психолого-педагогічна характеристика вихованця дошкільної групи

Про матеріал
психолого-педагогічна характеристика необхідна при роботі з усіма дітьми, щоб знати індивідуальні особливості кожної дитини .
Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика вихованця дошкільної групи «Ромашка»

Шумбарського НВК

Жоміра Сергія Ярославовича

Дата народження:  02.04.2014р.

Навчальний заклад: Шумбарський НВК «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІ ст.

Склад сім'ї: повна (мама, тато, старший брат).

 Сергій відвідує дошкільну  групу з вересня 2019 року.  Період адаптації тривав чотири тижні.

Вихованням хлопчика займається уся сім’я.

Стан здоров’я відмінний. Відхилень немає.

Вихованець має високий рівень навчальної діяльності. Відтворює значну частину навчального матеріалу, має чіткі уявлення про об’єкт вивчення. Виявляє здатність висловлювати думку.

 Працездатність висока. На занятті грамоти дитина називає усі літери алфавіту, починає складати склади. На занятті математики вміє порахувати предмети, знає цифри  до 10. Присутні  навички самостійного виконання математичних дій. На занятті художньо-мовленнєвої діяльності проявляє  зацікавленість до літературних творів, вихованець спроможний самостійно відповісти на питання та сформувати  свою відповідь. На занятті розвитку мовлення самостійно може назвати своє прізвище, ім'я та імена своїх рідних, не виявляє бажання висловити свою думку, не володіє навичками зв’язного мовлення. На занятті з природознавства проявляє певні знання (називає домашніх тварин, розрізняє диких та свійських тварин). На занятті музики відчуває ритм музики, співвідносить рухи з музичним тактом. Малювання, ліплення, аплікації: частково володіє навичками малювання, ліплення та вирізання. Вміє тримати олівець, пензлик, ножиці; якість виконання робіт охайні. Заняття з фізкультури: виконання вправ чітко, координовано. На занятті з письма самостійно може виконувати завдання з написання паличок,  гачків, всі інші завдання виконуються з допомогою вихователя. Заняття з ознайомлення з предметним довкіллям: вихованець може назвати свою домашню адресу. На заняттях економічної освіти та правового виховання засвоює поняття та виконує практичні завдання. На заняттях працює повільно і рівномірно. Завжди приймає допомогу вихователя, в більшій мірі практичну. За виникнення труднощів переживає та нервує.

 В ігровій діяльності переважає маніпулятивна гра.

 Увага достатньо стійка. Пам'ять переважає змішана. Швидко запам'ятовує та повільно забуває. Мовлення виразне, немає порушень звуко-вимови. Соціально-побутові навички достатньо сформовані.

 Особистісні особливості: активний у різних видах діяльності, присутність ініціативи, поступливий, активний у процесі спілкування з дітьми та дорослими; сором'язливий. Поведінка спокійна, адекватна ситуації. Моральні якості: адекватність відносин до рідних, однолітків, інших людей, почуття прихильності, любові, добра, схильності прийти на допомогу, вміння виконувати вимоги дорослих, акуратність, охайність, адекватність емоційних реакцій на схвалення і осуд.

 

 

30.01.2020 р.

 

Директор НВК                       Іванук І.А.

 

Вихователь                             Барнай Т.Ю.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Селіванова Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Onyshchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 березня 2020
Переглядів
12295
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку