Прямі та обернені задачі частина 2 для 1 класу нуш

Про матеріал
Прямі та обернені задачі частина 2 для 1 класу нушПрямі та обернені задачі частина 2 для 1 класу нушПрямі та обернені задачі частина 2 для 1 класу нуш
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЯМІ ТА ОБЕРНЕНІЗАДАЧІ

Номер слайду 2

ЗАДАЧАНА ЗНАХОДЖЕННЯ ОСТАЧІ

Номер слайду 3

Задача. У Олени було 9 яблук. Вона віддала. Катерині 4 яблука. Скільки яблукзалишилось у Оленки ?Було – 9 ябл. Віддала – 4 ябл. Залишилось – ? ябл.

Номер слайду 4

Запам’ятайте!При читанні слів: від’їхало,вивезли,відлили,відчепиливідріали,вилили,видали,подарували,з’їли,віддаливиконуємо дію віднімання

Номер слайду 5

Вибір діїЯкщо 4 яблука віддали,то їхстало меньше, а меньше числознаходимо дією віднімання

Номер слайду 6

Задача. У Олени було 9 яблук. Вона віддала. Катерині 4 яблука. Скільки яблукзалишилось у Оленки?Було – 9 ябл. Віддала – 4 ябл. Залишилось – ? ябл.залишилось

Номер слайду 7

Розв’язання1). 9 – 4 = 5 (ябл.) - залишилось. Відповідь: 5 яблук залишилось у Олени.

Номер слайду 8

ЗАДАЧАНА ЗНАХОДЖЕННЯ ЗМЕНЬШУВАНОГО

Номер слайду 9

Задача. Олена віддала 4 яблука Катерині. У Олени залишилось 5 яблук. Скільки яблук було у Оленки ?Було – ? ябл. Віддала – 4 ябл. Залишилось – 5 ябл.

Номер слайду 10

Вибір дії1). За правилом знаходження невідомогозменшуваного. Щоб знайти невідоме зменшуване,треба до різниці 5 + від’ємник 4.2). Знаходження більшого числа за змістом.3). З чого складається «було» ?4). Треба до числа яблук, що залишилися,повернути (додати) ті, що віддала. До числа 5+4,буде 9.

Номер слайду 11

Задача. Олена віддала 4 яблука Катерині. У Олени залишилось 5 яблук. Скільки яблук було у Оленки ?Було – ? ябл. Віддала – 4 ябл. Залишилось – 5 ябл.+віддалазалишилосьбуло

Номер слайду 12

Розв’язання1). 4 + 5 = 9 (ябл.) -було. Відповідь: 9 яблук було у Олени.

Номер слайду 13

ЗАДАЧАНА ЗНАХОДЖЕННЯ ВІД’ЄМНИКА

Номер слайду 14

Задача. У Олени було 9 яблук. Після того, як вона віддала декілька яблук Катерині, у Оленки залишилось 5 яблук. Скільки яблук віддала Оленка?Було – 9 ябл. Віддала – ? ябл. Залишилось – 5 ябл.

Номер слайду 15

Вибір дії1). За правилом знаходження невідомоговід’ємника. Щоб знайти невідомий від’ємник,треба від зменшуваного відняти різницю.4). Треба від числа яблук, що були, відняти числотих яблук, що залишились. Отже, від числа 9 – 5, буде 4.

Номер слайду 16

Задача. У Олени було 9 яблук. Після того, як вона віддала декілька яблук Катерині, у Оленки залишилось 5 яблук. Скільки яблук віддала Оленка?Було – 9 ябл. Віддала – ? ябл. Залишилось – 5 ябл.булозалишилосьвіддала

Номер слайду 17

Розв’язання1). 9 - 5 = 4 (ябл.) - віддала. Відповідь: 4 яблука віддала Оленка.

Номер слайду 18

Молодці!Ви розумнички!

Номер слайду 19

Бувайте!До зустрічі!

pptx
Додав(-ла)
Семенова Марія
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
19 травня 2020
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку