Протокол №2 засідання команди психолого-педагогічного супроводу комунального закладу "Харківський ліцей №105 Харківської міської ради"

Про матеріал
Шановні колеги! Пропоную зразок складання протоколу №2 (січень) Команди супроводу дітей з ООП.
Перегляд файлу

Протокол №2

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

комунального закладу "Харківський ліцей №105

Харківської міської ради"

 

 

від 03.01.2025                                                                        м. Харків

 

 

Голова засідання: ПІБ (голови комісії)

Секретар: ПІБ (асистента)

 

 

Присутні: ПІБ, директор ліцею/ заступник директора з навчально-виховної роботи,  ПІБ, соціальний педагог, ПІБ, класний керівник ___ класу, ПІБ, асистент учителя, ПІБ, вчитель-логопед, ПІБ, вчитель-дефектолог, ПІБ практичний психолог, фахівець ІРЦ (за згодою), ПІБ, мати учениці.

Засідання проведено в онлайн-форматі.

 

 

Порядок денний:

1. Моніторинг виконання індивідуального навчального плану та індивідуальної програми розвитку за І семестр 2024/2025 навчального року. (Доповідач голова команди супроводу)

2. Моніторинг  динаміки розвитку та результатів  корекційно – розвиткової роботи з ученицею __ класу П.І.  за І семестр  2024/2025 навчального року. (Доповідач класн керівник)

3. Визначення відповідності індивідуальної програми розвитку освітньо-розвитковим потребам учениці __ класу П.І. (Доповідач класний керівник)

 

 

1. Моніторинг виконання індивідуального навчального плану та індивідуальної програми розвитку за І семестр 2024/2025 навчального року (Доповідач голова команди супроводу)

СЛУХАЛИ:

ПІБ, голова комісії (директора ліцею/ заступник директора з навчально-виховної роботи) яка розповіла про особливості організації освітнього процесу для учениці __класу П.І., довела до відома присутніх, що індивідуальний навчальний план та індивідуальна програма  розвитку були розроблені з дотриманням рекомендацій ІРЦ, відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учениці.

Учениця відвідує всі уроки. Процес навчання постійно супроводжується підтримкою асистента вчителя (або - ні)

Адаптовані предмети: _____ (перелік)

Корекційно — розвиткові заняття ___ години на тиждень, проводяться в повному (або не в повному обсязі у зв'язку з відсутністю в навчальному закладі  потрібного спеціаліста)

УХВАЛИЛИ:

  1.           Вважати здійснення освітнього процесу в «ХЛ №105» таким що відповідає індивідуальному навчальному плану та індивідуальній програмі розвитку учениці __ класу, П.І.

Рішення прийнято шляхом відкритого голосування:

"за" - __ голосів, "проти" - 0 голосів, «утримались» - 0 голосів.

 

2. Моніторинг динаміки розвитку та результатів корекційно – розвиткової роботи з ученицею __ класу П.І.  за І семестр  2024/2025 навчального року (Доповідач класний керівник)

СЛУХАЛИ:

ПІБ, вчителя __  класу, яка провела  аналіз навчальних досягнень учениці ___класу П,І, за І семестр  2024/2025 навчального року.

(стислий аналіз з основних предметів)

ВИСТУПАЛИ:

ПІБ, асистент вчителя, яка розповіла (інтерес до навчання, самостійність, увагу, самообслуговування, кількість часу на виконання завдання)

ПІБ, вчитель-логопед: (як завжди стислий аналіз. Стан: регрес/ прогрес відсутній/ незначний прогрес/ помірний прогрес/ значний прогрес)

ПІБ, вчитель-дефектолог: (як завжди стислий аналіз. Стан: регрес/ прогрес відсутній/ незначний прогрес/ помірний прогрес/ значний прогрес)

ПІБ, психолог: (як завжди стислий аналіз. Стан: регрес/ прогрес відсутній/ незначний прогрес/ помірний прогрес/ значний прогрес)

ПІБ, (директор ліцею або заступника директора з навчально-виховної роботи), яка підсумувала результати роботи з ученицею __класу П.І. та запропонувала  визнати позитивною   динаміку розвитку за І семестр 2024/2025 навчального року.

УХВАЛИЛИ:

2.1. Надавати більше часу для виконання вправ, використовувати додаткове заохочення і стимуляцію.

2.2. Продовжувати працювати над корекцією розвитку та мовлення.

2.3. Дозувати психоемоційне навантаження в навчальному процесі.

2.4. Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2023/2024 н. р. учениці __-го класу П.І. позитивною.

Рішення прийнято шляхом відкритого голосування:

"за" - __ голосів, "проти" - 0 голосів, «утримались» - 0 голосів.

 

3. Визначення відповідності індивідуальної програми розвитку освітньо-розвитковим потребам учениці __ класу П.І. (Доповідач класний керівник)

СЛУХАЛИ:

ПІБ, класного керівника __ класу, яка підвела підсумки моніторингу динаміки розвитку та навчання учениці __ класу П.І. та зазначила що в результаті роботи за індивідуальною програмою розвитку на 2024/2025 навчальний рік спостерігається  позитивна динаміка. Запропонувала залишити ІПР без змін та продовжувати проводити корекційно-розвиткові заняття за встановленим розкладом.

ВИСТУПАЛИ:

ПІБ, мати дитини, яка зазначила що вважає індивідуальний навчальний план та індивідуальну програму розвитку такими що сприяють розвитку навчальних здібностей та комунікативних навичок (ім’я дитини)

УХВАЛИЛИ:

3.1. Продовжити роботу з П.І. за індивідуальною програмою розвитку, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові завдання залишити без змін.

Рішення прийнято шляхом відкритого голосування:

"за" - __ голосів, "проти" - 0 голосів, «утримались» - 0 голосів.

 

Голова:        ПІБ

Секретар:                                             ПІБ

 

Ознайомлені в електронному форматі:

ПІБ, директор ліцею/ заступник директора з навчально-виховної роботи,  ПІБ, соціальний педагог, ПІБ, класний керівник ___ класу, ПІБ, асистент учителя, ПІБ, вчитель-логопед, ПІБ, вчитель-дефектолог, ПІБ практичний психолог, фахівець ІРЦ (за згодою), ПІБ, мати учениці.

 

docx
Додано
27 грудня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку