Мета:Розвиток навичок самоконтролю у старших дошкільників та молодших школярів . Корекційно- розвивальна робота з дитячою гіперактивністю, імпульсивністю практичного психолога методом лялькотерапії . Оформлення протоколу згідно рекомендацій Назаревич В.В.
Психологічна техніка « Іграшка маріонетка»
Дата –……
Ім'я і вік клієнта – (діти старшого дошкільного і молодшого шкільного віку.)
Проблема, над якою працює психолог –навички самоконтролю, організація власної поведінки та розвиток дрібної моторики.
Описи попередньої бесіди з виходом на пропозицію клієнтові створити терапевтичну ляльку або роботи з лялькою – Дітки, сьогодні ми з вами створимо чарівного коника. Ви згідні?
-Відповіді дітей.
-А може хтось знає, яка це тварина?
-Відповіді дітей.
-Отож, ми з вами будемо виготовляти коників, якими можна буде гратись.
(Це може бути будь яка тварина, яка має чотири лапи.)
Фіксація згоди або відмови ( у випадку відмови деталізується мотивація)-
Час, який необхідно для створення ляльки або її персоніфікації у випадку роботи з шаблонами або заготовками ляльок - 40хвилин.
Матеріали для створення ляльки: картонні шаблони, декоративні очі, нитки, двусторонній скотч, ножиці.
Фіксація важливих коментарів клієнта —
Аналіз емоційних рефлексивних реакцій при роботі з лялькою – Відмічати що саме викликає труднощі дитини.
Опис терапевтичних дій з лялькою - А зараз ми пограємось нашими іграшками. Одягніть на ручку на 4 пальчики . Порухайте пальчиками і подивіться як коник танцює. Одягніть на праву ручку, потім на ліву ручку , подивіться на якій ручці він танцює веселіше. Обмотайте мізинчик та великий палець ниткою та спробуйте покрутити долоньками так коник навчиться стрибати. Спробуйте за столами, спробуйте в повітрі. Як було легше?
Аналіз змін після заняття- позитивні емоційні реакції. Головна задача навчити коника ходити по столі.