QR-коди для організації роботи учнів 9 класу
під час проведення практичної роботи з основ правознавства
на тему «Власність неповнолітніх»
1. За інформацією на стор. 99 наведіть по 3 приклади речей, якими ви:
А)володієте, Б) користуєтесь, В) розпоряджаєтесь
Поясніть свій вибір.
Можна використати таблицю для виконання цього завдання
Назва речі
|
Зміст права власності |
||
володіння |
користування |
розпорядження |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. За інформацією на стор.100 визначте, як неповнолітні можуть набути право власності. Поясніть свій вибір.
3. За інформацією на стор.100-102 визначте, які є права власності неповнолітніх. Відповідь подайте у вигляді схеми.
Учні отримують QR-коди, які містять завдання на урок. Розшифровують завдання з допомогою сканера у телефоні і виконують в зошиті. Кожен учень отримує листочок з
3-ма QR-кодами. На листку нижче – 48 QR-кодів. В кожному рядку – 6 . Розрізаємо листок на смужки по лініях розрізу. Отримані смужки розділяємо на 2 частини по 3 QR-коди в кожній і роздаємо учням.
Завдання до підручника О.Є. Святокум, І.О. Святокум Основи правознавства: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Харків: в-во «Ранок», 2017 – 192 с.:іл
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------