ПРОТОКОЛ №1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
дитини з особливими освітніми потребами,
учня 3 класу …..ліцею
………………….ПІП
…2023
Присутні:
заступник директора з навчально-виховної роботи –
практичний психолог –
класний керівник -
асистент вчителя -
соціальний педагог -
представник ІРЦ -
батько дитини -
Відсутні -
Порядок денний:
1. Про нормативно-правові акти, які регулюють питання інклюзивної освіти в Україні.
(Доповідає заступник директора з НВР )
2. Про схвалення Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
(Доповідає практичний психолог)
3. Про розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та затвердження плану роботи на 2023/2024 навчальний рік.
(Доповідає заступник директора з НВР)
4. Про обговорення та схвалення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами на 2023/2024 навчальний рік.
(Доповідає класний керівник)
1.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з навчально-виховної роботи, який повідомив, що інклюзивне навчання - це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Дитина з особливими освітніми потребами - це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту. Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів - це і є головне завдання інклюзії. Відповідно до висновку ІРЦ, заяви батьків, із 01 вересня 2023 року у нашому закладі було організоване інклюзивне навчання для учня 3 класу ……………….., відповідно до таких нормативно-правових документів:
- Конституції України;
- Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»;
- Постанови КМУ від 14 лютого 2017 р. №88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»,
- Постанови КМУ від 9 грудня 2020 р. №1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти»,
- Постанови КМУ від 15 вересня 2021 р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ№ 483 від 26.04.2022, № 979 від 30.08.2022),
- наказу МОНУ від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»,
- наказу МОНУ від 23.04.2018 №414 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. за № 582/32034,
- листа МОН України від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»,
- листа МОНУ «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році» від 31.08.2023 №1/13094-23;
- наказу закладу від № «Про організацію інклюзивного навчання в закладі».
Кожний заклад повинен бути готовим у будь-який час прийняти дитину з ООП та створити максимально сприятливе середовище для її навчання та розвитку потенціалу.
УХВАЛИЛИ:
1.Опрацювати нормативно-правові акти щодо організації інклюзивного навчання у 2023/2024 н.р.
До .2023
2. Використовувати нормативно-правові акти під час впровадження інклюзивного навчання.
2023/2024 н.р.
2.СЛУХАЛИ:
Практичного психолога, яка ознайомила присутніх з проєктом Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яке було розроблене робочою групою. Працівники ознайомились із проєктом Положення, доповнень і змін не внесли. Психолог запропонувала схвалити Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
УХВАЛИЛИ:
1. Схвалити Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
2. Подати на затвердження директору Бузівського ліцею Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
.2023
3.СЛУХАЛИ:
заступника директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що директор ліцею, наказом по закладу затвердив склад команди
психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та запропонувала розподілити функціональні обов’язки між членами команди.
Заступник звернув увагу, що засідання команди психолого-педагогічного супроводу проводяться не менше трьох раз на рік та відповідно плану.
УХВАЛИЛИ:
1. Схвалити обов’язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
2. Призначити практичного психолога відповідальною за впровадження інклюзивного навчання в ліцеї.
3. Призначити вчителя, відповідальною за підготовку документів із інклюзивного навчання.
4. Затвердити план роботи команди психолого-педагогічного супроводу на 2023/2024 н.р.
5. Надавати підтримку, рекомендації вчителям, батькам під час впровадження інклюзивного навчання.
Постійно
4. СЛУХАЛИ:
Класного керівника 3 класу закладу освіти, яка повідомила, що впродовж перших двох тижнів проводилось спостереження за діяльністю дитини з ООП та наголосила, що робочою групою, відповідно висновку ІРЦ та визначеного ІРЦ четвертого рівня підтримки, була розроблена індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами, учня класу та ознайомила присутніх з результатами спостережень за виконанням завдань та запропонувала схвалити індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами та модифікувати навчальну програму з предметів математика, англійська мова, українська мова.
ВИСТУПИЛИ:
Практичний психолог, яка повідомила що відповідно до результатів діагностики готовності дитини до навчальної діяльності розроблений план занять практичного психолога з цією дитиною.
Мосійчук М.П., батько дитини, який розповів про особливості психофізичного розвитку, інтереси, нахили, вподобання дитини та поділився своїми побажаннями щодо навчання сина.
УХВАЛИЛИ:
1. Схвалити індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами, учня класу на 2023/2024 навчальний рік.
2. Вчителю 3 класу модифікувати навчальну програму з української мови, англійської мови та математики.
.2023
Голова
команди психолого-педагогічного супроводу _________
Секретар _________
Представник ІРЦ _________
Мама учня з ООП _________
Класний керівник _________
Педагог соціальний _________
Практичний психолог _________
Вчитель англійської мови __________