Проводила: Величко К. Тема: «Подорож у Країну Доброти» Клас: 2

Про матеріал
Проводила: Величко К. Тема: «Подорож у Країну Доброти» Мета: Розширити уявлення дітей про моральне поняття доброта, формувати вміння оцінювати вчинки, диференціювати ознаки доброго і злого.Розвивати зв’язне мовлення, критичне мислення, увагу, розвивати емоційну сприйнятливість, вміння творити добро, викликати бажання іти дорогою добра. Виховувати почуття чуйності, доброти, ціннісні орієнтири, схильність безкорисливо чинити добро.
Перегляд файлу

Дата: 21.11.18                                                                                                                                                                    Клас: 2- Б

Проводила: Величко К.

Тема: «Подорож у Країну Доброти»

Мета: Розширити уявлення дітей про моральне поняття доброта, формувати вміння оцінювати вчинки, диференціювати ознаки доброго і   злого.Розвивати зв’язне мовлення, критичне мислення, увагу, розвивати емоційну сприйнятливість, вміння творити добро, викликати бажання іти дорогою добра.                                                                                            Виховувати почуття чуйності, доброти, ціннісні орієнтири, схильність безкорисливо чинити добро.

Обладнання: Карта, прислів’я, сонце і промені.

Хід години спілкування

I.Організаційний момент.

У класі стає тихенько,

Усі сидять рівненько,

Я до вас усміхаюся,

Та наше заняття  розпочинається.

1. Ознайомлення з планом роботи на уроці ( карта подорожі):

       - Сьогодні у нас незвичайний година спілкування. Ми відправимося у подорож до країни, у якій, мабуть, хотіла б жити кожна людина нашої планети. А як називається вона, ви дізнаєтесь, коли виконаєте цікаве завдання.

Вправа «Прочитай слова переставивши літери цифр у порядку зростання від 1 до 7»

                                      3 2 4 1 5 6    3 2 1 6 7 4 5

                                       а р ї К н а    б о Д т и р о

  • Ми вирушаємо до Країни Доброти. У країні живуть дружні, культурні та ввічливі люди. Жителі цієї чудової країни запрошують до себе на гостини. Щоб ми не заблукали вони передали нам карту подорожжі. На ній відображені найвизначніші місця Країни  Доботи.

II.Основна частина

        Ми з вами сьогодні спробуємо зрозуміти, що таке «добро», «доброта», на що вона схожа? А також спробуємо згуртувати нашу класну родину, подаруємо тепло один одному, засвітимо ще одну зірочку добра і любові.

- Які правила доброти ви знаєте?(Допомагати слабким,старим,хворим,тим,хто потрапив у біду,пробачати помилки, не бути жадібним, не заздрити)

-Якими ж рисами повинна бути наділена людина, щоб про неї говорили лише добре?  (Доброзичлива, вихована, добросовісна, порядна,

тактовна, чесна, ласкава)

-У кожного із нас є своє розуміння добра і доброти. Але всі ці висловлювання, думки об’єднує одна думка:

що добро слід починати із себе. Бо добро починається з мене і тебе.

1. Стежка доброти.

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»

      -Зараз ми з вами ступаємо на стежку доброти.  Щоб пройти нею, потрібно  виконати таке завдання. Потрібно підібрати до слова Доброта як можна більше слів , які характеризують її.

       щедрість            милосердя            повага

 

                   турбота              Д О Б Р О Т А                    радість

 

           любов і ласка                   допомога

2. Яр Мудрості

-Перед нами глибокий яр. Щоб його перейти, ми маємо провести конкурс знавців українських прислів’їв та приказок на тему доброти.

Прислів”я

-                     Як доброму навчився , то недарма на світ народився.

-                     З добрим здружись, а лихого стережись.

-                     Рідна земля і в жмені мила.

-                     Ласкаве слово – що весняний день.

-                     Ввічливе слово - цілюще повітря.

-                     Від теплого слова і лід розмерзає.

-                     Шабля ранить голову, а слово душу.

-                     Дурний язик голові не приятель.

-                     За добро – добром платять.

Це ще далеко не всі прислів’я про добрі вчинки та добрі слова.

3. Ліс Глибокої Думки

     - Ось ми зайшли до лісу.  Скільки різних дерев у ньому росте! Але прийшов час відпочити. Аж ось Пеньочок відпочинку. У лісі темно. Давайте запросимо до нас в гості Сонечко.

Фізкультхвилинка

Вийди, вийди, сонечко (рукою кличуть сонечко)

На дідове полечко (показують широке поле)

На бабине зіллячко (садять в землю зіллячко)

На наше подвір’ячко (розводять руки у боки)

На весняні квіточки (присідають)

На маленькі діточки (показують один на одного)

Там вони граються (беруться за руки)

Тебе дожидаються (підстрибують).

4. «Сонце» (дидиктична гра)

- Діти, ось наше сонце, але мені здається, що йому чогось не вистачає.

- Для того, щоб доповнити сонечко промінчики вам потрібно назвати риси вашого характеру, які притягують ваших друзів.

Дотепністю; розумінням; турботою; ніжністю; добротою; надією; повагою; людяністю; мудрістю (На дошці вивішується сонечко і прикріплюються промінчики)

-Ось і закінчується наша подорож. Перед нами остання зупинка   Поляна підсумків.

III. Заключна частина.

    - У кожній нашій душі живе маленьке сонечко. Це сонечко – доброта, яка живе у наших серцях. Вмійте дарувати тепло своїх сердець всьому живому, всім, хто оточує вас.

    -Сьогдні ми потоваришуємо з Сонечком Доброти назавжди, простягнувши йому свої відкриті серця.

Вчитель. Освітлюйте і ви всім шлях,

                Як сонце з висоти!

                Хай сяє усмішка в очах

                Будь завжди добрим .

А всім відомо, що ДОБРОТА ВРЯТУЄ СВІТ!

 

Методист___________________ С.А.Слабинська

Кл.керівник______________________І.В.Зибіна

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку