ПРОТОКОЛ
оцінки потреби особи в наданні підтримки у закладі освіти
Дата 24.01.2022 р.
Назва закладу освіти
Група старша інклюзивна група №
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), який проходить оцінку
Сфера |
Опис |
Потреба в підтримці |
Поведінкова |
На заняттях увага не стійка. Дитина завжди відволікається, інтересу та активності не проявляє, поставленні перед нею завдання не завжди розуміє. Ткі завдання, як ліпити з пластиліну та фарбувати пензликом самостійно без допомоги виконувати не може. На музичному занятті пасні не спаває танцювальні рухи не запамятовує, рухи виконує відповідно до своїх можливостей. На заняттях з фізичної культури приймє участь за бажанням, в ігри грає, ті які домподоби. У грі на вулиці та групі, грає сама, якщо і загулюється з дітьми то не надовго.Дитині важко зрозуміти та дотримуватися првил більшоста ігор. Відмічються і часті зміни настрою. Якщо дитині щось не подобається, може проявляти не задоволення, а саме кинути іграшку чи зіштовхнути посуд зі столу. Навички самообслуговування на низькому рівні, виконує все з допомогою дорослих. |
Розвиток соціально-побутових навичок. Розвиток дрібної моторики рук. Чергування активних та спокійних видів діяльності. |
Комунікативна |
Контактує без вербального супроводу. Здійснює зоровий контакт під час зверннення до неї. |
Передбачається проведення корекційно розвиткових та психолого- педагогічних занять. |
Емоційно-вольова |
Емоції не завжди відповідають ситуації. Поведінка та дії зумовленні ситуативним бажанням. Шидко стомлюється під час будь якого виду діяльності. |
Формування вольових зусиль при виконанні завдань. Застосування прийомів зацікавлення матеріалом. |
|
|
|
|
Рекомендоване інклюзивне навчання за освітньою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» та адаптованою програмою розвитку дітей дошкільного віку із ЗПР від 3 до 7 «Віконечко». |
Надається можливість забезпечення асистентом вихователя відповідно до потреб. |
Опанування освітньої програми за базовим компонентом |
|
|
|
|
|
Мовленнєва |
Вербльний контакт ускладнений внаслідок відсутності мовлення.Мовленнєві інструкції виконує вибірково по мірі зацікавленності. Загалом мовлення виражене звуками раннього онтогенезу(ма,па,ба). Переважно все називває «кє». Частково розуміє т виконує прості інструкції дорослого. Фонематичний слух на етапі формування. Під час виконання завдань діє методом проб та помилок. |
Розвиток розуміння мовлення.Розвиток звуконаслідування.Розвиток зорової та слухової уваги, памяті.Активізація словника. |
|
Не прявляє інтерес до видів діяльності спрямованих на розвиток молення. |
|
|
|
|
Загальна характеристика
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Необхідність підтримки ________ рівня
Корекційні години:__5____
Потреба у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи в інклюзивно-ресурсному центрі
так
ні
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
|
|
|
|
|
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня
________________________________________________________________________________
підпис _____________________________ дата ________________________________________