Погоджую : Затверджую :
Заступник директора Директор
з НВР Тишицького ліцею
_______ ______
_______ 2024р ______ 2024р
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ
на 2024 – 2025 навчальний рік
асистента вчителя
_________ ліцею
Оксани ФЕДАС
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітки |
I. Організаційна робота |
|||
|
Створення оптимальних умов для розвитку дитини з особливими освітніми потребами в класному колективі. |
Вересень |
|
|
Організація робочого місця учня з особливими освітніми потребами . |
Вересень |
|
|
Ведення документації (журнал спостережень розвитку дитини з особливими освітніми потребами, журнал обліку робочого часу асистента вчителя, портфоліо учня з ООП). |
Протягом року |
|
|
Спостереження за учнем з особливими освітніми потребами під час освітнього процесу та фіксація результатів спостереження у журналі спостережень розвитку дитини з особливими освітніми потребами. |
Протягом року |
|
|
Участь у складанні індивідуальної програми розвитку. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу. |
Вересень |
|
|
Участь у коригуванні індивідуальної програми розвитку. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу. |
Грудень |
|
|
Соціально-педагогічний супровід учня з особливими освітніми потребами . |
Протягом року |
|
|
Стимулювання розвитку соціальної активності учня з особливими освітніми потребами . |
Протягом року |
|
ІІ. Навчально-розвиткова і виховна робота |
|||
|
Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками. Надання освітніх послуг, спрямованих на задоволення освітніх потреб учня з особливими освітніми потребами . |
Протягом року |
|
|
Розробка індивідуальних завдань і роздаткових матеріалів для учня з особливими освітніми потребами , адаптація та модифікація матеріалів для уроків відповідно до індивідуальної програми розвитку. |
Протягом року |
|
10. |
Сприяння розвитку здібностей, талантів шляхом участі учня з особливими освітніми потребами у художній творчості, праці та спілкуванні. |
Протягом року |
|
11. |
Формування комунікативних навичок в учня з особливими освітніми потребами та вміння взаємодії з іншими дітьми. |
Протягом року |
|
12. |
Створення атмосфери оптимізму для впевненості учня з особливими освітніми потребами у своїх силах. |
Протягом року |
|
III. Діагностична робота |
|||
13. |
Спостереження за учнем з особливими освітніми потребами з метою визначення індивідуальних особливостей. |
Вересень |
|
14. |
Спостереження за учнем з особливими освітніми особливими потребами з метою визначення схильностей. |
Листопад - грудень |
|
15. |
Створення та поповнення портфоліо навчальних досягнень учня особливими освітніми потребами . |
Протягом року |
|
16. |
Моніторинг стану розвитку учня з особливими освітніми потребами та навчальних досягнень протягом I півріччя навчального року. |
І семестр |
|
17. |
Моніторинг стану розвитку учня з особливими освітніми потребами та навчальних досягнень протягом II півріччя навчального року. |
ІІ семестр |
|
18. |
Діагностика знань і вмінь учня з особливими освітніми потребами , набутих за навчальний рік. |
Травень |
|
ІV. Консультативно-комунікативна робота |
|||
19. |
Комунікація з батьками щодо успіхів, вдалих прийомів та особливостей організації освітнього процесу. |
Протягом року |
|
20. |
Надання консультацій батькам щодо освітнього процесу, виконання індивідуальної програми розвитку, підготовки необхідних матеріалів. |
За запитом |
|
21. |
Комунікація з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру щодо психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами . |
За потреби |
|
22. |
Взаємодія з психологічною службою закладу. Консультація фахівців щодо дієвих методик розвитку уваги, уважності, зосередженості учня з особливими освітніми потребами . |
Постійно |
|
V. Самоосвіта, обмін досвідом та інше |
|||
23. |
Ознайомлення з посадовою інструкцією асистента вчителя. |
Вересень |
|
24. |
Проходження курсів підвищення кваліфікації. |
Вересень |
|
25. |
Наради при директорові. |
Протягом року |
|
26. |
Педагогічні ради. |
Протягом року |
|
27. |
Відвідування сумісно з інклюзивно-ресурсним центром семінарів, тренінгів, вебінарів з інклюзії. |
Протягом року |
|
28. |
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу. |
Протягом року |
|
29. |
Оформлення та поповнення папки самоосвіти асистента вчителя. |
Протягом року |
|
30. |
Відвідування заходів з самоосвіти асистента вчителя з інклюзивного навчання учнів. |
Протягом року |
|
31. |
Участь у засіданнях школи молодого вчителя. |
Протягом року |
|
32. |
Опрацювання наказів та листів МОН України, ІМЗО. |
Протягом року |
|
33. |
Атестація на відповідність займаній посаді. |
Березень 2024 р. |
|