Протокол № 3 засідання команди психолого-педагогічного супроводу роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. з дітьми з ООП.

Про матеріал
Протокол №3 засідання команди психолого-педагогічного супроводу роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

                                          Протокол № 3

             засідання команди психолого-педагогічного супроводу

                                            учня 7- Б класу

Дата: 17.01.2024 р.

Присутні: директор П. І. Б.        

                 заступник директора П. І. Б.          

                 практичний психолог П. І. Б.                                   

                 соціальний педагог П. І. Б.

                 асистент вчителя П. І. Б.

                 класний керівник П. І. Б.

                 мати учня П. І. Б.

                                                Порядок денний

1. Моніторинг результатів засвоєння навчальної програми з учнем з ООП за           I семестр 2023/2024 н.р.

2. Формування командою супроводу траєкторії навчання та розвитку дитини з ООП у II семестрі 2023/2024 н.р.

Слухали:

  П І Б, заступник  директора з НВР, виступила з другого питання порядку денного. Наголосила, що основним завданням інклюзивної освіти в закладі є створення всіх необхідних умов для розвитку дитини з ООП в освітньому середовищі. Зазначила, що цьому надається належна увага з боку адміністрації закладу і команди психолого-педагогічного супроводу. Але для повноцінного розвитку дитини важливе місце займає тісна взаємодія між навчальним закладом та родиною, котрі, як партнери мають спільну мету – забезпечити прогресивний розвиток дитини. Зауважила, що обов’язково потрібно продовжувати роботу по адаптації програми з урахуванням досягнень учня у навчальній діяльності. Своєчасно проводити корекцію педагогічного впливу на особливість дитини, його поведінку і відношення до навколишнього середовища. Враховувати в навчально-виховному процесі характерні для учня можливості і фактори компенсації. Продовжувати роботу над розвитком психічних процесів, а саме: уваги, пам’яті, мислення, уяви, розширення і збагачення мовного словника, розвиток емоційно-вольової сфери. Голова засідання команди супроводу, заступник директора з НВР, узагальнила виступи фахівців та зазначила, що формування командою супроводу ефективної траєкторії навчання та розвитку дитини з ООП, дозволяє не тільки реалізувати індивідуальний підхід до кожної дитини, а й фіксувати, відстежувати і коригувати роботу щодо усунення порушень, сприяти корекції, розвивати життєві компетенції, здійснювати індивідуальне просування у освітній сфері. Зміст, форми та методи навчально-виховної роботи в інклюзивному класі корекційно спрямовані та сприяють не лише засвоєнню знань, умінь і навичок, формуванню поведінки, а й спрямовується на виправлення особливостей розвитку дитини. Важливими моментами у роботі є правильно обраний темп роботи, повторюваність, поглиблений індивідуальний та диференційований підхід.  

  Виступили П. І. Б., практичний  психолог, яка підтримала слова виступаючої  і зазначила, що виховання та навчання дитини з ООП – це довготривалий, інколи, непростий процес, що потребує уміння, терпіння, знання як педагогів так і батьків. Порадила батькам у взаєминах з дитиною не допускати «вседозволеності» та встановлювати чіткі рамки роботи під час навчального процесу. Для підняття самооцінки, віри дитини в свої можливості – хвалити її за успіхи і досягнення, навіть самі незначні. Психолог ліцею, яка використовуючи діагностичні методики, всебічно обстежила учня та надала свої рекомендації команді психолого-педагогічного супроводу, які беруть участь у виконанні програми комплексного супроводу дитини.

Психолог зазначила, що  у навчальному закладі створене  таке середовище, де дитина почувається комфортно і впевнено. І це одне з найважливіших завдань адміністрації та педагогів і, водночас, перший кроком на шляху налагодження довірливих, партнерських стосунків з родиною дитини з ООП. Психолог у своєму виступі зазначила, що учень завжди з бажанням відвідує корекційні заняття, але іноді  виникають труднощі під час виконання завдань з логічним навантаженням. Словниковий запас відповідає віковій нормі, розуміє абстрактні поняття частково. Психолог представила результати корекційно-розвиткової роботи і зазначила, що за період навчання він  проявив себе як комунікабельний учень. Приймає участь у груповій роботі на уроках, спільній грі та спілкуванні з однокласниками під час перерв. На уроках вибірково відповідає на запитання вчителя, але сам зрідка проявляє активність. Із задоволенням приймає участь у шкільних заходах та флешмобах, із відповідальністю ставиться до виконання порученої вчителем роботи.

            П. І. Б., класний керівник, проаналізувала роботу учня протягом        I семестру. Повідомила, що учень засвоїв навчальний матеріал у повному обсязі на достатньому рівні.  На уроках працює зосереджено та старанно,  проявляє активність, іноді, зосередженість, часто відповідає усно, працює переважно самостійно. Основний матеріал з точних дисциплін засвоїв на середньому  рівні. Виконує завдання в межах вивченого матеріалу за алгоритмами з допомогою асистента вчителя. Наголосив, що першочерговим завданням для подальшого розвитку дитини є постійний контроль та допомога у виконанні домашнього завдання з боку батьків.

     Виступили П. І. Б., асистент вчителя, яка доповнила виступ класного керівника щодо навчальних досягнень дитини і зазначила, що для успішного виконання завдання доцільне збільшення часу, використання зручних форм роботи відповідно до потреб дитини. Асистент вчителя зазначив, що опановування навчальної програми у I семестрі виявило такі результати: учень  виконує завдання з усіх предметів, запам’ятовує та переказує прослуханий матеріал, дає відповіді на запитання. Проявляє активність, іноді зосередженість, часто відповідає усно, працює переважно самостійно. Потребує детального кількаразового повторення завдання або запитання. Пише розбірливо, але повільно, допускає незначні виправлення, уміє будувати зв’язне висловлювання. Домашні завдання виконує систематично на досить високому рівні, зазвичай під наглядом мами. З допомогою аналізує текст задачі, розв’язує задачу, але самотужки пояснює вибір певної дії. Зауважила на обов’язковому використанні доступних форм викладу інформації, використання  адаптованих матеріалів під час уроку.

     П. І. Б., мати учня, повідомила  про створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини вдома. Зазначила, що учень із задоволенням відвідує ліцей та позашкільні заходи з метою задоволення потреб та  всебічного розвитку учня.  

Ухвалили:

1. Вважати динаміку розвитку та навчання учня П. І. Б. у І семестрі 2023/2024 навчальному році позитивною.

Команді психолого-педагогічного супроводу продовжити працювати з ІПР, корегувати її в разі необхідності використовуючи подану інформацію та результати спостереження за індивідуальними особливостями учня, взяти до уваги і використати для заповнення результатів у індивідуальній програмі розвитку за І семестр 2023/2024 н.р.

2. Батьками та членами команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП продовжити роботу по взаємо обміну інформацією щодо ефективності навчання учня з метою покращення навчальних показників дитини. Членам команди ППС працювати над розвитком пізнавальних процесів і формувати аналітико-синтетичні операції. Сприяти формуванню вольової саморегуляції. Формувати та розвивати навички активної взаємодії з ровесниками. Вчити долати сором’язливість в групових формах роботи.

3. Вважати динаміку розвитку та навчання учня 7-Б класу  у І семестрі 2023/2024 навчального року позитивною.

 

Голова засідання:                                                     П. І. Б.

 Секретар:                                                                 П. І. Б.

 

docx
Додав(-ла)
Харченко Олена
Додано
7 лютого
Переглядів
5053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку