Протоколи методичного об'єднання асистентів вчителів №1, №2

Про матеріал
Протоколи методичного об'єднання асистентів вчителів № 1 та №2 для зразка оформлення. Прізвища не вказую, дотримуючись конфеденційності.
Перегляд файлу

Протокол №1

 методичного об’єднання асистентів учителя

( інклюзивне навчання)

 від  31.08.2020 року

Присутні :

Заступник директора з НВР  ________________________

Асистенти вчителів __________________________________

Порядок денний

  1. Дистанційне навчання для асистента вчителя.
  2. Документація асистента вчителя.

І питання.

Слухали:

Асистент вчителя _________________________

Ознайомила з поняттям дистанційного навчання і його призначення, надала інформацію про перспективи дистанційного навчання та його цілі, переваги та недоліки.

Виступили:

Заступник директора з НВР _________________________-

Зазначила про можливість використання дистанційного навчання, як методу збагачення значеннями та підвищення кваліфікації вчителів.

Асистента вчителя _______________________

Розповіла новопризначеним колегам про доступні  онлайн-курси в мережі інтернет,  особливу увагу приділила сайту EdEra. Зазначила, що саме цей онлайн-курс містить багато інформації по інклюзивній освіті. Повідомила про структуру навчання, якість навчання, методи спілкування, оцінювання та іспити на даній платформі. Перерахувала рекомендовані курси для асистентів вчителів.

Ухвалили :

  1. Запровадити дистанційне навчання в самоосвіту вчителя як індивідуалізований процес набуття знань на базі інформаційно-комунікаційних технологій.
  2. Зареєструватися та пройти онлайн-курси для асистента вчителя на освітній платформі EdEra.

ІІ питання

Слухали:

Асистент вчителя ___________________

Показала зразки документів асистента вчителя, розповіла про форми зв’язку між асистентом і батьками, ознайомила з основними принципами збору інформації для оформлення портфоліо.

Виступили:

Заступник директора з НВР _______________________

Зазначила необхідність правильного ведення документації асистента вчителя, задля отримання найбільш ефективного результату поставлених цілей в навчанні дитини з ООП. Надала методичні рекомендації щодо оформлення індивідуальної програми розвитку, щоденника спостережень та портфоліо. Наголосила про обов’язковість дотримання методичних рекомендацій МОН України.

Ухвалили:

  1. Вести документацію асистента вчителя згідно представлених зразків та методичних рекомендацій
  2. Перелік основної документації асистента вчителя:
  • Посадова інструкція
  • Індивідуальна програма розвитку
  • Портфоліо
  • Графік роботи
  • Розклад уроків
  • Щоденний план роботи
  • Список учнів з особливими освітніми потребами
  • Журнал обліку консультацій
  • Журнал обліку методичної роботи
  • Листок спостережень за розвитком дитини
  •  

Засідання №1

Тема. Самоосвіта вчителів та асистентів вчителів.

 Документація асистента вчителя.

Мета:

  1. Дистанційне навчання для асистентів вчителя у 2020-2021 н.р.
  2. EdEra. – освітня платформа онлайн-курсів.
  3. Документація асистента вчителя.

 

Зміст питання

Відповідальні   

Форма узагальнення

1

Обговорити можливі форми самоосвіти асистента вчителя у 2020-2021 н.р

Вказати ПІБ

 

Інформація

2

Рекомендації щодо проходження онлайн-курсів на освітній платформі

 

Доповідь

3

Перелік документації асистента вчителя. Методичні рекомендації щодо ведення

 

 

Виступ

Практичний перегляд документації асистента вчителя

 

 

Протокол №2

 методичного об’єднання асистентів учителя

( інклюзивне навчання)

 від  06.10. 2020 року

Присутні :

Заступник директора з НВР –_________________-

Асистенти вчителів

 

Порядок денний

1.Обговорення і затвердження плану роботи МО асистентів вчителів на 2020-2021 н.р.

2.Вивчити та узагальнити документи про інклюзивне навчання.

3.Створення портфоліо для дітей з ООП.

І питання.

Слухали:

Асистент вчителя _____________

Ознайомила членів МО із планом роботи МО вчителів та асистентів вчителів інклюзивного навчання на 2020-2021 н.р.

Виступили:

Заступник директора з НВР __________

Зазначила про дотримання методичних рекомендацій щодо організації навчання осіб з ООП у 2020-2021 н.р.

Ухвалили :

  1. Погодити план роботи МО на 2020-2021 н.р.
  2. Дотримуватися рекомендацій МОН України.

ІІ питання

Слухали:

Асистент вчителя _________

Обговорила нормативно- правові документи про інклюзивне навчання – лист МОН України від                        

                                            «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2020-2021 н.р.»

Виступили:

Заступник директора з НВР _____________

Нагадала про необхідність правильного ведення документації асистента вчителя, задля отримання найбільш ефективного результату поставлених цілей в навчанні дитини з ООП, на дотриманні виконання завдань всіх членів психолого-педагогічної команди супроводу дитини з ООП. Наголосила про обов’язковість дотримання методичних рекомендацій МОН України.

Ухвалили:

Вести документацію асистента вчителя згідно представлених зразків та методичних рекомендацій

ІІІ питання

Слухали

Асистент вчителя ________________

Розповіла про основні правила створення портфоліо, як один із методів оцінювання росту учнів з ООП, ознайомила з основними принципами збору інформації для оформлення портфоліо.

Виступили:

Заступник директора з НВР _____________

Зазначила необхідність правильного ведення документації асистента вчителя, задля отримання найбільш ефективного результату поставлених завдань в ІПР дитини з ООП.

Ухвалили :

  1. Дотримуватися технології ведення  ІПР та портфоліо дитини з ООП.

Засідання №2

Тема. Організація інклюзивного середовища

 у закладах освіти _______________ ліцею

Мета:

        1.Обговорити та затвердити план роботи МО  асистентів вчителів у 2020-2021 н.р.

2. Нормативні документи про інклюзивне навчання.

  1. Документація асистента вчителя. Створення портфоліо для дітей з ООП.

Дата проведення – 6 жовтня 2020 року

 

Зміст питання

Відповідальні   

Форма узагальнення

1

Обговорення та затвердження плану роботи МО асистентів вчителів у 2020-2021 н.р

 

В

Члени МО

План роботи МО

2

Вивчення та узагальнення нормативних документів про інклюзивну освіту

В

Члени МО

Доповідь

3

Перелік документації асистента вчителя. Створення портфоліо дитини з ООП.

Л

В

Члени МО

Виступ

Практичний перегляд документації асистента вчителя

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
5984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку