Презентація. Знаходження невідомого від'ємника

Про матеріал
Презентація містить повне пояснення матеріалу з теми "Знаходження невідомого від'ємника", а також розібрано вид задач на .знаходження невідомого від'ємника.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

19.05.2020

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}.........

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}...........

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........19травня..

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........19травня. Приклади

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........19травня. Приклади..

Номер слайду 9

При додаванні (відніманні) двозначних чисел ДЕСЯТКИ додаємо (віднімаємо) до ДЕСЯТКІВ, ОДИНИЦІ додаємо (відннімаємо) до ОДИНИЦЬ. 44 +23= 6 88 –23= 6 57 78 - 44= 34 51 +36= 87 62 +33= 95 96 - 55= 41 44 +55= 99 Там , де поставили крапочку, запишіть і вирішіть приклади, називаючи правило.

Номер слайду 10

ПОВТОРИМО ПРАВИЛОМИНУЛОГО УРОКУ

Номер слайду 11

12 – 2 = 1012 – ЗМЕНШУВАНЕ2 – ВІД’ЄМНИК10 – РІЗНИЦЯ12 – 2 = 10?10 + 2 = 12 Щоб знайти невідоме ЗМЕНШУВАНЕ, треба до РІЗНИЦІ додати ВІД’ЄМНИК.25 – 20 = 5?5 + 20 = 25 38 – 10 = 2828 + 10 = 38?39– 15 = 24?24 + 15 = 39 Усно виріши приклади, називаючи правило.

Номер слайду 12

23 + 45 =Десятки з одиницями, одиниці з десятками. Десятки з десятками, одиниці з одиницями77 Не знаю. Від різниці відняти від’ємник. До різниці додати від’ємник222 Не знаю681.2.3.4. 24 Знайди прав відп. Як знайти невід зменшув. Знайди невідоме зменш31 При + або – двозн чисел я…? – 12 = 10

Номер слайду 13

ВИВЧАЄМО НОВУ ТЕМУ

Номер слайду 14

12 – 2 = 1012 – ЗМЕНШУВАНЕ2 – ВІД’ЄМНИК10 – РІЗНИЦЯ12 – 2 = 1012 - 10 = 2 Щоб знайти невідомий ВІД’ЄМНИК , треба від ЗМЕНШУВАНОГО відняти РІЗНИЦЮ. 36 – 6 = 30?36 - 30 = 670 – 50 = 2070 - 20 = 50?63 – 12 = 51 ?63 - 51 = 12 Усно виріши приклади, називаючи правило.?

Номер слайду 15

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........19травня……………………...

Номер слайду 16

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........19травня……………………. Задача

Номер слайду 17

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........19травня……………………. Задача.

Номер слайду 18

На столі горіли 9 свічок. Після того, як декілька свічок погасло, залишилося палати 6 свічок. Скільки свічок погасло? ?Г. –П. –Зал. – 9 с. Що відбувалося зі свічками? Про що йдеться мова в задачі??9 – 6 = 3 (с.)3 свічки. Відповідь:966 с. Уважно читай задачу і попорядку записуй числа в короткий запис. Які головні слова в задачі?Коли свічки погасли, їх стало більше чи менше?Значить, ця задача на додавання чи віднімання?То в нас невідоме зменшуване, від’ємник чи різниця?Пригадай, як знайти невідомий від’ємник?Як називаються числа при відніманні?Щоб знайти невідомий ВІД’ЄМНИК , треба від ЗМЕНШУВАНОГО відняти РІЗНИЦЮ. Який приклад складемо?

Номер слайду 19

Щоб знайти невідомий ВІД’ЄМНИК, треба від ЗМЕНШУВАНОГО відняти РІЗНИЦЮ.

Номер слайду 20

У шкільному автобусі їхали 27 учнів. На зупинці декілька учнів вийшли, і в автобусізалишилося 13 учнів. Скільки учнів вийшло? Про що йдеться мова в задачі?Що відбувалося з учнями? Які головні слова в задачі?Їх. –В. –Зал. – Уважно читай задачу і попорядку записуй числа в короткий запис.27 уч.2713 уч.??13 Коли діти вийшли, їх стало більше чи менше?Значить, ця задача на додавання чи віднімання?Як називаються числа при відніманні?То в нас невідоме зменшуване, від’ємник чи різниця?Пригадай, як знайти невідомий від’ємник?Щоб знайти невідомий ВІД’ЄМНИК , треба від ЗМЕНШУВАНОГО відняти РІЗНИЦЮ. Який приклад складемо?27 – 13 = 14 (уч.)Відповідь:14 учнів.

Номер слайду 21

Не знаю До різниці додати від’ємник. Від суми відняти відомий доданок. Доданок,доданок, сума. Зменшуване, від’ємник , різниця. Різниця, від’ємник, зменшуване5.6.7.8. Як наз числа при віднім?Як знайти невідоме зменшуване. У бібліотеці були діти. Коли вийшло 10 учнів, там залишилося 5. Ск учнів було спочатку?? – 9 = 201129925 уч.15 уч.20 уч. Б. – ?В. – 10 уч. Зал. – 5 уч. Знайди прав. відповідь

Номер слайду 22

9. Від суми відняти відомий доданок. Від зменшуваного відняти різницю. Не знаю10.11.40дм40 см40 У Наталки було 7 яблук. Декілька яблук вона віддала сестрі, і в неї залишилося 4 яблука. Ск яблук віддала Наталка?Як знайти невідомий від’ємник6551035 – ? = 30 Знайди прав. відповідь. Б. – 7 я. В. – ?Зал. – 4 я. Знайди прав. відповідь90 см – ?см = 50см12.3 я.11 я.4 я.

Номер слайду 23

ЯАР ГУЧЕИНЙНЬ

Номер слайду 24

ЯГАРНИЙУЧЕНЬЯ гар│ни│й у│чень. Які знаєш правила написання речень?Початок речення пишемо з великої літери. Всі слова в реченні пишуться окремо. В кінці речення ставимо потрібний знак. Ягарний учень. Я гарний учень о - о- - о - о - о==о -о - - о= о-о=Я гарний учень! Я гар-ний у-чень!Перевір звуковий аналіз речення. Перевір розподіл слів на склади. Перевір розподіл слів для переносу. Я гар│ний у│чень!Я гар-ний уче-нь!Я гар-ний учень!

Номер слайду 25

Підсумки уроку. Найкраще мені вдалося... Я можу похвалити себе за... Я задоволений (задоволена) своєюроботою на уроці, тому що... Я не задоволений (не задоволена) своєю роботою на уроці, тому що...

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповал Оксана Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 травня 2020
Переглядів
3179
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку