ПРОТОКОЛ №1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
ЗОШ ….
Дата __31.08.2022р.___
Клас 3-А
Прізвище, ім’я, по батькові учня:
Присутні :
ПІБ |
Посада |
|
Заступник директора з НВР, керівник групи |
|
Класний керівник |
|
Асистент вчителя |
|
Вчитель інформатики |
|
Соціальний педагог школи |
|
Вчитель фізичної культури |
|
Директор ІРЦ …. |
|
Фахівець (консультант) ІРЦ …. |
|
|
|
батько |
Порядок денний
СЛУХАЛИ: заступника директора з НВР …., яка довела до відома всіх присутніх особливості роботи закладу освіти у період воєнного стану. Озвучила основні методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання у 2022-2023 навчальному році. Запропонувала декілька варінтів навчання дітей з ООП:
-дистанційна форма навчання на платформі зум;
- навчання офлайн з асистентом вчителя в школі, за умови створення укриття в закладі, яке буде офіційно признано безпечним;
-домашнє навчання учнів, коли асистент працює з дітьми вдома.
ВИРІШИЛИ: до створення укриття в школі- … навчається дистанційно в зум-додатку разом з іншими учнями(може бути присутнім не на всіх уроках), а після уроків додатково працює з асистентом. З моменту створення укриття- індивідуальне очне навчання в школі з асистентом вчителя.
За « ___ », проти « ___ », утрималися « ___ ».
СЛУХАЛИ: класного керівника ____.....______, яка довела до відома присутніх, що індивідуальна програма розвитку (ІПР) буде розроблена відповідно до особливостей розвитку учня ….. Зазначила, що учень, згідно Висновку «Про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини» навчається за освітньою програмою закладу загальної середньої освіти із корекційно-розвитковим складником для дитини _з тяжкими порушенням мовлення__ з адаптацією (навчальної програми та навчальних матеріалів ). Встановила строки створення ІПР до 23 вересня.
ВИРІШИЛИ: прийняти до уваги всю інформацію та всебоко допомогати у створенні ІПР задля її максимальної об'єктивності. Після 23 вересня зібрати знову КППС для обговорення створеної ІПР та внесення поправок(якщо такі будуть).
За « ___ », проти « ___ », утрималися « ___ ».
СЛУХАЛИ: директора ІРЦ…..., яка повідомила, що з 01.01.2022 року набирає чинності Постанова Кабінету Міністрів від від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», яка визначає порядок зарахування та організації дітей з ООП до шкіл.
Директор ІРЦ…… висловилась, що для учня _____......_______бажано визначити категорію труднощів - навчальну та запропонувати____другий__ рівень підтримки.
ВИРІШИЛИ: надати учневі відповідний рівень підтримки та категорію(ї) (тип(и)) труднощів:
першого ________________________________________________
другого ________________________________________________
третього ________________________________________________
четвертого ________________________________________________
п'ятого _______________________________________________
та кількість психолого-педагогічних та корекційно-розвиткові послуг)
Види допомоги |
Напрям |
Період/обсяг |
Заняття з практичним психологом |
- |
- |
Заняття з вчителем-логопедом |
- |
- |
Заняття з вчителем-дефектологом |
- |
- |
Заняття з вчителем-реабілітологом |
- |
- |
За « ___ », проти « ___ », утрималися « ___».
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку
Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
Заступник директора з НВР, керівник групи |
|
|
Класний керівник |
|
|
Вчитель інформатики |
|
|
Соціальний педагог школи |
|
|
Вчитель фізичної культури |
|
|
Фахівець (консультант) |
|
|
|
|
|
|
|
|
батько |
|
Голова зборів ……
Секретар ……