Протокол №2
методичного об’єднання асистентів учителя
( інклюзивне навчання)
Тишицького ліцею
16.09.2024
Присутні : заступник директора з НВР Людмила ЧМУТ, асистенти вчителів , практичний психолог , фахівець КУ « Балашівський ІРЦ » .
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про основні нормативні документи щодо інклюзивної освіти у 2024-2025 навчльному році:
Лист МОН № 1/13094-23 від 31.08.2023 року "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023-2024 навчальному році "
Лист МОН № 1/11479-23 від 03.08.2023 року " «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»
Посадова інструкція асистента вчителя ліцею .
2. Про ведення документації асистента вчителя.
3. Про складання індивідуальної програми розвитку (обговорення ІПР).
4.Обговорення плану роботи асистентів вчителів на 2024-2025 навчальний рік.
І. СЛУХАЛИ:
Заступник директора з НВР Людмилу ЧМУТ проаналізувала роботу асистентів вчителів у 2023-2024 навчальному році, ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо організації інклюзивної освіти у 2024-2025 навчальному році, наголосила на окремих питаннях стосовно безпеки осіб з ООП .
УХВАЛИЛИ:
Інформацію взяти до відома, використовувати в роботі листи МОН щодо інклюзивної освіти у 2024-2025 навчальному році
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).
ІІ.СЛУХАЛИ:
Людмила ЧМУТ, заступник директора з НВР, акцентувала увагу щодо ведення документації асистента вчителя.
ВИСТУПИЛИ:
Оксана ФЕДАС уточнила, який саме перелік документів асистента вчителя необхідно вести протягом навчального року.
ВИРІШИЛИ:
Затвердити перелік документів асистента вчителя для роботи протягом навчального року у такому порядку:
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).
ІІІ. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР _______________________, яка нагадала про складання індивідуальної програми розвитку на 2023-2024 навчальний рік та надала зразок заповнення бланку .
ВИСТУПИЛИ:
Ірина ПРИХОДЬКО , яка звернула увагу на заповнення п.12 індивідуальної програми розвитку дитини з ООП, адже необхідно враховувати не тільки цілі , а й очікувані результати.
Ірина ПРИХОДЬКО поцікавилась, як проводити адаптацію та модифікацію освітнього середовища згідно п.4.2 відповідно до потреб учня.
ВИРІШИЛИ:
Надати заповнений бланк індивідуальної програми розвитку дитини з ООП на 2024-2025 навчальний рік для завантаження на “ Портал ІРЦ” до 20.09.2024
Врахувати під час заповнення індивідуальної програми розвитку потреби, цілі та очікувані результати згідно нозології дитини з ООП.
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
ЗА- 7 (сім), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).
Голова засідання Оксана ФЕДАС
Секретар Анна ХИЛЬЧУК