Календарно-тематичне планування уроків «Я досліджую світ» + «Дизайн і технології» розроблено на основі Типової освітньої програми за редакцією Савченко
Календарно-тематичне планування уроків
«Я досліджую світ» + «Дизайн і технології»
за підручником О.Будної та ін.
ІІ семестр
Розробила Олефіренко Наталія Григорівна,
учитель початкових класів Абазівської ЗОШ І-ІІІ ст..
Тема тижня |
«Я досліджую світ» (3год.)
|
«Дизайн і технології» (1год.) |
Примітка |
|||
* -Тема уроку (дня) ** - Зміст навчання |
|
|||||
Мій відпочинок |
Активний і пасивний відпочинок |
Поведінка у громадських місцях |
Як покращити свій настрій |
Ялинка
|
|
|
Пізнання себе, своїх можливостей |
Поведінка в громадських місцях (на вулиці, в храмі, в театрі, в бібліотеці). |
Пізнання себе, своїх можливостей |
Практична робота:виготовлення об’ємної іграшки з паперу |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Мої друзі |
Хто такі друзі |
Правила товаришування |
Дівчатка і хлопчики |
Подарунок для друга (подруги) |
|
|
Моральні норми. Стандарти поведінки в суспільстві. |
Навички співжиття і співпраці. Розв’язання ситуацій морального вибору. |
Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість, подільчивість). |
Практична робота:складання та вирізування паперу. Оздоблення фоторамки. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Мої домашні улюбленці |
Домашні улюбленці |
Кімнатні рослини |
Безпечна поведінка з домашніми тваринами |
Котик |
|
|
Моральні норми. |
Спостереження за рослинами |
Безпечна поведінка вдома і на вулиці |
Практична робота:ліплення з пластиліну (солоного тіста) за інструкційними картками з графічними зображеннями |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Моя безпека |
Безпека ігор та розваг |
Мої дії в небезпечних ситуаціях |
Рішення і наслідки |
Будинок |
|
|
Безпечна поведінка вдома і на вулиці |
Безпечна поведінка вдома і на вулиці |
Розв’язання ситуацій морального вибору. |
Практична робота: конструювання з використанням макетних матеріалів (конструктор) |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Ким я мрію стати |
Різноманітність професій |
Я буду успішною людиною |
Найважливіші винаходи людства |
Кораблик |
|
|
Людина – частина суспільства. Стандарти поведінки в суспільстві. |
Пізнання себе, своїх можливостей |
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. |
Практична робота: розрізнення графічних зображеннь для поетапного виготовлення виробу об’ємної форми у техніці ори гамі. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Техніка в житті людини |
У світі машин |
Громадський транспорт |
Я - пасажир |
Транспорт |
|
|
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. |
Поведінка в громадських місцях |
Поведінка в громадських місцях |
Практична робота: конструювання з використанням макетних матеріалів |
|||
У світі речей |
Що з чого виготовляють |
З чого виготовляють книжки, зошити, олівці |
Урок-захист проектів «Світ речей навколо нас» |
Олівець - малювець |
|
|
Рукотворні тіла, матеріали та їх властивості.
|
Рукотворні тіла, матеріали та їх властивості.
|
Рукотворні тіла, матеріали та їх властивості.
|
Практична робота: виготовлення виробу у техніці оригамі за інструкційними картками з графічними зображеннями. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
А вже весна, а вже красна |
Ознаки весни |
Рослини і тварини навесні |
Турботи людей навесні |
Вербові котики |
|
|
Спостереження в довкіллі.
|
Спостереження за рослинами, тваринами |
Спостереження за діяльністю людей у різні пори року. |
Практична робота: комбінована робота. Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Україна – моя Батьківщина |
Моя країна |
Україна – незалежна держава |
Усі ми різні |
Український віночок |
|
|
Громадянські права та обов'язки як члена суспільства |
Пізнання символів держави. |
Толерантне ставлення до різноманітності культур, звичаїв народів, які проживають в Україні та за її межами. |
Практична робота: аплікація з паперу за поданим зразком. Раціональне розмічання та обробка матеріалів. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
|
Моє місто (село) |
Моє місто (село) |
Природа рідного краю |
Великодні писанки
|
|
|
Пізнання історії свого краю |
Урок-екскурія до музею (визначними місцями) |
Охорона і збереження природи. |
Практична робота: виготовлення аплікації з паперу, розмітка та вирізання деталей за шаблоном. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Водні багатства України
|
Водойми України |
Рослини і тварини прісних водойм |
Моря України. Значення та охорона водойм |
Бабки над водою |
|
|
Спостереження в довкіллі. |
Спостереження за рослинами, тваринами |
Охорона і збереження природи. |
Практична робота: виготовлення об’ємної аплікації з паперу за зразком. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Гори України |
У горах України |
Рослинний світ гір |
Тваринний світ гір |
Овечка |
|
|
Дослідження властивостей тіл природи. |
Спостереження за рослинами |
Спостереження за тваринами |
Практична робота:виготовлення об’ємної аплікації із пластиліну. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Луки і поля України |
Луки |
Поля |
Урок-екскурсія в довкілля (луки, поле) |
Кульбабки |
|
|
Спостереження за рослинами, тваринами . |
Спостереження в довкіллі. |
Спостереження за рослинами, тваринами |
Практична робота: виготовлення об’ємної аплікації із серветок. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Ліси – багатство України |
Рослини, гриби лісу |
Тварини лісу |
Значення та охорона лісу |
Ремонт книги |
|
|
Спостереження за рослинами |
Спостереження за тваринами |
Охорона і збереження природи. |
Практична робота:виконання дрібного ремонту книг. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Люби і бережи природу |
Значення природи для людини |
Ставлення людини до природи |
Природоохоронна акція (прибирання території, створення постерів, газет тощо) |
Метелик |
|
|
Спостереження в довкіллі. |
Охорона і збереження природи. |
|
Практична робота: виготовлення аплікації із симетрично вирізаних форм. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Україна і для тебе, і для світу |
Народні символи України |
Чим славиться Україна на весь світ |
Звідки беруться олія та мед |
Зав’язування шнурків |
|
|
|
Пізнання історії свого краю, символів держави. |
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. |
Досліди, спостереження в природі.
|
Практична робота: Відпрацьовування прийомів зав’язування шнурків на одязі та взутті. |
||
Дата |
|
|
|
|
||
У літню пору |
Ознаки літа |
Рослини і тварини влітку |
Відпочинок та оздоровлення влітку |
Кораблик на морі |
|
|
Спостереження в довкіллі. |
Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року. |
Стандарти поведінки в суспільстві. |
Практична робота: виготовлення об’ємної аплікації із рваного паперу. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Повторення та узагальнення вивченого |
Природоохоронна акція «Добра справа для природи» |
Гра «Зіркова мандрівка»
|
Безпечні літні канікули |
Квіткова галявина
|
|
|
|
|
|
|
Практична робота: вирізування деталей із паперу за шаблонами, створення панно (колективна робота) |
||
Дата |
|
|
|
|
||