Журнал спостережень асистента вчителя

Про матеріал
Шаблон журналу спостережень асистента вчителя в інклюзивному класі. Містить варіанти опису поведінки, міри присутності та участі дитини з ООП у навчальному процесі класу.
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ТЕМИРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ”

ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

ЖУРНАЛ

СПОСТЕРЕЖЕНЬ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

ЗА 2022 - 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

 

 

 

 

УЧЕНЬ З ООП: ВЛАСЕНКО Є.І.

ІНКЛЮЗИВНИЙ КЛАС: 6

АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ: ІВАНОВА Л.І.

 

Табель відвідування школи учня з ООП

 

 

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Дата

Предмет

Тема уроку

Досягнення

Примітки/ оцінювання

Академічні навички

Засвоєння теми

Взаємодія

Поведінка

з вчителем

з асистентом

з учнями

1.

 

 

 

- Як сприймає інформацію усну і письмову, візуальну, відео.

- Перетворює отриману інформацію з почутого, текстового формату, медіа формату, літературного твору в різні форми повідомлень.

- Виокремлює усну і письмову інформацію.

- Аналізує та інтерпретує інформацію.

- Оцінює інформацію.

- Активний

-Зосереджений.

- Працює із бажанням.

- Відсутнє бажання вчитися.

- Байдужий.

- Легко навчається.

- Важко зосереджується

- Низька увага.

- Низька мотивація.

- Проблеми зі сприйняттям матеріалу.

- Звертає увагу на вчителя.

- Сприймає звернення вчителя.

- Слухає і чує вчителя.

- Розуміє завдання від вчителя.

- Виконує завдання вчителя.

-Співпрацює з вчителем.

- Не сприймає вчителя.

- Пасивний з класом.

- Є потреба в постійному контакті з вчителем.

Потрібна була допомога вчителя:

  • частково;
  • в усьому;
  • періодично;

Потрібно було:

-направлення на роботу;

- усна підказка;

- фізична підказка.

Є потреба у постійному контакті з асистентом.

Уважний.

Неуважний.

Кількість виконаних робіт.

Адаптація завдання.

Вольові якості:

-відволікався;

- виконував завдання періодично;

- швидко втомився і т.д.

- Відкритий до контакту.

- Ініціює контакт.

- Не ініціює контакт.

- Контакт присутній.

- Контакт відсутній.

-Обмежений контакт.

- Розуміє однолітків.

- Не розуміє однолітків.

- Як висловлює і захищає власні погляди, ідеї, перекона-

ння.

- Як висловлюється під час представ-

лення своїх думок.

- Чи вміє регулювати свій емоційний стан.

- Схвильо-

ваний.

- Агресив-

ний.

- Сенсорно втомлений.

-Байдужий.

В - високий рівень.

С - середній рівень.

Д - достатній рівень.

Н - низький рівень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ушакова Катерина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Solonchuk Olya
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
11497
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку