ПРОТОКОЛ
засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу
дитини з особливими освітніми потребами, учня 7-А класу,
ПІП
№ 2 16 вересня 2022 року
Голова: ПІП- директор гімназії.
Секретар: ПІП - соціальний педагог, асистент вчителя.
Присутні – 15 чоловік команди психолого-педагогічного супроводу:
ПІП - директор гімназії.
ПІП - заступник директора з навчально-виховної роботи.
ПІП - соціальний педагог.
ПІП – педагог-дефектолог.
ПІП - класний керівник, вчитель математики.
ПІП - вчитель української мови та літератури.
ПІП – вчитель зарубіжної літератури.
ПІП - вчитель інформатики.
ПІП - вчитель основ здоров’я, хімії
ПІП - вчитель біології.
ПІП - вчитель географії.
ПІП - вчитель мистецтва.
ПІП - вчитель фізичної культури.
ПІП – вчитель трудового навчання.
ПІП - мама дитини з ООП.
Відсутні – 2 особи:
ПІП - вчитель англійської мови.
ПІП – вчитель історії.
Порядок денний:
1. Розробка та затвердження індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини з особливими освітніми потребами (ІПР) відповідно до висновків інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 03.08.2020 року № ІРЦ-00-00-00 та рішення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів та узгодження її з батьками дитини.
Обговорення можливостей корекційної роботи з дитиною з ООП, учня 7-А класу, ПІП відповідно до рішення засідання команди ППС (протокол № 3 від 23 грудня 2021 року)
І. СЛУХАЛИ:
1. ПІП, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка нагадала присутнім про вимоги до індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини із особливими освітніми потребами, учня 7-А класу.
Ознайомила присутніх з правилами складання індивідуальної програми та обов’язкового узгодження її з батьками дитини з ООП.
Зазначила, що для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнем, проводитимуться корекційно - розвиткові заняття: з педагогом-дефектологом - 4 години відповідно до висновків інклюзивно-ресурного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 03.08.2020 № ІРЦ-000-00-00-00 та рішення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (протокол №3 засідання команди ППС від 23 грудня 2021 р.).
Заступник директора інформувала присутніх про те, що психологічний супровід дитини з ООП протягом всього освітнього процесу буде здійснювати практичний психолог; соціально-педагогічний патронаж дитини та її батьків - соціальний педагог ПІП; спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб, адаптувати освітнє середовище: навчальні матеріали відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП – вчитель-асистент ПІП.
Було підкреслено, що вчителі, які надають освітні послуги дитині із ООП ПІП працюватимуть за Типовою освітньою програмою для ЗЗСО ІІ ступеня, з українською мовою навчання (таблиця1), затвердженою наказом МОН України №405 від 20.04.2018 року в умовах інклюзивного навчання.
Запропонувала поділитися своїми спостереженнями за дитиною з ООП, надати свої пропозиції педагогічним працівникам, які працюють з дитиною з ООП, учнем 7-А класу, ПІП.
ВИСТУПИЛИ:
1. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, заступник директора з навчально-виховної роботи,яка зазначила, що з огляду на результати моніторингу можна визначити, що дитина з ООП ПІП має категорію освітніх потреб функціональні (сенсорні) труднощі помірного ступеня прояву, що відповідає ІІІ рівню підтримки.
Наголосила на обов’язкових умовах формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти: подолання соціальних та психологічних бар’єрів, впровадження педагогіки партнерства. Наголосила на дотриманні виважених підходів та врахуванні інтересів дитини з ООП під час освітнього процесу.
Рекомендувала продовжити навчання за типовою освітньою програмою за умови адаптації змісту навчання.
2. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, асистент вчителя, соціальний педагог, ознайомила учасників засідання команди ППС з результатами спостереження за дитиною з ООП ПІП щодо його індивідуальних особливостей, інтересів, потреб, надала пропозиції для індивідуальної програми розвитку згідно висновків інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Надала рекомендації педагогічним працівникам, батькам щодо особливостей розвитку дитини з ООП, учня 7-А класу, ПІП.
3. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, педагог-дефектолог, довела до відома присутніх, що ПІП добре сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал, намагається дотримуватися правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах, правильно вимовляє деякі закріплені слова, словосполучення, фрази, помічає зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухозорового сприймання зверненого мовлення.
Зазначила, що ПІП розпізнає шуми; розпізнає вокальну та інструментальну музику, оркестрове і сольне виконання; розпізнає голоси (чоловічий, жіночий, дитячий).
4. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, класний керівник 7–А класу, ознайомила присутніх з особливостями освітньої діяльності дитини з ООП ПІП та його сильними сторонами та потребами, внесла пропозиції для індивідуальної програми розвитку.
5. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, вчитель української мови та літератури,, звернула увагу присутніх на достатній рівень навчальних досягнень дитини з ООП ПІП з предмету, на сумлінне відношення до виконання завдань.
6. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, мати дитини із ООП, учня 7-А класу, ПІП, яка погодилась із запропонованою індивідуальною програмою розвитку дитини на 2022-2023 н.р.
УХВАЛИЛИ:
1.Інформацію заступника директора з навчально-виховної роботи ПІП взяти до відома.
2.Індивідуальну програму розвитку та супроводу дитини з особливими освітніми потребами, учня 7-А класу, ПІП затвердити.
3. Здійснювати контроль за проведенням навчання та оцінювання навчальних досягнень учня з ООП, учня 7-А класу, ПІП (Постійно)
4.Залучати його до позакласних та позашкільних заходів. (Постійно)
5.Учителям - предметникам, які працюють в 7-А класі з інклюзивним навчанням:
5.1. Забезпечувати особистісно зорієнтований, диференційований підхід до організації освітнього процесу, враховуючи особливі освітні потреби учня. (Постійно).
5.2.Навчальний матеріал під час вивчення всіх предметів адаптувати відповідно до потреб і можливостей учня. (Постійно).
5.3. Використовувати під час освітнього процесу спеціальні методи та способи роботи відповідно до потреб і можливостей дитини з особливими освітніми потребами. (Постійно).
5.4. Розвивати та удосконалювати навички спілкування дитини з ООП ПІП на слухозоровій основі (Постійно).
6.Корекційно-розвиткові заняття спрямовувати на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери і мовлення.
Рішення прийнято - одноголосно
Голова засідання ПІП
Секретар засідання ПІП
Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
ПІП