Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал
Зразок протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу з дітьми з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ №1

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

дитини з особливими освітніми потребами,

учня 3 класу …..ліцею

 ………………….ПІП

   …2023                                                                                                                

Присутні:

заступник директора з навчально-виховної роботи –

практичний психолог –

класний керівник      - 

асистент вчителя       -

соціальний педагог   -

представник ІРЦ       -

батько дитини            -

Відсутні -

Порядок денний:

1. Про нормативно-правові акти, які регулюють питання інклюзивної освіти в Україні.

       (Доповідає заступник директора     з НВР )                                                   

2. Про схвалення Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

       (Доповідає практичний психолог)

3. Про розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та затвердження плану роботи на 2023/2024 навчальний рік.

      (Доповідає заступник директора з НВР)

4. Про обговорення та схвалення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами на 2023/2024 навчальний рік.

       (Доповідає класний керівник)

1.СЛУХАЛИ:

        Заступника директора з навчально-виховної роботи, який повідомив, що інклюзивне навчання - це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Дитина з особливими освітніми потребами - це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту. Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів - це і є головне завдання інклюзії. Відповідно до висновку ІРЦ, заяви батьків, із 01 вересня 2023 року у нашому закладі було організоване інклюзивне навчання для учня 3 класу ………………..,  відповідно до таких нормативно-правових документів:

- Конституції України;

- Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»;

- Постанови КМУ від 14 лютого 2017 р. №88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»,

- Постанови КМУ від 9 грудня 2020 р. №1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти»,

- Постанови КМУ від 15 вересня 2021 р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ№ 483 від 26.04.2022, № 979 від 30.08.2022),

- наказу МОНУ від 08.06.2018  №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»,

- наказу МОНУ від 23.04.2018  №414 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. за № 582/32034,

- листа МОН України від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»,

- листа МОНУ «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році» від 31.08.2023 №1/13094-23;

- наказу закладу від   № «Про організацію інклюзивного навчання в закладі».

        Кожний заклад повинен бути готовим у будь-який час прийняти дитину з ООП та створити максимально сприятливе середовище для її навчання та розвитку потенціалу.

УХВАЛИЛИ:

1.Опрацювати нормативно-правові акти щодо організації інклюзивного навчання у 2023/2024 н.р.

                                                                                                               До         .2023

2. Використовувати нормативно-правові акти під час впровадження інклюзивного навчання.

                                                                                                               2023/2024 н.р.

2.СЛУХАЛИ:

        Практичного психолога, яка ознайомила присутніх з проєктом Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яке було розроблене робочою групою. Працівники ознайомились із проєктом Положення, доповнень і змін не внесли.  Психолог запропонувала схвалити Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Схвалити Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

2. Подати на затвердження директору Бузівського ліцею Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

                                                                                                                      .2023

3.СЛУХАЛИ:

        заступника директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що директор ліцею, наказом по закладу затвердив склад команди

 психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та запропонувала розподілити функціональні обов’язки між членами команди.

        Заступник звернув увагу, що засідання команди психолого-педагогічного супроводу проводяться не менше трьох раз на рік  та відповідно плану.

 УХВАЛИЛИ:

1. Схвалити обов’язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

2. Призначити  практичного психолога відповідальною за впровадження інклюзивного навчання в ліцеї.

3. Призначити вчителя, відповідальною за підготовку документів із інклюзивного навчання.

4. Затвердити план роботи команди психолого-педагогічного супроводу на 2023/2024 н.р.

5. Надавати підтримку, рекомендації вчителям, батькам під час впровадження інклюзивного навчання.

                                                                                                                 Постійно

4. СЛУХАЛИ:

        Класного керівника 3 класу закладу освіти, яка повідомила, що впродовж перших двох тижнів проводилось спостереження за діяльністю дитини з ООП та наголосила, що робочою групою, відповідно висновку ІРЦ та визначеного ІРЦ четвертого рівня підтримки, була розроблена індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами, учня  класу та ознайомила присутніх з результатами спостережень за виконанням завдань та запропонувала схвалити індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами та модифікувати навчальну програму з предметів математика, англійська мова, українська мова.

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

    Практичний психолог, яка повідомила що відповідно до результатів діагностики готовності дитини до навчальної діяльності розроблений план занять практичного психолога з цією дитиною.

   Мосійчук М.П., батько дитини, який розповів про особливості психофізичного розвитку, інтереси, нахили, вподобання дитини та поділився своїми побажаннями щодо навчання сина.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Схвалити індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами, учня класу на 2023/2024 навчальний рік.

2.  Вчителю 3 класу  модифікувати навчальну програму з української мови, англійської мови та математики.

 

                                                                                                                         .2023

Голова

команди психолого-педагогічного супроводу                                                     _________    

 Секретар                                                      _________     

Представник ІРЦ                                         _________     

Мама учня з ООП                                        _________     

Класний керівник                                        _________      

Педагог соціальний                                     _________     

Практичний психолог                                 _________      

Вчитель англійської мови                          __________   

                                                                                 

                                           

docx
Додано
7 березня
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку