Презентація для психологів , соціальних педагогів та класних керівників на Тему : Психологічний супровід процесу інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу.
Психолог для дитини з ООПВиявляє дітей, у яких виникають труднощі у навчанні і спілкуванні. Проводить спостереження за дитиною. Вивчає індивідуальні особливості, інтереси та потреби, виділяє сильні сторони. Складає розгорнуту психологічну характеристику. Бере участь у складанні індивідуальної програми розвитку. Допомагає (сприяє) дитині у вирішенні актуальних завдань розвитку, навчання, соціалізації. Сприяє створенню позитивного мікроклімату в колективі
Психолог для батьків. Просвітницький блок - надання інформації; - підвищення психолого-педагогічної культури батьків. Психологічний блок - налагодженні партнерських стосунків з батьками; - руйнування бар єрів, стереотипів; - набуття навичок взаємодії. Блок обміну досвідом- консультування; - спільні заняття, тренінги.
Психолог для педагогів Просвітницький блок - надання інформації; - підвищення психолого-педагогічної культури педагогів. Психологічний блок - формування сприятливого середовища; - уникнення стереотипів і стигматизації; - набуття навичок взаємодії: - розкриття конкретного змісту індивідуального підходу до дитини; - консультування; - спільні заняття, тренінги.
Розвиток здібностейі нахилів Просвітницька робота. Підвищення соціального статусу. Формування позитивної“Я” концепціїФормування сприятливого середовища Підвищення психолого-педагогічної культури. Формування толерантногоставлення. Уникнення стереотипів. ПСИХОЛОГКонсультування. Сприяння соціальній інтеграціїПсихологічна підтримка
Збірник корекційних вправ для розвитку психічних процесів у дітей із ЗПР. Довідник порадник для роботи з дітьми з ООП. www. slideshare.net. Електронна версія журналу «Особлива дитина: навчання і виховання». http//csnukr.in.uaІнститут спеціальної педагогіки НАПН України http//ispukr.org.ua