Протокол №1
методичного об’єднання асистентів учителя
( інклюзивне навчання)
від 31.08.2020 року
Присутні :
Заступник директора з НВР ________________________
Асистенти вчителів __________________________________
Порядок денний
І питання.
Слухали:
Асистент вчителя _________________________
Ознайомила з поняттям дистанційного навчання і його призначення, надала інформацію про перспективи дистанційного навчання та його цілі, переваги та недоліки.
Виступили:
Заступник директора з НВР _________________________-
Зазначила про можливість використання дистанційного навчання, як методу збагачення значеннями та підвищення кваліфікації вчителів.
Асистента вчителя _______________________
Розповіла новопризначеним колегам про доступні онлайн-курси в мережі інтернет, особливу увагу приділила сайту EdEra. Зазначила, що саме цей онлайн-курс містить багато інформації по інклюзивній освіті. Повідомила про структуру навчання, якість навчання, методи спілкування, оцінювання та іспити на даній платформі. Перерахувала рекомендовані курси для асистентів вчителів.
Ухвалили :
ІІ питання
Слухали:
Асистент вчителя ___________________
Показала зразки документів асистента вчителя, розповіла про форми зв’язку між асистентом і батьками, ознайомила з основними принципами збору інформації для оформлення портфоліо.
Виступили:
Заступник директора з НВР _______________________
Зазначила необхідність правильного ведення документації асистента вчителя, задля отримання найбільш ефективного результату поставлених цілей в навчанні дитини з ООП. Надала методичні рекомендації щодо оформлення індивідуальної програми розвитку, щоденника спостережень та портфоліо. Наголосила про обов’язковість дотримання методичних рекомендацій МОН України.
Ухвалили:
Засідання №1
Тема. Самоосвіта вчителів та асистентів вчителів.
Документація асистента вчителя.
Мета:
№ |
Зміст питання |
Відповідальні |
Форма узагальнення |
1 |
Обговорити можливі форми самоосвіти асистента вчителя у 2020-2021 н.р |
Вказати ПІБ
|
Інформація |
2 |
Рекомендації щодо проходження онлайн-курсів на освітній платформі |
|
Доповідь |
3 |
Перелік документації асистента вчителя. Методичні рекомендації щодо ведення |
|
Виступ Практичний перегляд документації асистента вчителя |
Протокол №2
методичного об’єднання асистентів учителя
( інклюзивне навчання)
від 06.10. 2020 року
Присутні :
Заступник директора з НВР –_________________-
Асистенти вчителів
Порядок денний
1.Обговорення і затвердження плану роботи МО асистентів вчителів на 2020-2021 н.р.
2.Вивчити та узагальнити документи про інклюзивне навчання.
3.Створення портфоліо для дітей з ООП.
І питання.
Слухали:
Асистент вчителя _____________
Ознайомила членів МО із планом роботи МО вчителів та асистентів вчителів інклюзивного навчання на 2020-2021 н.р.
Виступили:
Заступник директора з НВР __________
Зазначила про дотримання методичних рекомендацій щодо організації навчання осіб з ООП у 2020-2021 н.р.
Ухвалили :
ІІ питання
Слухали:
Асистент вчителя _________
Обговорила нормативно- правові документи про інклюзивне навчання – лист МОН України від
«Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2020-2021 н.р.»
Виступили:
Заступник директора з НВР _____________
Нагадала про необхідність правильного ведення документації асистента вчителя, задля отримання найбільш ефективного результату поставлених цілей в навчанні дитини з ООП, на дотриманні виконання завдань всіх членів психолого-педагогічної команди супроводу дитини з ООП. Наголосила про обов’язковість дотримання методичних рекомендацій МОН України.
Ухвалили:
Вести документацію асистента вчителя згідно представлених зразків та методичних рекомендацій
ІІІ питання
Слухали
Асистент вчителя ________________
Розповіла про основні правила створення портфоліо, як один із методів оцінювання росту учнів з ООП, ознайомила з основними принципами збору інформації для оформлення портфоліо.
Виступили:
Заступник директора з НВР _____________
Зазначила необхідність правильного ведення документації асистента вчителя, задля отримання найбільш ефективного результату поставлених завдань в ІПР дитини з ООП.
Ухвалили :
Засідання №2
Тема. Організація інклюзивного середовища
у закладах освіти _______________ ліцею
Мета:
1.Обговорити та затвердити план роботи МО асистентів вчителів у 2020-2021 н.р.
2. Нормативні документи про інклюзивне навчання.
Дата проведення – 6 жовтня 2020 року
№ |
Зміст питання |
Відповідальні |
Форма узагальнення |
1 |
Обговорення та затвердження плану роботи МО асистентів вчителів у 2020-2021 н.р |
В Члени МО |
План роботи МО |
2 |
Вивчення та узагальнення нормативних документів про інклюзивну освіту |
В Члени МО |
Доповідь |
3 |
Перелік документації асистента вчителя. Створення портфоліо дитини з ООП. |
Л В Члени МО |
Виступ Практичний перегляд документації асистента вчителя |