Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу на період дистанційного навчання

Про матеріал

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу на період дистанційного навчання

Перегляд файлу

Протокол № _____ від ___ _________2020

 

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №  ______________

________________________

 

Голова засідання – _________. заступник директора ЗОШ І-ІІІ ступенів _____

Секретар засідання - ____________

Присутні -  _________. - директор

________. заступник директора ЗОШ І-ІІІ ступенів № _____

  _________________ - класний керівник

_________________ - практичний психолог

  _________________- вчитель-дефектолог 

  _________________- вчитель-логопед

  _________________- педагог супроводу

  

Порядок денний

 

І. Перегляд змісту ІПР учнів класів з інклюзивним навчанням на 2019-2020 н.р. на період призупинення освітнього процесу та дистанційного навчання.

ІІ. Внесення змін, поправок, уточнень, щодо тем, цілей, завдань корекційними педагогами у індивідуальний план корекційно-розвиткової робити, календарно-тематичне планування дитини на період дистанційного навчання.

ІІІ. Організація корекційно-розвиткової робити для учнів з ООП класів з інклюзивним навчанням.

 

 

Слухали:

Інформацію __________. – заступника директора з НВР про необхідність внесення змін командою психолого-педагогічного супроводу до ІПР учнів класів з інклюзивним навчанням на 2019-2020 н.р., а саме до пункту 9 «Адаптація».

 

Інформацію вчитель-дефектолог ________, вчитель-логопед ___________, практичний психолог ___________,

  1. надання рекомендацій, щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі дистанційного навчання;
  2. особливості використання технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та застосування адаптацій (модифікацій);
  3. вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;

Класний керівник ____________:

  1. забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;
  2. особливості використання технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та застосування адаптацій (модифікацій);

Педагог супроводу _________: 

  1. участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
  2. адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП;
  3. підготовка інформації для учасників засідання команди ППС за результатами спостереження за дитиною;

 

ІІ. Інформацію корекційні педагоги команди психолого-педагогічного супроводу: вчитель-дефектолог _________, вчитель-логопед _________, практичний психолог __________, щодо внесення змін, поправок, уточнень, щодо тем, цілей, завдань корекційними педагогами у індивідуальний план корекційно-розвиткової робити, календарно-тематичне планування дитини на період дистанційного навчання.

 

ІІІ. Інформацію _________ – заступника директора з НВР про:

  1. необхідність внесення змін у графіки та розклади робити корекційних педагогів на період призупинення освітнього процесу та дистанційного навчання.
  2. проведення занять згідно скоригованого плану корекційно-розвиткової роботи, календарно-тематичного планування в режимі он лайн.
  3. проведення консультацій для батьків та педагогів в режимі он лайн.

 

УХВАЛИЛИ ТА ЗЕТВЕРДИЛИ:

Внести зміни у ІПР учнів класів з інклюзивним навчанням на 2019-2020 н.р., пункт 9 «Адаптація»

Складати щотижневий гнучкий графік роботи, та розклад корекційно-розвиткових занять з урахуванням розкладу дитини, постійно їх узгоджувати до часу та можливостей співпраці з батьками за умов дистанційного навчання.

Проводити заняття згідно скоригованого плану корекційно-розвиткової роботи, календарно-тематичного планування в режимі он лайн.

Проводити індивідуальні консультації для батьків та педагогів в режимі он лайн.

 

Голова команди психолого-педагогічного супроводу

заступник директора з навчально-виховної роботи ___________ _________

 

 

Секретар команди психолого-педагогічного супроводу ___________ _______

 

 

 

МП    ___________ _____________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Пастушук Антоніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зелінська Оксана Сергіївна
    Дякую за чудовий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3.  Alla
    Дякую за змістовно викладений та цінний для роботи матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
26 травня 2020
Переглядів
7868
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку