КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ТЕМИРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ”
ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЖУРНАЛ
СПОСТЕРЕЖЕНЬ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ
ЗА 2022 - 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
УЧЕНЬ З ООП: ВЛАСЕНКО Є.І.
ІНКЛЮЗИВНИЙ КЛАС: 6
АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ: ІВАНОВА Л.І.
Табель відвідування школи учня з ООП
Вересень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жовтень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Листопад
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грудень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Січень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лютий
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Березень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Квітень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Травень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Дата |
Предмет |
Тема уроку |
Досягнення |
Примітки/ оцінювання |
|||||
Академічні навички |
Засвоєння теми |
Взаємодія |
Поведінка |
|||||||
з вчителем |
з асистентом |
з учнями |
||||||||
1. |
|
|
|
- Як сприймає інформацію усну і письмову, візуальну, відео. - Перетворює отриману інформацію з почутого, текстового формату, медіа формату, літературного твору в різні форми повідомлень. - Виокремлює усну і письмову інформацію. - Аналізує та інтерпретує інформацію. - Оцінює інформацію. |
- Активний -Зосереджений. - Працює із бажанням. - Відсутнє бажання вчитися. - Байдужий. - Легко навчається. - Важко зосереджується - Низька увага. - Низька мотивація. - Проблеми зі сприйняттям матеріалу. |
- Звертає увагу на вчителя. - Сприймає звернення вчителя. - Слухає і чує вчителя. - Розуміє завдання від вчителя. - Виконує завдання вчителя. -Співпрацює з вчителем. - Не сприймає вчителя. - Пасивний з класом. - Є потреба в постійному контакті з вчителем. |
Потрібна була допомога вчителя:
Потрібно було: -направлення на роботу; - усна підказка; - фізична підказка. Є потреба у постійному контакті з асистентом. Уважний. Неуважний. Кількість виконаних робіт. Адаптація завдання. Вольові якості: -відволікався; - виконував завдання періодично; - швидко втомився і т.д. |
- Відкритий до контакту. - Ініціює контакт. - Не ініціює контакт. - Контакт присутній. - Контакт відсутній. -Обмежений контакт. - Розуміє однолітків. - Не розуміє однолітків. |
- Як висловлює і захищає власні погляди, ідеї, перекона- ння. - Як висловлюється під час представ- лення своїх думок. - Чи вміє регулювати свій емоційний стан. - Схвильо- ваний. - Агресив- ний. - Сенсорно втомлений. -Байдужий. |
В - високий рівень. С - середній рівень. Д - достатній рівень. Н - низький рівень. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|