105
Харківської міської ради"
від 16.09.2024 м. Харків
Голова засідання: ПІБ (голови комісії)
Секретар: ПІБ (асистента)
Присутні: ПІБ, директор ліцею (або заступник директора з навчально-виховної роботи), ПІБ, соціальний педагог, ПІБ, класний керівник ___ класу, ПІБ, асистент учителя, ПІБ, вчитель-логопед, ПІБ, вчитель-дефектолог, ПІБ практичний психолог, фахівець ІРЦ (за згодою), ПІБ, мати учениці.
Засідання проведено в онлайн-форматі.
Порядок денний:
1. Про затвердження індивідуального навчального плану на 2024/2025 навчальний рік для учениці ___ класу П.І. (Доповідач голова команди супроводу)
1. Про затвердження індивідуального навчального плану на 2024/2025 навчальний рік для учениці ___ класу П.І (Доповідач голова команди супроводу)
СЛУХАЛИ:
ПІБ, голова команди супроводу (директора ліцею/заступника директора з навчально-виховної роботи), яка ознайомила з попередньо схваленим на засіданні педради (протокол від 31.08.2024 №16) індивідуальним навчальним планом для учениці ___ класу з особливими освітніми потребами П.І. на 2024/2025 навчальний рік.
УХВАЛИЛИ:
2.1. Затвердити індивідуальний навчальний план на 2024/2025 навчальний рік для учениці ___ класу П.І.
Рішення прийнято шляхом відкритого голосування:
"за" - __ голосів, "проти" - 0 голосів, «утримались» - 0 голосів.
2. Про створення і затвердження індивідуальної програми розвитку з дотриманням рекомендацій ІРЦ та урахуванням особливостей розвитку учениці ___ класу П.І (Доповідач голова команди супроводу)
СЛУХАЛИ:
ПІБ, голова команди супроводу (директора ліцею/заступника директора з навчально-виховної роботи), яка наголосила про необхідність створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами П.І., з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів та особистих спостережень. Ознайомила з висновками ІРЦ. У своїй роботі команді психолого-педагогічного супроводу необхідно брати за основу висновок ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
ВИСТУПАЛИ:
ПІБ., класний керівник ___ класу, яка ознайомила присутніх з результатами навчальної діяльності П.І.
ПІБ., вчитель-логопед, яка ознайомила з характеристикою мовленнєвої сфери учениці.
ПІБ, вчитель-дефектолог, яка ознайомила з характеристикою когнітивного розвитку учениці.
ПІБ, практичний психолог, яка ознайомила з особливостями емоційно-вольової сфери учениці.
ПІБ, асистента учителя, яка ознайомила з проєктом ІПР учениці ___ класу П.І. на 2024/2025 навчальний рік.
(таблиці з ІПР - кількість корекційних годин, розклад корекційних занять)
УХВАЛИЛИ:
2.1.Вважати стан розвитку учениці ___ класу П.І. таким що не відповідає віку і потребує застосування корекційно-розвиткових занять.
2.2. ПІБ, класному керівнику створити умови для здобуття освіти дитині з особливими освітніми потребами.
Постійно
2.3. Корекційним педагогам проводити заняття відповідно до розподілу корекційних годин та розкладу.
Постійно
2.4. Затвердити ІПР для учениці ___ класу П.І.
Рішення прийнято шляхом відкритого голосування:
"за" - __ голосів, "проти" - 0 голосів, «утримались» - 0 голосів.
Голова: ПІБ
Секретар: ПІБ
Ознайомлені в електронному форматі:
ПІБ, директор ліцею або заступник директора з навчально-виховної роботи, ПІБ, соціальний педагог, ПІБ, класний керівник ___ класу, ПІБ, асистент учителя, ПІБ, вчитель-логопед, ПІБ, вчитель-дефектолог, ПІБ практичний психолог, фахівець ІРЦ (за згодою), ПІБ, мати учениці.