Протокол методики готовності до навчання 5 класі
Прізвище,ім’я________________________________________
Клас________
Дата________
І субтест
Інструкція: «Яке слово з усіх, що я назву, підходить найкраще?»
№ |
Завдання |
Оцінка виконання у балах |
1 |
Чобіт має… шнурок,пряжку,підошву,ремінці,гудзики |
1,9 |
2 |
У теплих краях мешкає….. ведмідь,олень,вовк,верблюд,пінгвін |
2,8 |
3 |
У році 24 міс.,3 міс.,12міс.,4 міс.,7 міс. |
2,7 |
4 |
Місяці зими вересень,жовтень,лютий,листопад,березень. |
2,3 |
5 |
В Україні не мешкає… соловей,лелека,синиця,страус,шпак. |
2,6 |
6 |
Батько старший за свого сина… часто,завжди,ніколи,рідко,іноді. |
2,2 |
7 |
Час доби… рік,місяць,тиждень,день,понеділок |
2,8 |
8 |
Вода завжди.. прозора,холодна,рідка,біла,смачна |
3,4 |
9 |
Дерево завжди має.. листя,квіти,плоди,коріння,тінь |
2,8 |
10 |
Пасажирський транспорт.. комбайн,самоскид,автобус,екскаватор,тепловоз |
2,5 |
ІІ субтест
Інструкція: «Одне слово з п’яти зайве,воно не підходить до всіх інших. Послухай уважно і визнач зайве слово»
№ |
Завдання |
Оцінка виконання у балах |
1 |
Тюльпан,лілія,картопля,ромашка,фіалка |
2,6 |
2 |
Річка,озеро,море,міст,болото |
2,3 |
3 |
Лялька,ведмедик,пісок,м’яч,болото |
2,7 |
4 |
Київ,Львів,Вашингтон,Донецьк,Рівне |
3,0 |
5 |
Шипшина,бузок,каштан,жасмин,троянда |
2,4 |
6 |
Курка,півень,лебідь,гусак,індик |
2,5 |
7 |
Коло,трикутник,чотирикутник,чотирикутник,указка,квадрат |
2,5 |
8 |
Сашко,віктор,Петро,Нестеренко,Миколка |
2,3 |
9 |
Число,ділення,додавання,віднімання,множення |
3,0 |
10 |
Веселий,швидкий,сумний,смачний,оберений |
2,7 |
ІІІ субтест
Інструкція : «До слова «птах» підходить слово «гніздо». Тепер потрібно підібрати пару до інших слів. Яке слово піходить до слова « троянда» так само, як до слова «огірок» підходить слово «овоч». Вибери з тих ,що я тобі назву. Отже,огірок – овоч,а троянда….»
№ |
|
Завдання |
Оцінка виконання у балах |
1 |
Огірок |
Троянда |
2,0 |
овоч |
Бурян, роса,садочок,квітка,земля |
||
2 |
Місто |
Садок |
2,4 |
Москва |
Паркан,гриби,яблуня,колодязь,лава |
||
3 |
Учитель |
Лікар |
2,2 |
учень |
Окуляри,лікарня,палвата,хворий |
||
4 |
Квітка |
Птах |
2,6 |
ваза |
Дзьоб,чайка,гніздо,перо |
||
5 |
Рукавичка |
Чобіт |
2,4 |
рука |
Панчохи,підошва,шкіра,нога,щітка |
||
6 |
Темний |
Мокрий |
2,1 |
світлий |
Сонячний,слизький,сухий,теплий |
||
7 |
Годинник |
Термометр |
2,5 |
година |
Скло,температура,ліжко,хворий,лікар |
||
8 |
Машина |
Човен |
2,5 |
двигун |
Річка,маяк,вітрило,весло |
||
9 |
Стіл |
Підлога |
2,5 |
скатертина |
Меблі,килим,пил,дошки,цвяхи |
||
10 |
Стілець |
Голка |
2,1 |
деревяний |
Гостра,тонка,блискавична,коротка,стальна |
ІV субтест
Інструкція: «Яким загальним словом можна назвати…?»
№ |
Завдання |
Оцінка виконання у балах |
1 |
Мітла,лопата - … |
2,6 |
2 |
Літо,зима - … |
2,1 |
3 |
Окунь,карась - … |
3,0 |
4 |
Огірок,помідор - … |
2,1 |
5 |
Бузок,верболіз - … |
2,6 |
6 |
Шафа,диван - … |
3,0 |
7 |
Червень,липень - … |
2,4 |
8 |
День,ніч - … |
2,8 |
9 |
Слон,мураха -… |
2,2 |
10 |
Дерево,квіти - … |
2,2 |
Загальний бал
Висновок_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Практичний психолог