Пропоную матеріали для я ранкової зустрічі. До тижня "Подорож краплинки" на тему "Дощик" . В щоденних новинах учитель повідомить дітей про складання цікавої казки .Мета: розвиток навичок спілкування; створення позитивного настрою
Тема: Дощик
Мета: розвиток навичок спілкування; створення позитивного настрою
Доброго ранку! Доброго дня!
Доброго вчора, сьогодні, щодня.
Хай не псується годинник на вежі,
Хай буде все на землі, як належить.
Сонце - як сонце, літо - як літо,
Дощик - як дощик, діти як діти.
Миру бажаємо кожній родині.
Щастя, здоров’я - кожній дитині.
Ланцюжок побажань.
Діти по колу передають побажання на сьогоднішній день.
« Я дощик».
Відгадайте загадку:
Як нема - мене чекають,
Як прийду - усі тікають.
Коли мене немає - все засихає
А я заявлюся - все розквітає.
Зараз ми перетворимося в дощик і привітаємося не тільки зі своїми друзями, а також з оточуючими.
Діти промовляють разом і виконують відповідні рухи.
«Я дощик. Я випливаю з великої хмари і лечу до землі. Я маленька прозора краплинка дощу. Мені приємно летіти у повітрі серед інших краплин.
Я дощик. Я зустрічаюсь із землею і кричу їй: «Здрастуй!». Я зустрічаю на землі своїх друзів і кричу їм: «Здрастуйте!». Мене підхоплює легеньк вітерець і я співаю йому: «Здрастуй!». Я м’яко опускаюсь в обійми теплої землі і вона з полегшенням зітхає»
Який сьогодні день? ( Дата)
Яка пора року?
Назвіть осінні місяці?
Чим цікавий сьогоднішній день?
Хто знає загадки про осінь ?
Які народні свята є в Україні восени?
А знаєте ви, чому йде дощ?
Вправа «Точка зору»
Діти, а коли йде дощ, це добре чи погано?
Добре: Погано:
бо дощ змиває пил з вулиць бо він холодний
бо дощ напуває землю бо після дощу брудно
бо ... боне йдемо гуляти
Дидактична гра «Що це?»
Тепле, ясне, ласкаве ... сонечко.
Білий, пухнастий, холодний ... сніг.
Мокрий, холодний, рясний ... дощ.
А з чого складається дощ? (Маленькі крапельки)
А що відбувається, коли багато - багато крапельок зберуться разом? (Утвориться річка)
Гра «Річка».
Чого це в долині простягнена стрічка.
А зовсім не стрічка це, друзі, а річка.
Хлюпоче й біжить все вперед і вперед.
Над нею в долині шумить очерет.
У вчителя блакитна згорнута стрічка. Діти по колу простягають стрічку і утворюють «річку». «Подув вітерець» - роблять маленькі «хвилі» «Буря» - великі хвилі.
«Вітерець затих» - річка заспокоїлась.
Роздуми «Про що мріє крапелька?»