Річний план асистента вчителя

Про матеріал
РІЧНИЙ ПЛАН- ЗРАЗОК асистента вчителя інклюзивного навчання на 202___-202___ навчальний рік
Перегляд файлу

 

 

Погоджую  :                                           Затверджую :

Заступник директора                             Директор                                                                            

з НВР                                                       Тишицького ліцею

_______                                                   ______

_______ 2024р                                         ______ 2024р

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

на 2024 – 2025 навчальний рік

асистента вчителя

_________ ліцею

 Оксани ФЕДАС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітки

I. Організаційна робота

 

Створення оптимальних умов для розвитку дитини з особливими освітніми потребами в класному колективі.

Вересень

 

  1.  

Організація робочого місця учня з особливими освітніми потребами .

Вересень

 

 

Ведення документації (журнал спостережень розвитку дитини з особливими освітніми потребами, журнал обліку робочого часу асистента вчителя, портфоліо учня з ООП).

Протягом року

 

 

Спостереження за учнем  з особливими освітніми потребами під час освітнього процесу та фіксація результатів спостереження у журналі спостережень розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

Протягом року

 

 

Участь у складанні індивідуальної програми розвитку. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Вересень

 

 

Участь у коригуванні індивідуальної програми розвитку. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Грудень

 

  1.  

Соціально-педагогічний супровід учня з особливими освітніми потребами .

Протягом року

 

  1.  

Стимулювання розвитку соціальної активності учня з особливими освітніми потребами .

Протягом року

 

ІІ. Навчально-розвиткова і виховна робота

 

Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками. Надання освітніх послуг, спрямованих на задоволення освітніх потреб учня з особливими освітніми потребами .

Протягом року

 

 

Розробка індивідуальних завдань і роздаткових матеріалів для учня з особливими освітніми потребами , адаптація та модифікація матеріалів для уроків відповідно до індивідуальної програми розвитку.

Протягом року

 

10.

Сприяння розвитку здібностей, талантів шляхом участі учня з особливими освітніми потребами  у художній творчості, праці та спілкуванні.

Протягом року

 

11.

Формування комунікативних навичок в учня з особливими освітніми потребами та вміння взаємодії з іншими дітьми.

Протягом року

 

12.

Створення атмосфери оптимізму для впевненості учня з особливими освітніми потребами  у своїх силах.

Протягом року

 

III. Діагностична робота

13.

Спостереження за учнем з особливими освітніми потребами  з метою визначення індивідуальних особливостей.

Вересень

 

14.

Спостереження за учнем з особливими освітніми особливими потребами з метою визначення схильностей.

Листопад - грудень

 

15.

Створення та поповнення портфоліо навчальних досягнень учня особливими освітніми потребами .

Протягом року

 

16.

Моніторинг стану розвитку учня  з особливими освітніми потребами  та навчальних досягнень  протягом I півріччя навчального року.

І семестр

 

17.

Моніторинг стану розвитку учня з особливими освітніми потребами та навчальних досягнень протягом II півріччя навчального року.

ІІ семестр

 

18.

Діагностика знань і вмінь учня з особливими освітніми потребами , набутих за навчальний рік.

Травень

 

ІV. Консультативно-комунікативна робота

19.

Комунікація з батьками щодо успіхів, вдалих прийомів та особливостей організації освітнього процесу.

Протягом року

 

20.

Надання консультацій батькам щодо освітнього процесу, виконання індивідуальної програми розвитку, підготовки необхідних матеріалів.

За запитом

 

21.

Комунікація з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру щодо психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами .

За потреби

 

22.

Взаємодія з психологічною службою закладу. Консультація фахівців щодо дієвих методик розвитку уваги, уважності, зосередженості учня з особливими освітніми потребами .

Постійно

 

V. Самоосвіта, обмін досвідом та інше

23.

Ознайомлення з посадовою інструкцією асистента вчителя.

Вересень

 

24.

Проходження курсів підвищення кваліфікації.

Вересень

 

25.

Наради при директорові.

Протягом року

 

26.

Педагогічні  ради.

Протягом року

 

27.

Відвідування сумісно з інклюзивно-ресурсним центром семінарів, тренінгів, вебінарів з  інклюзії.

Протягом року

 

28.

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Протягом року

 

29.

Оформлення та поповнення папки самоосвіти асистента вчителя.

Протягом року

 

30.

Відвідування заходів з самоосвіти асистента вчителя з інклюзивного навчання учнів.

Протягом року

 

31.

Участь у засіданнях школи молодого вчителя.

Протягом року

 

32.

Опрацювання наказів та листів МОН України, ІМЗО.

Протягом року

 

33.

Атестація на відповідність займаній посаді.

Березень

2024 р.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Федас Оксана
Додано
10 жовтня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку