Протокол методики готовності до навчання в 5 класі

Про матеріал
Субтести на допомогу практичному психологу для визначення готовності п'ятикласників.
Перегляд файлу

                     Протокол методики готовності до навчання 5 класі

Прізвище,ім’я________________________________________

Клас________

Дата________

 

І субтест                

 Інструкція:  «Яке слово з усіх, що я назву, підходить найкраще?»

 

 

Завдання

Оцінка виконання у балах

1

Чобіт має…

шнурок,пряжку,підошву,ремінці,гудзики

 

1,9

2

У теплих краях мешкає…..

ведмідь,олень,вовк,верблюд,пінгвін

 

2,8

3

У році

24 міс.,3 міс.,12міс.,4 міс.,7 міс.

 

2,7

4

Місяці зими

вересень,жовтень,лютий,листопад,березень.

 

2,3

5

В Україні не мешкає…

соловей,лелека,синиця,страус,шпак.

 

2,6

6

Батько старший за свого сина…

часто,завжди,ніколи,рідко,іноді.

 

2,2

7

Час доби…

рік,місяць,тиждень,день,понеділок

 

2,8

8

Вода завжди..

прозора,холодна,рідка,біла,смачна

 

3,4

9

Дерево завжди має..

листя,квіти,плоди,коріння,тінь

 

2,8

10

Пасажирський транспорт..

комбайн,самоскид,автобус,екскаватор,тепловоз

 

2,5

 

ІІ субтест

 Інструкція: «Одне слово з п’яти зайве,воно не підходить до всіх інших. Послухай уважно і визнач зайве слово»

 

 

Завдання

Оцінка виконання у балах

1

Тюльпан,лілія,картопля,ромашка,фіалка

2,6

2

Річка,озеро,море,міст,болото

2,3

3

Лялька,ведмедик,пісок,м’яч,болото

2,7

4

Київ,Львів,Вашингтон,Донецьк,Рівне

3,0

5

Шипшина,бузок,каштан,жасмин,троянда

2,4

6

Курка,півень,лебідь,гусак,індик

2,5

7

Коло,трикутник,чотирикутник,чотирикутник,указка,квадрат

2,5

8

Сашко,віктор,Петро,Нестеренко,Миколка

2,3

9

Число,ділення,додавання,віднімання,множення

3,0

10

Веселий,швидкий,сумний,смачний,оберений

2,7

 

ІІІ субтест 

 Інструкція : «До слова «птах» підходить слово «гніздо». Тепер потрібно підібрати пару до інших слів. Яке слово піходить до слова « троянда» так само, як до слова «огірок» підходить слово «овоч». Вибери з тих ,що я тобі назву. Отже,огірок – овоч,а троянда….»

 

 

 

Завдання

Оцінка виконання у балах

 

1

Огірок

Троянда

2,0

овоч

Бурян, роса,садочок,квітка,земля

 

2

Місто

Садок

2,4

Москва

Паркан,гриби,яблуня,колодязь,лава

 

3

Учитель

Лікар

2,2

учень

Окуляри,лікарня,палвата,хворий

 

4

Квітка

Птах

2,6

ваза

Дзьоб,чайка,гніздо,перо

 

5

Рукавичка

Чобіт

2,4

рука

Панчохи,підошва,шкіра,нога,щітка

 

6

Темний

Мокрий

2,1

світлий

Сонячний,слизький,сухий,теплий

 

7

Годинник

Термометр

2,5

година

Скло,температура,ліжко,хворий,лікар

 

8

Машина

Човен

2,5

двигун

Річка,маяк,вітрило,весло

 

9

Стіл

Підлога

2,5

скатертина

Меблі,килим,пил,дошки,цвяхи

 

10

Стілець

Голка

2,1

деревяний

Гостра,тонка,блискавична,коротка,стальна

 

ІV субтест

 Інструкція:  «Яким загальним словом можна назвати…?»

 

 

Завдання

Оцінка виконання у балах

1

Мітла,лопата - …

2,6

2

Літо,зима - …

2,1

3

Окунь,карась - …

3,0

4

Огірок,помідор - …

2,1

5

Бузок,верболіз - …

2,6

6

Шафа,диван - …

3,0

7

Червень,липень - …

2,4

8

День,ніч - …

2,8

9

Слон,мураха -…

2,2

10

Дерево,квіти - …

2,2

 

Загальний бал

Висновок_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­­­­­­­­­

 

 

Практичний психолог                                     

doc
Додано
23 січня
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку