Протокол №2
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
комунального закладу "Харківський ліцей №105
Харківської міської ради"
від 03.01.2025 м. Харків
Голова засідання: ПІБ (голови комісії)
Секретар: ПІБ (асистента)
Присутні: ПІБ, директор ліцею/ заступник директора з навчально-виховної роботи, ПІБ, соціальний педагог, ПІБ, класний керівник ___ класу, ПІБ, асистент учителя, ПІБ, вчитель-логопед, ПІБ, вчитель-дефектолог, ПІБ практичний психолог, фахівець ІРЦ (за згодою), ПІБ, мати учениці.
Засідання проведено в онлайн-форматі.
Порядок денний:
1. Моніторинг виконання індивідуального навчального плану та індивідуальної програми розвитку за І семестр 2024/2025 навчального року (Доповідач голова команди супроводу)
СЛУХАЛИ:
ПІБ, голова комісії (директора ліцею/ заступник директора з навчально-виховної роботи) яка розповіла про особливості організації освітнього процесу для учениці __класу П.І., довела до відома присутніх, що індивідуальний навчальний план та індивідуальна програма розвитку були розроблені з дотриманням рекомендацій ІРЦ, відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учениці.
Учениця відвідує всі уроки. Процес навчання постійно супроводжується підтримкою асистента вчителя (або - ні)
Адаптовані предмети: _____ (перелік)
Корекційно — розвиткові заняття ___ години на тиждень, проводяться в повному (або не в повному обсязі у зв'язку з відсутністю в навчальному закладі потрібного спеціаліста)
УХВАЛИЛИ:
Рішення прийнято шляхом відкритого голосування:
"за" - __ голосів, "проти" - 0 голосів, «утримались» - 0 голосів.
2. Моніторинг динаміки розвитку та результатів корекційно – розвиткової роботи з ученицею __ класу П.І. за І семестр 2024/2025 навчального року (Доповідач класний керівник)
СЛУХАЛИ:
ПІБ, вчителя __ класу, яка провела аналіз навчальних досягнень учениці ___класу П,І, за І семестр 2024/2025 навчального року.
(стислий аналіз з основних предметів)
ВИСТУПАЛИ:
ПІБ, асистент вчителя, яка розповіла (інтерес до навчання, самостійність, увагу, самообслуговування, кількість часу на виконання завдання)
ПІБ, вчитель-логопед: (як завжди стислий аналіз. Стан: регрес/ прогрес відсутній/ незначний прогрес/ помірний прогрес/ значний прогрес)
ПІБ, вчитель-дефектолог: (як завжди стислий аналіз. Стан: регрес/ прогрес відсутній/ незначний прогрес/ помірний прогрес/ значний прогрес)
ПІБ, психолог: (як завжди стислий аналіз. Стан: регрес/ прогрес відсутній/ незначний прогрес/ помірний прогрес/ значний прогрес)
ПІБ, (директор ліцею або заступника директора з навчально-виховної роботи), яка підсумувала результати роботи з ученицею __класу П.І. та запропонувала визнати позитивною динаміку розвитку за І семестр 2024/2025 навчального року.
УХВАЛИЛИ:
2.1. Надавати більше часу для виконання вправ, використовувати додаткове заохочення і стимуляцію.
2.2. Продовжувати працювати над корекцією розвитку та мовлення.
2.3. Дозувати психоемоційне навантаження в навчальному процесі.
2.4. Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2023/2024 н. р. учениці __-го класу П.І. позитивною.
Рішення прийнято шляхом відкритого голосування:
"за" - __ голосів, "проти" - 0 голосів, «утримались» - 0 голосів.
3. Визначення відповідності індивідуальної програми розвитку освітньо-розвитковим потребам учениці __ класу П.І. (Доповідач класний керівник)
СЛУХАЛИ:
ПІБ, класного керівника __ класу, яка підвела підсумки моніторингу динаміки розвитку та навчання учениці __ класу П.І. та зазначила що в результаті роботи за індивідуальною програмою розвитку на 2024/2025 навчальний рік спостерігається позитивна динаміка. Запропонувала залишити ІПР без змін та продовжувати проводити корекційно-розвиткові заняття за встановленим розкладом.
ВИСТУПАЛИ:
ПІБ, мати дитини, яка зазначила що вважає індивідуальний навчальний план та індивідуальну програму розвитку такими що сприяють розвитку навчальних здібностей та комунікативних навичок (ім’я дитини)
УХВАЛИЛИ:
3.1. Продовжити роботу з П.І. за індивідуальною програмою розвитку, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові завдання залишити без змін.
Рішення прийнято шляхом відкритого голосування:
"за" - __ голосів, "проти" - 0 голосів, «утримались» - 0 голосів.
Голова: ПІБ
Секретар: ПІБ
Ознайомлені в електронному форматі:
ПІБ, директор ліцею/ заступник директора з навчально-виховної роботи, ПІБ, соціальний педагог, ПІБ, класний керівник ___ класу, ПІБ, асистент учителя, ПІБ, вчитель-логопед, ПІБ, вчитель-дефектолог, ПІБ практичний психолог, фахівець ІРЦ (за згодою), ПІБ, мати учениці.