QR-полювання за скарбами «Антарктида»

Про матеріал
Квест-гра до уроку «Географічне положення Антарктиди.Відкриття та дослідження материка» Мета: ознайомити учнів з географічним положенням материка та з історією відкриття материка;розвивати уяву, вміння самостійно навчатися та досягати поставленої цілі;виховувати пізнавальний інтерес та любов до предмету географії. Гру можна використати , як урок –пошук,де учні самостійно навчаються(з наставництвом вчителя) або як ігровий елемент уроку. Хід гри: 1. Об’єднайте учнів у групи. Кожна група потребує принаймні ОДНУ особу, яка має мобільний пристрій (примітка: підключення до Інтернету не буде потрібно). 2. Попросіть учнів завантажити або використати наявний QR-зчитувач на свої мобільні пристрої. 3. Роздрукуйте QR-коди для кожного запитання . 4. Розмістіть у класі / школі. 5. Розмістіть перший («вступний») QR-код на вашій дошці. 6. Кожна команда сканує його на свій пристрій і отримує сповіщення, щоб почати полювання навколо школи за рештою QR-кодами. 7. Переможцем стає перша команда, яка повернеться з найбільш правильними відповідями за доступний час.Відповіді записують у мапу квесту. 8 Учні кожної команди, які не мають доступу до мобільного пристрою, можуть нести відповідальність за дослідження / пошук інших QR-кодів для своїх команд
Перегляд файлу

image 

QR-полювання за скарбами «Антарктида»

Квест-гра до уроку «Географічне положення Антарктиди.Відкриття та дослідження материка»

Мета: ознайомити учнів з географічним положенням материка та з історією відкриття материка;розвивати уяву, вміння самостійно навчатися та досягати поставленої цілі;виховувати  пізнавальний інтерес  та любов до предмету географії.

Гру можна використати , як урок –пошук,де учні самостійно навчаються(з наставництвом вчителя) або як ігровий елемент уроку.

Хід гри:

1.  Об’єднайте учнів у групи. Кожна група потребує принаймні ОДНУ особу, яка має мобільний пристрій (примітка: підключення до Інтернету не буде потрібно).

2.  Попросіть учнів завантажити або використати наявний QR-зчитувач на свої мобільні пристрої.

3.  Роздрукуйте  QR-коди для кожного   запитання .

4.  Розмістіть у класі / школі.

5.  Розмістіть перший («вступний») QR-код на вашій дошці.

6.  Кожна команда сканує його на свій пристрій і отримує сповіщення, щоб почати полювання навколо школи за рештою QR-кодами.

7.  Переможцем стає перша команда, яка повернеться з найбільш правильними відповідями за доступний час.Відповіді записують у мапу квесту. 

8 Студенти кожної команди, які не мають доступу до мобільного пристрою, можуть нести відповідальність за дослідження / пошук інших QR-кодів для своїх команд

Питання квесту  та відповіді:

 

1.«Королева холоду», «безлюдний континент», «край землі»-так називають найпівденніший материк -Антарктиду.Але чи завжди вона була такою суворою та холодною?Дізнайтесь,якою була Антарктида млн років тому, за версією дослідників та як вони досліджують минуле материка?Результати запишіть в мапу квесту і вперед до наступного завдання

Відповідь

Антарктида не була материком холоду, бо лежала у більш теплих широтах. Про це свідчать знайдені у її надрах залишки організмів, що мешкали в теплому вологому кліматі. Рештки давніх папоротей та теплолюбивих динозаврів говорять про те, що  близько 200 млн років тому говорять, що материк був в умовах теплого клімату.

 

https://geolifescool.blogspot.com/

image 

2.Використовуючи карту визначіть океани та моря якими омивається Антарктида.Запишіть назви океанів та морів,які найбільше врізаються в берег Антарктиди у бланк квесту.

Відповідь

Тихий, Атлантичний,Індійський або водами Південного океану, у материк вдаються великі моря Уедделла і Росса.

 

3.Відомий мореплавець Дж. Кук під час навколосвітньої подорожі 1772—1775 рр. тричі перетинав Південне полярне коло. 1774 року він досяг 71° 10' пд. ш., але натрапивши на суцільну кригу, повернув назад. Результати цієї експедиції на деякий час відвернули увагу дослідників від шостого континенту.Назвіть імена мореплавців,які відкрили материк та роки їхньої експедиції.

Відповідь

1819 р. була організована перша російська антарктична експедиція з метою пошуків Південного материка. її очолили Ф. Беллінсгаузен і М.Лазарев на суднах "Восток" і "Мирний".

4.Багато держав намагались дослідити невідому Антарктиду,але експедиції досліджували лише узбережжя.Внутрішні райони залишались незвіданими.Дізнайтесь імена сміливців,які вперше вирушили вглиб континенту та історію підкорення Південного полюсу.

* Відповідь

Р.Скотт, Р.Амундсен(підкорив Південний полюс першим)

 

5.У захопливій експедиції підкорення Південного полюсу є українській слід.Дізнайтесь ім'я українця.який брав участь у експедиції та його роль у ній.

Відповідь

А.Омельченко, доглядав коней у експедиції  Р.Скотта,виконував обов’язки оператора

 

6.Використовуючи карту дізнайтесь назви держав,які здійснюють дослідження в Антарктиді та запишіть їх у бланк квесту.

Відповідь

Україна Росія США Франція Японія Австралія Велика Британія Південна Африка (ПА) Аргентина Індія 

 

7.Дізнайтесь назву та історію української антарктичної науково-дослідної станції.Де вона розташована?* Відповідь

"Академік Вернадський"острів Галіндез

 

8.Кому належить Антарктида?Чому?

Відповідь

Антарктида не належить жодній країні і повинна залишатися "природним заповідником, присвяченим миру та науці"

QR-коди запитань у додатках,роздруковуйте і навчайтесь!

 

Вказівки

 

image 

 

 

 

https://geolifescool.blogspot.com/


 

1.

image 

 

 

 

 

2

image 

 

 

 

 

3

image 

 

 

 

 

 

4.

image 

 

 

 

5.

image 

 

 

 

6.

image 

 

 

7.

image 

 

 

 

8.

image 

© Всі права захищені 2020. Офіційний блог вчительки географії Савіцької Н.П https://geolifescool.blogspot.com/


image

Команда______________________

Номер QR-коду

Відповідь

image

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://geolifescool.blogspot.com/  

pdf
Додано
20 квітня 2021
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку