Протокол оцінки потреби особи в наданні підтримки в закладі освіти

Про матеріал
ПРОТОКОЛ оцінки потреби особи в наданні підтримки у закладі освіти. Дошкільний заклад.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ
оцінки потреби особи в наданні підтримки у закладі освіти

Дата 24.01.2022 р.

Назва закладу освіти 

Група старша інклюзивна група №

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), який проходить оцінку

 

Сфера

Опис

Потреба в підтримці

Поведінкова

На заняттях  увага не стійка. Дитина завжди відволікається, інтересу та активності не проявляє, поставленні перед нею завдання не завжди розуміє. Ткі завдання, як ліпити з пластиліну та фарбувати пензликом самостійно без допомоги виконувати не може.            На музичному занятті пасні не спаває танцювальні рухи не запамятовує, рухи виконує відповідно до своїх можливостей. На заняттях з  фізичної культури приймє участь за бажанням, в ігри грає, ті які домподоби. У грі на вулиці та групі, грає сама, якщо і загулюється з дітьми то не надовго.Дитині важко зрозуміти та дотримуватися првил більшоста ігор. Відмічються і часті зміни настрою. Якщо дитині щось не подобається, може проявляти не задоволення, а саме кинути іграшку чи зіштовхнути посуд зі столу. Навички самообслуговування на низькому рівні, виконує все з допомогою дорослих.

Розвиток соціально-побутових навичок. Розвиток дрібної моторики рук. Чергування активних та спокійних видів діяльності.

Комунікативна

Контактує без вербального супроводу. Здійснює зоровий контакт під час зверннення до неї.

Передбачається проведення корекційно розвиткових та психолого- педагогічних занять.

Емоційно-вольова

Емоції не завжди відповідають ситуації. Поведінка та дії зумовленні ситуативним бажанням. Шидко стомлюється під час  будь якого виду діяльності.

Формування вольових зусиль при виконанні завдань. Застосування прийомів зацікавлення матеріалом.

 

 

 

 

Рекомендоване інклюзивне навчання за освітньою  програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» та адаптованою програмою розвитку дітей дошкільного віку із  ЗПР від 3 до 7 «Віконечко».

Надається можливість забезпечення асистентом вихователя відповідно до потреб.

Опанування

освітньої програми за базовим компонентом

 

 

 

 

 

Мовленнєва

Вербльний контакт ускладнений внаслідок відсутності мовлення.Мовленнєві інструкції виконує вибірково по мірі зацікавленності. Загалом мовлення виражене звуками раннього онтогенезу(ма,па,ба). Переважно все називває «кє». Частково розуміє т виконує прості  інструкції дорослого. Фонематичний слух на етапі формування. Під час виконання завдань діє методом проб та помилок.

Розвиток розуміння мовлення.Розвиток звуконаслідування.Розвиток зорової та слухової уваги, памяті.Активізація словника.

 

Не прявляє інтерес до видів діяльності спрямованих на розвиток молення.

 

 

 

 

 

Загальна характеристика

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Необхідність підтримки ________ рівня

Корекційні години:__5____

Потреба у проведенні  комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи в інклюзивно-ресурсному центрі

так

ні

 

 

Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня

________________________________________________________________________________

підпис _____________________________ дата ________________________________________

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
15 жовтня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку