Дану самостійну роботу можна використати для перевірки знань та умінь учнів з теми "Теорема Вієта" на уроках алгебри у 8 класі, або як завдання домашньої самостійної роботи
Варіант 1
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,3 і -5.
3. Число -7 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 2
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,4 і 11.
3. Число 4 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 3
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,3 і -10.
3. Число -4 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 4
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,6 і 24.
3. Число 6 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 1
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,3 і -5.
3. Число -7 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 2
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,4 і 11.
3. Число 4 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 3
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,3 і -10.
3. Число -4 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 4
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,6 і 24.
3. Число 6 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 1
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,3 і -5.
3. Число -7 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 2
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,4 і 11.
3. Число 4 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 3
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,3 і -10.
3. Число -4 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 4
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,6 і 24.
3. Число 6 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 1
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,3 і -5.
3. Число -7 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 2
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,4 і 11.
3. Число 4 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 3
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,3 і -10.
3. Число -4 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 4
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,6 і 24.
3. Число 6 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 1
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,3 і -5.
3. Число -7 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 2
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,4 і 11.
3. Число 4 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.
Варіант 3
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -0,3 і -10.
3. Число -4 є коренем рівняння . Знайдіть значення с і другий корінь рівняння.
Варіант 4
1. Не розв’язуючи рівняння, знайти суму та добуток його коренів:
2. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 0,6 і 24.
3. Число 6 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і другий корінь рівняння.