2 Слухали:
Про хід виконання роботи над темою "Патріотичне виховання у закладі"
………….., вчитель початкових класів, сказала, що патріотичне виховання охоплює розвиток любові до Батьківщини, національної свідомості й гідності, дбайливе ставлення до рідної мови, культури, традицій; відповідальність за природу рідної країни, бажання зробити свій внесок у долю Вітчизни, інтерес до міжнаціонального спілкування, прагнення до праці на благо рідної країни, її народу. Головною метою патріотичного виховання в школі є набуття учнями соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина української держави, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової та екологічної культури. В основу системи патріотичного виховання покладено ідею розвитку української державності як консолідуючий чинник розвитку суспільства й нації в цілому. Форми й методи виховання базуються на українських народних традиціях, кращих надбаннях національної та світової педагогіки й психології.
Ідеалом патріотичного виховання виступає різнобічний та гармонійно розвинений, національно свідомий, високоосвічений, життєво компетентний громадянин, здатний до саморозвитку та самовдосконалення.
Виступили:
…………., асистент вчителя, наголосила, що ефективність розв’язання завдань патріотичного виховання залежить від налагодженості тісної взаємодії між педагогами і батьками. Так просвітницька робота з сім’ями вихованців проводилась у різних формах співпраці з ними і передбачає ознайомлення батьків із специфікою освітнього процесу в закладі. Це -
………….., вчитель початкових класів, яка сказала, що виховання у молодого покоління почуття патріотизму нині визнано проблемою загальнодержавного масштабу, адже патріотизм – це одна із найважливіших рис сучасної людини.
У початкових класах закладається основа національної свідомості учнів, любов до рідної землі, своєї «малої батьківщини», виховується патріотична гордість за минуле і сучасне України, любов до рідної мови, формується духовно розвинена, творча, працелюбна особистість.
Патріотичне виховання учнів початкових класів НУШ здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів, відведення належного місця "спільно-взаємодіючій діяльності" як на уроках, так і в позаурочний час. Так під час навчання залучаю своїх учнів до різних заходів: виховна година до Міжнародного Дня миру «Ми за мир»; урок-гра до Дня Єднання «Україно, твоя сила в єднанні»; акція до Дня вшанування пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 «Запали свічу пам’яті»; флешмоб «Закохані в Батьківщину»; година спілкування – до Дня Соборності України «Єдина країна – єдиний народ»; акція «Обігрій захисника».
Ухвалили:
Постійно
Постійно
Постійно
Постійно
3 Слухали:
Рефлексія "Підсумки проведення тематичного тижня в початкових класах".
……………., вчитель початкових класів, яка сказала, що найважливішим із завдань сучасної початкової школи є розвиток пізнавальної активності здобувачів освіти, формування у них допитливості, патріотичності, бажання пізнавати нове. Збільшення навчального навантаження на навчальних заняттях примушує вчителя замислитись над тим, як підтримувати інтерес молодших школярів до навчання.
Одним з найбільш дієвих способів формування нового ставлення до навчання і пізнання є проведення предметних тижнів у початковій школі.
Цікаво, весело та пізнавально для здобувачів освіти пройшов Тиждень початкової школи з 17 по 21 квітня 2023 року. Конкурси, ігри, змагання розвивали творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними. Кожен день мав свою тематику (колір).
Відкриття відбулося на шкільній лінійці здобувачів освіти початкової школи, де їх ознайомили з планом проведення тижня початкових класів. План містив багато цікавих та змістовних заходів. Учням 1-4 класів було запропоновано взяти участь в ряді заходів згідно розробленого плану.
Учителі початкових класів запропонували учням такі заходи:
Розвивальна гра "Великодні звичаї" (4 клас); літературна вікторина «Ми до тебе, казко, в гості завітали» (1 клас); конкурс «Кращий каліграф» (1-4 класи); математична розвага «Усний рахунок із задоволенням» (2 клас); брейн-ринг «Математика – цариця наук» (1-2 клас); конкурс виразного читання «Найкращий читач» (1-4 клас); навчальна гра "Мовні розваги" (3-4 класи); майстер-клас «Виготовлення писанки» (4 клас); п’ятихвилинка «Графічний диктант» (1-4 класи); гра «Хто зверху» (3-4 класи); квест – гра «Подорож у казку» (1-4 класи).
Щодня упродовж тижня проводилися активні перерви: руханки на свіжому повітрі; інтелектуальні перерви ("Знайди слово", "З якого регіону писанка ", "Хто я?" ); вітамінні перерви. Цікавою видалася ідея використати кольори веселки в Тижні. Так червоним був перший день, помаранчевим – другий, жовтим – третій, зеленим – четвертий і синім – п’ятий. Саме в таких кольорах учні творили картини, аби взяти участь у конкурсах малюнків з теми: "Кольоровий світ дитинства".
У ході Тижня початкових класів здобувачі освіти виявляли зацікавленість, проявляли ентузіазм, ініціативу, були активними в роботі, демонстрували творчість, винахідливість, спостерігалося креативне, нестандартне мислення.
Виступили:
………..., вчитель початкових класів, яка наголосила, що проведення предметних тижнів має велике значення для підвищення культури учнів, інтересу до навчальних предметів, розвиває творчі здібності школярів, розуміння самого себе як особистості, усвідомлення свого місця серед людей, формування навичок конструктивної взаємодії, розвиває комунікативні здібності, упевненість у своїх діях.
Підведено підсумки роботи і винесено подяку всім активним учасникам.
Тиждень початкових класів закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання, підтримують інтерес та бажання вчитися. Учителі початкових класів ще раз довели, що вони справжні фахівці своєї справи. Змістовні заходи, захопливі хвилини кожного уроку стали яскравою подією у житті учнів.
Вчителі початкових класів привчають дітей до організованого систематичного здобуття знань, яке вимагає розвинених розумових, фізичних і вольових зусиль, виховують допитливість, працелюбність. Всі колеги продемонстрували компетентність щодо впровадження комунікативних, здоров’язберігаючих технологій, інноваційний підхід до різних етапів уроку. Ними продемонстровано щоденну клопітку працю з кожною дитиною.
Ухвалили:
Постійно
Систематично
Постійно