Психолого-педагогічний супровід старшокласників в умовах профільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Психолого-педагогічний супровід старшокласників в умовах профільної освіти - це поетапний процес, у ході якого відбувається формування професіонально і соціально зрілої особистості, здатної реалізувати себе в будь-яких соціально-економічних умовах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психологічний супровід профільного та до профільного навчання старшокласників Одот Олена Андріївна практичний психолог

Номер слайду 2

Одним з важливих завдань сучасної школи є підготовка підростаючого покоління до професійної діяльності.

Номер слайду 3

Що таке професійна орієнтація – це надання людині допомоги у професійному самовизначенні, тобто у виборі професії, яка відповідала б індивідуальним особливостям, схильностям і здібностям людини, її можливостям і попиту на ринку праці.

Номер слайду 4

Період вибору професії та професійного становлення припадає на вік від 14 – 25 років і характеризується тим, що людина випробовує свої сили у різних сферах діяльності. Орієнтуючись на свої професійні можливості

Номер слайду 5

Профільне навчання, як вид диференційованого навчання передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів, створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті та структурі організації навчання

Номер слайду 6

Профільне навчання спрямоване на формування єдиної життєвої, світоглядної, наукової, культурної та професійної компетентності учнів, що забезпечить їх подальше самовдосконалення та самореалізацію.

Номер слайду 7

Допрофільна підготовка. Що вона представляє

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Формування психологічної готовності до вибору професії, налаштовування в професійному та особистісному самовизначенню старшокласників.

Номер слайду 13

Психологічна готовність відбувається всі 9 років до вибору професії, та повинна бути вже сформованою до початку профільного навчання.

Номер слайду 14

Необхідно інформувати про: Про можливості отримання бажаної освіти після закінчення школи. Про зусилля які потрібно прикладати для його отримання Про наявність особистої практичної підготовки та здібностей для отримання обраної освіти. Про професії якими можна оволодіти, завдяки обраної освіти . Про можливості реалізації обраної професії.

Номер слайду 15

. Чому так важливо допомагати дітям 7, 8, 9-го класів пізнавати й розвивати свої здібності?

Номер слайду 16

.

Номер слайду 17

. Рекомендації: Створення складу профорієнтації Скоординувати план роботи членів профорієнтації на рік. Проводити заходи, бесіди заняття, з використанням ІКТ направлених на формування та розвиток знань про світ професій,Вивчати індивідуально – психологічні особливості учнів(наміри,схильності, здібності)Проводити щоденні спостереження, письмові й усні анкети, збір даних від оточуючих, вивчення успішності. Впроваджувати гурткову діяльність за профнапрямками. Введення та заповнення щоденників спостережень

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
8 червня 2021
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку