Протоколи засідання методичного об'єднання асистентів вчителів

Про матеріал
Протокол - ЗРАЗОК методичного об’єднання асистентів вчителів класів інклюзивного навчання на 202___-202___ навчальний рік
Перегляд файлу

Протокол №2

 методичного об’єднання асистентів учителя

( інклюзивне навчання) 

Тишицького ліцею

16.09.2024

 

Присутні : заступник директора з НВР Людмила ЧМУТ, асистенти вчителів , практичний психолог , фахівець КУ « Балашівський ІРЦ » .

 

ПОРЯДОК   ДЕННИЙ:

 

         1. Про основні нормативні документи щодо інклюзивної освіти у 2024-2025 навчльному році:

        Лист МОН № 1/13094-23 від 31.08.2023 року "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023-2024 навчальному році  "                               

       Лист МОН № 1/11479-23 від 03.08.2023 року " «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»

       Посадова інструкція асистента вчителя ліцею .

 

 

         2. Про ведення  документації асистента вчителя.

         3. Про складання індивідуальної програми розвитку (обговорення ІПР).

         4.Обговорення плану роботи асистентів вчителів на 2024-2025 навчальний рік.

 

І. СЛУХАЛИ:

 

Заступник  директора з НВР Людмилу ЧМУТ проаналізувала роботу асистентів вчителів у 2023-2024 навчальному році,  ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо  організації інклюзивної освіти у 2024-2025 навчальному році, наголосила на окремих питаннях стосовно безпеки осіб з ООП .

 

УХВАЛИЛИ:

 

Інформацію взяти до відома, використовувати в роботі листи МОН щодо інклюзивної освіти у 2024-2025 навчальному році

 

РЕЗУЛЬТАТИ  ГОЛОСУВАННЯ:

 

ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).

 

РЕЗУЛЬТАТИ  ГОЛОСУВАННЯ:

 

ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).

 

           ІІ.СЛУХАЛИ:

 

            Людмила ЧМУТ, заступник директора з НВР, акцентувала увагу щодо ведення  документації асистента вчителя.

 

             ВИСТУПИЛИ:

 

         Оксана ФЕДАС уточнила, який саме перелік документів асистента вчителя необхідно вести протягом навчального року.

 

  ВИРІШИЛИ:

 

Затвердити перелік  документів асистента вчителя для роботи протягом навчального року у такому порядку:

  1. Річний  план роботи асистента вчителя;
  2. Щоденник спостережень за дитиною з ООП;
  3. Графік роботи асистента вчителя;
  4. Портфоліо дитини з ООП;
  5. Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП;
  6. Щоденний облік роботи асистента вчителя.

 

 РЕЗУЛЬТАТИ  ГОЛОСУВАННЯ:

 

ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).

 

           ІІІ. СЛУХАЛИ:

 

       Заступника директора з НВР _______________________, яка  нагадала про складання індивідуальної програми розвитку  на 2023-2024 навчальний рік  та  надала зразок заповнення бланку .

     

           ВИСТУПИЛИ:

 

         Ірина ПРИХОДЬКО , яка звернула увагу на заповнення п.12 індивідуальної програми розвитку дитини з ООП, адже необхідно враховувати не тільки цілі , а й  очікувані результати.

      Ірина ПРИХОДЬКО поцікавилась, як проводити адаптацію та модифікацію освітнього середовища згідно п.4.2 відповідно до потреб учня.

 

ВИРІШИЛИ:

 

       Надати заповнений бланк індивідуальної програми розвитку дитини з ООП   на 2024-2025 навчальний рік для завантаження на “ Портал ІРЦ” до 20.09.2024

Врахувати  під час заповнення індивідуальної програми розвитку потреби, цілі та очікувані результати  згідно нозології дитини з ООП.

 

РЕЗУЛЬТАТИ  ГОЛОСУВАННЯ:

 

ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).

 

РЕЗУЛЬТАТИ  ГОЛОСУВАННЯ:

 

ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).

 

Голова засідання  Оксана ФЕДАС

 

Секретар    Анна ХИЛЬЧУК

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Федас Оксана
Додано
10 жовтня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку