При додаванні (відніманні) двозначних чисел ДЕСЯТКИ додаємо (віднімаємо) до ДЕСЯТКІВ, ОДИНИЦІ додаємо (відннімаємо) до ОДИНИЦЬ. 44 +23= 6 88 –23= 6 57 78 - 44= 34 51 +36= 87 62 +33= 95 96 - 55= 41 44 +55= 99 Там , де поставили крапочку, запишіть і вирішіть приклади, називаючи правило.
23 + 45 =Десятки з одиницями, одиниці з десятками. Десятки з десятками, одиниці з одиницями77 Не знаю. Від різниці відняти від’ємник. До різниці додати від’ємник222 Не знаю681.2.3.4. 24 Знайди прав відп. Як знайти невід зменшув. Знайди невідоме зменш31 При + або – двозн чисел я…? – 12 = 10
На столі горіли 9 свічок. Після того, як декілька свічок погасло, залишилося палати 6 свічок. Скільки свічок погасло? ?Г. –П. –Зал. – 9 с. Що відбувалося зі свічками? Про що йдеться мова в задачі??9 – 6 = 3 (с.)3 свічки. Відповідь:966 с. Уважно читай задачу і попорядку записуй числа в короткий запис. Які головні слова в задачі?Коли свічки погасли, їх стало більше чи менше?Значить, ця задача на додавання чи віднімання?То в нас невідоме зменшуване, від’ємник чи різниця?Пригадай, як знайти невідомий від’ємник?Як називаються числа при відніманні?Щоб знайти невідомий ВІД’ЄМНИК , треба від ЗМЕНШУВАНОГО відняти РІЗНИЦЮ. Який приклад складемо?
У шкільному автобусі їхали 27 учнів. На зупинці декілька учнів вийшли, і в автобусізалишилося 13 учнів. Скільки учнів вийшло? Про що йдеться мова в задачі?Що відбувалося з учнями? Які головні слова в задачі?Їх. –В. –Зал. – Уважно читай задачу і попорядку записуй числа в короткий запис.27 уч.2713 уч.??13 Коли діти вийшли, їх стало більше чи менше?Значить, ця задача на додавання чи віднімання?Як називаються числа при відніманні?То в нас невідоме зменшуване, від’ємник чи різниця?Пригадай, як знайти невідомий від’ємник?Щоб знайти невідомий ВІД’ЄМНИК , треба від ЗМЕНШУВАНОГО відняти РІЗНИЦЮ. Який приклад складемо?27 – 13 = 14 (уч.)Відповідь:14 учнів.
Не знаю До різниці додати від’ємник. Від суми відняти відомий доданок. Доданок,доданок, сума. Зменшуване, від’ємник , різниця. Різниця, від’ємник, зменшуване5.6.7.8. Як наз числа при віднім?Як знайти невідоме зменшуване. У бібліотеці були діти. Коли вийшло 10 учнів, там залишилося 5. Ск учнів було спочатку?? – 9 = 201129925 уч.15 уч.20 уч. Б. – ?В. – 10 уч. Зал. – 5 уч. Знайди прав. відповідь
9. Від суми відняти відомий доданок. Від зменшуваного відняти різницю. Не знаю10.11.40дм40 см40 У Наталки було 7 яблук. Декілька яблук вона віддала сестрі, і в неї залишилося 4 яблука. Ск яблук віддала Наталка?Як знайти невідомий від’ємник6551035 – ? = 30 Знайди прав. відповідь. Б. – 7 я. В. – ?Зал. – 4 я. Знайди прав. відповідь90 см – ?см = 50см12.3 я.11 я.4 я.
ЯГАРНИЙУЧЕНЬЯ гар│ни│й у│чень. Які знаєш правила написання речень?Початок речення пишемо з великої літери. Всі слова в реченні пишуться окремо. В кінці речення ставимо потрібний знак. Ягарний учень. Я гарний учень о - о- - о - о - о==о -о - - о= о-о=Я гарний учень! Я гар-ний у-чень!Перевір звуковий аналіз речення. Перевір розподіл слів на склади. Перевір розподіл слів для переносу. Я гар│ний у│чень!Я гар-ний уче-нь!Я гар-ний учень!