Матеріали для проведення педагогічної ради "Академічна доброчесність"

Про матеріал
Матеріал містить презентацію та опитування учнів щодо дотримання академічної доброчесності
Перегляд файлу

«Академічна доброчесність»

1. Знання про академічну доброчесність ви отримали:


А)Із засобів масової інформації

Б)З інтернету

В)Від учителів

Г)Мені не відоме дане поняття


 

2.Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» правил та принципів академічної доброчесності повинні дотримуватися:


а) учні

 

б) учителі

 

в) адміністрація закладу освіти

 

г) усі учасники освітнього процесу


3.Відповідно до Законів «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту», порушеннями академічної доброчесності у системі загальної освіти НЕ вважають:


А) академічний плагіат

Б) неналежний зовнішній вигляд учнів

 В) списування

 

Г) необ’єктивне оцінювання


4.Інколи я вдаюсь до списування тому, що:


А)Оцінка головне для батьків

Б)Щоб мати авторитет серед однолітків

В)Щоб уникнути неприємностей

Г)Не розумію матеріал

Д)Маю право  з власних робіт


5. У сучасному світі плагіат розглядають:


А) інтелектуальну крадіжку, незаконне використання результатів праці інших 

Б) річ неприємну, але не заборонену  

В) життєву необхідність, спричинену певними обставинами 

Г) мимовільне позичання чужих ідей та праці, спричинене необізнанність


6.Чому на вашу думку творчі роботи списують з Інтернету?


А) Великий обсяг письмових робіт

Б)Відсутність інтересу до читання додаткової літератури

В) Не вміння знаходити, узагальнювати інформацію.


7.Якщо учні в своїх письмових роботах цитують автора або джерело не дослівно, а передають авторську ідею своїми словами, вони повинні:

А) подавати перефразування як повністю власну, оригінальну ідею, думку 

 

Б) оформити увесь текст з перефразуванням у лапки – як авторську цитату 

 

В) лапок не використовувати, але обов’язково згадати автора та/або джерело, з якого ця ідея була взята, – як того вимагають правила перефразування 

Г) спершу навести повністю цитату із зазначенням автора та джерела, а вже потім – власне перефразування

Д) я не знаю

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

СТАТТЯ 42. АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЗАКОН «ПРО ОСВІТУ» ВІД 05.09.2017 № 2145-VIII Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учні під час навчання, здійснення наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

Номер слайду 2

ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ПЕРЕДБАЧАЄ: самостійне виконання навчальних завдань, посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права; надання достовірної інформації про результати власної навчальної діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації. посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права; надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну діяльність; контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; об'єктивне оцінювання результатів навчання.

Номер слайду 3

ВПРАВА “САМООЦІНЮВАННЯ” Я розумію, що означає термін академічна доброчесність. Не впевнений Нейтрально Впевнений Я ознайомлений з цінностями, які лежать в основі академічної доброчесності - 0 + Я знаю, що таке академічний плагіат - 0 + Я знаю, що я повинен зробити, щоб уникнути академічної нечесності в своїй педагогічній діяльності - 0 + Я вмію планувати і проводити навчальні заходи, які ефективно допомагають учням уникати плагіату та академічної нечесності - + Я вмію виявляти випадки плагіату в текстах та виконаних завданнях учнів - 0 +

Номер слайду 4

МОНІТОРИНГ РОЗУМІННЯ УЧНЯМИ ПОНЯТТЯ АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ - Гугл-опитування

Номер слайду 5

ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ Мотивація учнів до навчання; Мотивація до дотримання академічної доброчесності здобувачів освіти та їхніх батьків; Мотивація вчителів передавати учням цінності доброчесності й навчати їх належному академічному письму, бажання власним прикладом демонструвати на заняттях належну роботу з джерелами (посилатися на них, озвучувати першоджерела під час проведення навчального заняття); Володіння вчителями компетентностями по дотриманню академічної доброчесності Володіння учнями навичками академічного письма Незнання правил: інколи учні просто не знають, що таке плагіат. Заохочення з боку батьків академічної доброчесності

Номер слайду 6

ПАМ’ЯТКА УЧНЮ ПОЗИТИВНІ ПРИЧИНИ , “НЕ СПИСУВАТИ” Відмовляючись від списування, ти: доводиш, що ти — чесна людина; виявляєш повагу до авторського права інших людей; самостійно працюєш над вирішенням поставлених завдань; висловлюєш власну думку; отримуєш нові знання та навички; розвиваєш власні здібності.

Номер слайду 7

ДЖЕРЕЛА Закон «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII Аналітичний звіт за результатами незалежного освітнього аудиту, Київ 2018 р. Матеріали офіційної сторінки Офісу розбудови доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції https://academicintegrity.org

zip
Додано
9 березня
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку