"Раціональні рівняння. Степені."

Про матеріал

Пропоную для використання текст коотрольної роботи № 3 з алгебри 8 класу за темою "Раціональні рівняння. Степені з цілим від'ємним показником. Стандартний вигляд числа." в 2-х варіантах.

Перегляд файлу

2018-2019 навчальний рік

Алгебра, 8 клас

Контрольна робота № 3.

Раціональні рівняння. Степені з цілим відємним показником. Стандартний вигляд числа.

І варіант

Початковий рівень:

Завдання 1-8 містять  п’ять варіантів відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь – ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь.

  1. Перетворіть  вираз а ⁻ ⁷ ?

А

Б

В

Г

Д

  • а ⁷

 

  1. Число 635,4 запишіть у стандартному вигляді?

А

Б

В

Г

Д

6,354 · 10²

0,6354 · 10³

0,6354 · 10⁻³

6,354 · 10⁻²

63,54 · 10²

 

  1. Яке з рівнянь є наслідком рівняння   + х ² = 49 + ?

А

Б

В

Г

Д

х² + 49 = 0

х² - 94 = 0

х = - 49

х = 49

х² - 49 = 0

 

  1. Укажіть обернену пропорційність серед даних функцій.

А

Б

В

Г

Д

у = 12 + х

у = - 12

у =

у = 12

у =

 

  1. Яка з точок належить графіку функції у = ?

 

А

Б

В

Г

Д

( -2; 1 )

( 2; 1 )

( 1; - 2 )

( 2; - 1 )

( 2; 2 )

 

  1. Спростіть вираз 2 а⁻⁴ · 3 а² .

А

Б

В

Г

Д

5 а⁻²

6 а ⁻⁶

6 а²

5 а²

  1. а⁻²

 

 

  1. Укажіть рівняння, рівносильне рівнянню х² = 9.

А

Б

В

Г

Д

׀х׀ = 3

׀х׀= - 3

׀х׀ = 9

х = - 9

х = 9

 

  1. Подайте дріб  у вигляді степеня з цілим від’ємним показником.

 

А

Б

В

Г

Д

9⁻²

81⁻²

9

 

Середній рівень:

Завдання 9 передбачає установлення відповідності. До кожного завдання, позначеного цифрами 1 – 4, доберіть один відповідник, позначений буквами А – Д.

  1. Установіть відповідність між виразами ( 1 – 4 ) та їх значеннями

(А – Д).

 

  1. 4 ⁻³ · 4 ⁴                                             А.
  2. (4 ⁻³)⁻¹ ·4⁻⁵                                      Б. 4   
  3. 4⁵ : ( 4⁻²)⁻⁴                                      В. 1
  4. (4⁻⁴)⁻² · ( 4⁻²)⁴                                   Г.

                                                         Д.

 

Достатній рівень:

Розв’яжіть завдання 10 – 11 і запишіть відповіді.

  1.  Розв’яжіть рівняння - = .

 

  1.  Побудуйте графік функції у = .

 

Високий рівень:

Розв’яжіть завдання 12 – 13 і запишіть відповіді.

 

  1.  Спростіть вираз ( b ⁻² + )( - b⁻² ): ( b⁻⁴ - ( )⁻²).

 

  1.  Для кожного значення а розв’яжіть  рівняння = 0.

 

 

 

 

2018-2019 навчальний рік

Алгебра, 8 клас

Контрольна робота № 3.

Раціональні рівняння. Степені з цілим від’ємним показником. Стандартний вигляд числа.

ІІ варіант

Початковий рівень:

Завдання 1-8 містять  п’ять варіантів відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь – ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь.

  1. Перетворіть  вираз b⁻⁹?

А

Б

В

Г

Д

  • b⁹

 

  1. Запишіть число 0,018 у стандартному вигляді?

А

Б

В

Г

Д

1,8 · 10²

0,18 · 10⁻³

1,8 · 10⁻²

1,8 · 10⁻³

180 · 10⁻³

 

  1. Яке з рівнянь є наслідком рівняння 3х + 1 = 0?

А

Б

В

Г

Д

(х + )( х – 3 ) = 0

х – 3 = 0

х - = 0

(х -)(х+3) = 0

х + 3 = 0

 

  1. Серед даних функцій укажіть обернену пропорційність.

А

Б

В

Г

Д

у =

у = 5

у = 5х + 4

у = 5х

у =

 

  1. Яка з точок належить графіку функції у = - ?

 

А

Б

В

Г

Д

(4; - 1 )

( - 4; - 1 )

( 4; 1 )

( - 1; - 4 )

( 1; 4 )

 

  1. Спростіть вираз ( х ⁻³ у ² )⁻⁵.

А

Б

В

Г

Д

х⁸у⁷

х¹⁵у¹º

х¹⁵у⁻¹º

х⁻¹⁵у⁻¹º

х⁻⁸у⁻³

  1. Укажіть рівняння, рівносильне рівнянню х + 3 = 7.

А

Б

В

Г

Д

х = 10

2х = 4

2х = 8

х = - 10

х = - 3

 

  1. Подайте дріб у вигляді степеня з цілим від’ємним показником.

А

Б

В

Г

Д

у⁶

у⁻⁶

у⁻¹

 

 

Середній рівень:

Завдання 9 передбачає установлення відповідності. До кожного завдання, позначеного цифрами 1 – 4, доберіть один відповідник, позначений буквами А – Д.

  1. Установіть відповідність між виразами ( 1 – 4 ) та їх значеннями

(А – Д).

  1. 6⁻² · 6⁴                                             А. 1
  2. ( 6⁻¹)⁻² · 6⁻³                                      Б. 6
  3. ( 6⁻²)⁻¹ · 6⁻²                                      В.
  4. ( 6⁻¹)⁴ · 6²                                     Г.             Д. 36

 

Достатній рівень:

Розв’яжіть завдання 10 – 11 і запишіть відповіді.

 

  1.  Розв’яжіть рівняння  - = .

 

  1. Побудуйте графік функції у = .

 

Високий рівень:

Розв’яжіть завдання 12 – 13 і запишіть відповіді.

 

  1.  Спростіть вираз ( - )· ()⁻¹ .
  2.  Для кожного значення а розв’яжіть рівняння = 0.

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 1. Раціональні вирази
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
2193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку