Протокол №2 (інклюзія)

Про матеріал
Протокол роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП. Рекомендовано для секретарів команди ППС.
Перегляд файлу

 

 

 

ПРОТОКОЛ

засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу

дитини з  особливими освітніми потребами, учня 7-А класу,

ПІП

  № 2                                                                                                     16 вересня 2022 року

 

Голова: ПІП- директор гімназії.

Секретар: ПІП - соціальний педагог, асистент вчителя.

  

       Присутні – 15 чоловік команди психолого-педагогічного супроводу:

ПІП - директор гімназії.

ПІП - заступник директора з навчально-виховної роботи.

ПІП - соціальний педагог.       

ПІП – педагог-дефектолог.      

ПІП - класний керівник, вчитель математики. 

ПІП - вчитель української мови та літератури.

ПІП – вчитель зарубіжної літератури.

ПІП - вчитель інформатики.

ПІП - вчитель основ здоров’я, хімії

ПІП - вчитель біології.

ПІП -  вчитель географії.

ПІП - вчитель мистецтва.

ПІП - вчитель фізичної культури.

ПІП – вчитель трудового навчання.

ПІП - мама дитини з ООП.

 

Відсутні – 2 особи:

ПІП  -  вчитель англійської мови.

ПІП – вчитель історії.

 

Порядок денний:

 

1. Розробка та затвердження індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини  з особливими освітніми потребами (ІПР) відповідно  до висновків інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 03.08.2020 року № ІРЦ-00-00-00 та рішення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів та узгодження її з батьками дитини.

Обговорення можливостей корекційної роботи з дитиною з ООП, учня 7-А класу, ПІП  відповідно до рішення засідання команди ППС (протокол № 3 від 23 грудня 2021 року)

 

І. СЛУХАЛИ:

  1. ПІП, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка нагадала присутнім про вимоги до індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини із особливими освітніми потребами, учня 7-А класу.

  Ознайомила присутніх з правилами складання індивідуальної програми та обов’язкового узгодження її з батьками дитини з ООП.

Зазначила, що  для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнем, проводитимуться корекційно - розвиткові заняття: з педагогом-дефектологом - 4 години відповідно до висновків інклюзивно-ресурного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 03.08.2020 № ІРЦ-000-00-00-00 та рішення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (протокол №3 засідання команди ППС від 23 грудня 2021 р.).

Заступник директора інформувала присутніх про те, що психологічний супровід дитини з ООП протягом всього освітнього процесу  буде здійснювати практичний психолог; соціально-педагогічний патронаж дитини та її батьків  - соціальний педагог ПІП; спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб, адаптувати освітнє середовище: навчальні  матеріали відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП – вчитель-асистент ПІП.

  Було підкреслено, що вчителі, які надають освітні послуги  дитині із ООП   ПІП  працюватимуть за Типовою освітньою програмою для ЗЗСО ІІ ступеня, з українською мовою навчання (таблиця1), затвердженою наказом МОН України №405 від 20.04.2018 року в умовах інклюзивного навчання.

  Запропонувала поділитися своїми спостереженнями за дитиною з ООП,  надати свої пропозиції педагогічним працівникам, які працюють з дитиною з ООП, учнем 7-А класу, ПІП.

 

ВИСТУПИЛИ:

 

    1. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, заступник директора з навчально-виховної роботи,яка зазначила, що з огляду на результати моніторингу можна  визначити, що дитина з ООП ПІП має категорію освітніх потреб функціональні (сенсорні) труднощі помірного ступеня прояву, що відповідає ІІІ рівню підтримки.

  Наголосила на  обов’язкових умовах формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти: подолання соціальних та психологічних бар’єрів, впровадження педагогіки партнерства. Наголосила на дотриманні виважених підходів та врахуванні інтересів дитини з ООП під час освітнього процесу.

Рекомендувала продовжити навчання за типовою освітньою програмою за умови адаптації змісту навчання.

 

  2. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, асистент вчителя, соціальний педагог, ознайомила учасників засідання команди ППС з результатами спостереження за дитиною з ООП  ПІП щодо його індивідуальних особливостей, інтересів, потреб, надала пропозиції для індивідуальної   програми розвитку  згідно висновків інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.

Надала рекомендації педагогічним працівникам, батькам щодо особливостей розвитку дитини з ООП, учня 7-А класу, ПІП.

 

3. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, педагог-дефектолог, довела до відома присутніх, що ПІП добре сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал, намагається дотримуватися правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах, правильно вимовляє деякі закріплені слова, словосполучення, фрази, помічає зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухозорового сприймання зверненого мовлення.

Зазначила, що ПІП розпізнає шуми; розпізнає вокальну та інструментальну музику, оркестрове і сольне виконання; розпізнає голоси (чоловічий, жіночий, дитячий).

 

4. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу,  класний керівник 7–А класу, ознайомила присутніх з особливостями освітньої  діяльності дитини з ООП ПІП та його сильними сторонами та потребами, внесла пропозиції для індивідуальної   програми розвитку.

 

  5. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, вчитель української мови та літератури,, звернула увагу присутніх на достатній рівень навчальних досягнень дитини з ООП ПІП з предмету, на сумлінне відношення до виконання  завдань.

 

 6. ПІП, член команди психолого-педагогічного супроводу, мати дитини із ООП, учня 7-А класу, ПІП, яка погодилась із  запропонованою  індивідуальною програмою розвитку дитини на 2022-2023 н.р.

УХВАЛИЛИ:

 

 1.Інформацію заступника директора з навчально-виховної роботи ПІП взяти до відома.

  2.Індивідуальну програму розвитку та супроводу  дитини з особливими освітніми потребами, учня 7-А класу, ПІП затвердити.

    3. Здійснювати контроль за проведенням навчання та оцінювання навчальних досягнень учня з ООП, учня 7-А класу, ПІП (Постійно)

 4.Залучати його до позакласних та позашкільних заходів. (Постійно)

  5.Учителям - предметникам, які працюють в 7-А класі з інклюзивним навчанням:

  5.1. Забезпечувати особистісно зорієнтований, диференційований підхід до організації освітнього процесу, враховуючи особливі освітні потреби учня. (Постійно).

  5.2.Навчальний матеріал під час вивчення всіх предметів адаптувати відповідно до потреб і можливостей учня. (Постійно).

  5.3. Використовувати під час освітнього процесу спеціальні методи та способи роботи відповідно до потреб і можливостей дитини з особливими освітніми потребами. (Постійно).

      5.4. Розвивати та удосконалювати навички спілкування дитини з ООП ПІП  на слухозоровій основі (Постійно).

  6.Корекційно-розвиткові заняття спрямовувати на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери і мовлення.

 

 Рішення прийнято -  одноголосно

 

        Голова засідання                                                      ПІП

  Секретар засідання            ПІП

 

Члени команди психолого-педагогічного супроводу:

 

    ПІП

 

 

doc
Додано
10 лютого
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку