Річний план 2022/2023

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя в інклюзивному 6 класі. Містить основні види роботи згідно посадовій інструкції та реалій сьогодення.
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник директора                                      Директор

з навчальної роботи                                        Темирівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Темирівської ЗОШ І-ІІІ ст.                               

 

_________ Гринь Г.Ф.                                      ________ Морозов М.О.                              12.09.2022 р.                                                    12.09.2022 р.

 

 

 

 

 

 

Річний план роботи

на 2022 - 2023 н.р.

Іванової Лідії Ігорівни

асистента вчителя в інклюзивному класі

(учень з ООП, 6 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022 р.

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітки

 

І.Організаційна робота

 

 

1.

Організація разом з іншими педагогічними працівниками інклюзивного середовища в класі.

Забезпечення разом з іншими педагогами здорових та безпечних умов навчання, виховання та праці.

вересень

 

2.

Організація дистанційного навчання інклюзивного класу. Допомога у створенні та впровадженні віртуального освітнього середовища.

протягом року

 

3.

Створення інклюзивного класу на базі 6 класу.

Організація форм роботи учня з особливими освітніми потребами. Затвердження засобів та форматів для проведення он-лайн навчання з класним керівником та батьками.

до 12.09.2022

 

4.

Спостереження за учнем з ООП під час освітнього процесу та фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень. Вивчення його індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.

протягом року

 

5.

Участь у складанні індивідуальної програми розвитку. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу..

вересень 2022

 

6.

Участь у коригуванні індивідуальної програми розвитку. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу..

січень 2022

 

7.

Залучення учня з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі і позакласних.

протягом року

 

8.

Ведення визначеної документації.

протягом року

 

9.

Відвідування нарад ВОМС, семінарів, тренінгів з інклюзії

протягом року

 

10.

Участь у тренінгах, семінарах, курсах ЗОІППО

протягом року

 

 

ІІ. Навчально-розвиткова і виховна робота

 

 

11.

Психологічна підтримка учня з особливими освітніми потребами та загалом учнів інклюзивного класу у зв’язку з військовим станом в Україні.

протягом року

 

12.

Співпраця з учителями. Надання освітніх послуг, спрямованих на задоволення освітніх потреб учня з ООП.

протягом року

 

13.

Розробка індивідуальних завдань і роздаткових матеріалів для учня з ООП, адаптація та модифікація матеріалів для занять відповідно до ІПР.

протягом року

 

14.

Проведення навчальних, виховних, соціально-адаптаційних заходів з використанням різноманітних форм роботи та з запровадженням ефективних форм їх проведення.

протягом року

 

15.

Вивчати особливості діяльності та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, вивчати та аналізувати динаміку розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

протягом року

 

16.

Допомагати учню виконувати навчальні завдання, підбирати підходящі форми подання матеріалу.

протягом року

 

17.

Забезпечити соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами.

протягом року

 

 

ІІІ. Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, соціальним педагогом, логопедом, психологом тощо

 

 

18.

У складі команди психолого-педагогічного супроводу приймати участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини.

вересень 2022

 

19.

Співпрацювати з педагогами та фахівцями, які беруть участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини з ООП.

протягом року

 

20.

Проводити он-лайн зустрічі та консультації з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами, про успіхи дитини та проблеми у навчанні.

протягом року

 

21.

Разом з членами команди та психолого-педагогічного супроводу та особисто проводити консультації з батьками.

протягом року

 

22.

Разом з вчителями брати участь у розробці конспекту уроку та наочності уроку.

протягом року

 

23.

Співпрацювати з учителями і допомагати на уроці. надавати психологічну підтримку.

протягом року

 

24.

Разом з класним керівником та педагогами-предметниками організувати “Круглий стіл” та провести обговорення з питань вивчення рівнів навчання учня з ООП за навчальний рік.

4 тиждень травня

 

 

ІV. Робота з батьками та громадськістю

 

 

25

Психологічна підтримка батьків дитини з ООП в умовах війни, допомога у кризових станах, консультації та налагодження співпраці.

протягом року

 

26.

Встановлення командних партнерських стосунків з батьками, залучення їх до активної участі в навчальному та виховному процесі.

протягом року

 

27.

Проведення консультацій і бесід з батьками згідно плану.

раз на тиждень

 

28.

Постійне спілкування з батьками, надання їм консультативної допомоги, інформування про навчальні досягнення дитини з ООП.

протягом року

 

29.

Інформування батьків про навчальні прагнення, невдачу, поведінку учня спільно з класним керівником.

протягом року

 

 

V. Методична та самоосвітня робота

 

 

30.

Вивчати основи законодавства України про освіту, соціальний захист, міжнародні документи з питань навчання та виховання.

протягом року

 

31.

Відслідковувати сучасні досягнення науки і практики у галузі педагогіки.

протягом року

 

32.

Особливу увагу приділити вивченню психолого-педагогічних дисциплін та особливостям розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

протягом року

 

33.

Напрацьовувати ефективні методи, форми та прийоми роботи з дітьми інклюзивного класу, застосовуючи індивідуальний та диференційований підхід.

протягом року

 

34.

Безперервно вивчати особливості роботи з учнем із даною нозологією.

протягом року

 

35.

Постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність та загальну культуру.

протягом року

 

36.

Опрацьовувати літературу, пов’язану з організацією інклюзивного навчання.

протягом року

 

37.

Слідкувати за нормативною базою інклюзивного навчання.

протягом року

 

38.

Підвищувати цифрову компетентність, вивчати нові програми для впровадження ефективного навчального процесу.

протягом року

 

39.

Вивчати суміжні дисципліни.

протягом року

 

 

VI. Робота з документацією

 

 

40.

Спільно з командою психолого-педагогічного супроводу розробити та виконувати індивідуальну програму розвитку дитини.

вересень, січень

 

41.

Розробити річний план роботи асистента вчителя, план консультацій з батьками, план корекційно-розвиткових та виховних занять, план бесід та ін.

до 14.09.22

 

42.

За потреби вносити зміни до річного плану та інших документів, з урахуванням динаміки розвитку учня та обставин. Коригувати та адаптувати під потреби учня з ООП розклад он-лайн занять, форму та методику проведення.

протягом року

 

43.

Розробити графік роботи асистента вчителя з урахуванням особливостей нозології учня з ООП, технічних та компетентнісних можливостей та військового стану в країні.

протягом року

 

44.

Зробити аналіз динаміки розвитку та засвоєння матеріалу учнем разом з педагогами, задіяними у роботі з дитиною, зробити висновки та надати оцінку.

4 тиждень травня

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Баранец Лена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
11245
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку