Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу на період дистанційного навчання
Протокол № _____ від ___ _________2020
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № ______________
________________________
Голова засідання – _________. заступник директора ЗОШ І-ІІІ ступенів _____
Секретар засідання - ____________
Присутні - _________. - директор
________. заступник директора ЗОШ І-ІІІ ступенів № _____
_________________ - класний керівник
_________________ - практичний психолог
_________________- вчитель-дефектолог
_________________- вчитель-логопед
_________________- педагог супроводу
Порядок денний
І. Перегляд змісту ІПР учнів класів з інклюзивним навчанням на 2019-2020 н.р. на період призупинення освітнього процесу та дистанційного навчання.
ІІ. Внесення змін, поправок, уточнень, щодо тем, цілей, завдань корекційними педагогами у індивідуальний план корекційно-розвиткової робити, календарно-тематичне планування дитини на період дистанційного навчання.
ІІІ. Організація корекційно-розвиткової робити для учнів з ООП класів з інклюзивним навчанням.
Слухали:
Інформацію __________. – заступника директора з НВР про необхідність внесення змін командою психолого-педагогічного супроводу до ІПР учнів класів з інклюзивним навчанням на 2019-2020 н.р., а саме до пункту 9 «Адаптація».
Інформацію вчитель-дефектолог ________, вчитель-логопед ___________, практичний психолог ___________,
Класний керівник ____________:
Педагог супроводу _________:
ІІ. Інформацію корекційні педагоги команди психолого-педагогічного супроводу: вчитель-дефектолог _________, вчитель-логопед _________, практичний психолог __________, щодо внесення змін, поправок, уточнень, щодо тем, цілей, завдань корекційними педагогами у індивідуальний план корекційно-розвиткової робити, календарно-тематичне планування дитини на період дистанційного навчання.
ІІІ. Інформацію _________ – заступника директора з НВР про:
УХВАЛИЛИ ТА ЗЕТВЕРДИЛИ:
Внести зміни у ІПР учнів класів з інклюзивним навчанням на 2019-2020 н.р., пункт 9 «Адаптація»
Складати щотижневий гнучкий графік роботи, та розклад корекційно-розвиткових занять з урахуванням розкладу дитини, постійно їх узгоджувати до часу та можливостей співпраці з батьками за умов дистанційного навчання.
Проводити заняття згідно скоригованого плану корекційно-розвиткової роботи, календарно-тематичного планування в режимі он лайн.
Проводити індивідуальні консультації для батьків та педагогів в режимі он лайн.
Голова команди психолого-педагогічного супроводу
заступник директора з навчально-виховної роботи ___________ _________
Секретар команди психолого-педагогічного супроводу ___________ _______
МП ___________ _____________