Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с...
Підручник:
1 клас - Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1/2 /Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018р.
Клинцівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - філія
комунального закладу « Бережинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів»
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач філєю Директор КЗ «Бережинська
___________ І. Шиманська загальноосвітня школа І – ІІІ ст.»
"___" вересня 2018 року ______________ К. Буртак
___________ І. Шиманська "___" вересня 2018року
"___"січня 2019 року
Згідно діючої програми
Календарно – тематичнепланування
навчального матеріалу
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
в 1 класі
на І та ІІ семестр 2018 / 2019 н.р.
Вчитель Семидітна Лариса Василівна
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 1 класі
Семестр |
Загальна кількість годин |
Кількість годин на тиждень |
І семестр |
48 |
3 |
ІІсеместр |
57 |
3 |
Усього |
105 |
3 |
Розглянуто на засіданні ШМО
вчителів початкових класів
Протокол №1 від «___» ________ 2018 року
Голова ШМО __________ Н. Позняк
Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Підручник:
1 клас Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1 /Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018
Я досліджуюсвіт
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скор. дата |
Прим. |
|||
|
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? |
03.09 |
|
с. 4-5 |
|||
|
Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» |
04.09 |
|
с. 6-7 |
|||
|
Хто ти?Щоб не забувати, як кожного звати… |
07.09 |
|
с. 8 |
|||
|
Хто ти?Будемо знайомі! Виготовлення бейджа |
|
|
с. 9 |
|||
|
Дорога до школи.Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху |
10.09 |
|
с. 10-11 |
|||
|
Тут я вчуся.Напрацювання правил та впровадження рутин |
11.09 |
|
с. 12 |
|||
|
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин |
14.09 |
|
с. 13 |
|||
|
Для чого ходять у школу?Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським |
17.09 |
|
с. 14-15 |
|||
|
З чого складається світ?Що оточує мене? |
18.09 |
|
с. 16 |
|||
|
Жива і нежива природа. Що в природі створила людина? |
21.09 |
|
с. 17 |
|||
|
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». |
24.09 |
|
с. 18-19 |
|||
|
Рослини восени.Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі |
25.09 |
|
с. 20 |
|||
|
Рослини восени (продовження).Конструювання з природного матеріалу |
28.09 |
|
с. 21 |
|||
|
На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо-сперечаємось. |
01.10 |
|
с. 22-23 |
|||
|
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? |
02.10 |
|
с. 24-25 |
|||
|
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? |
05.10 |
|
с. 26 |
|||
|
Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? |
08.10 |
|
с. 27 |
|||
|
Хто що робить? Вивчаємо професії |
09.10 |
|
с. 28 |
|||
|
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? |
12.10 |
|
с. 29 |
|||
|
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі? |
16.10 |
|
с. 30-31 |
|||
|
День школяра. Як правильно його спланувати? |
19.10 |
|
с. 32 |
|||
|
Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров’я – це найважливіше? |
22.10 |
|
с. 33 |
|||
|
Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? |
23.10 |
|
с. 34 |
|||
|
Що потрібно для навчання?Куди загублені речі ховаються? |
26.10 |
|
с. 35 |
|||
|
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? |
05.11 |
|
с. 36 |
|||
|
Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? |
06.11 |
|
с. 37 |
|||
|
Чим я пізнаю світ?Мої очі. Чому важливо зберігати зір? |
09.11 |
|
с. 38-39 |
|||
|
Чим я пізнаю світ?У світі незвичайних звуків.Чим я чую? |
12.11 |
|
с. 40-41 |
|||
|
Чим я пізнаю світ?Смаки |
13.11 |
|
с. 42 |
|||
|
Чим я пізнаю світ?Запахи |
16.11 |
|
с. 43 |
|||
|
Чим я пізнаю світ?Для чого нам зуби? |
19.11 |
|
с. 44-45 |
|||
|
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. |
20.11 |
|
с. 46-47 |
|||
|
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла |
23.11 |
|
с. 48 |
|||
|
Сонце(Продовження).Куди вночі сонечко ховається? |
26.11 |
|
с. 49 |
|||
|
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода |
27.11 |
|
с. 50 |
|||
|
Повітря.Чому летить літак? Конструювання з паперу |
30.11 |
|
с.51 |
|||
|
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? |
03.12 |
|
с. 52 |
|||
|
Вода. Чому її потрібно берегти? |
04.12 |
|
с. 53 |
|||
|
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? |
07.12 |
|
с. 54 |
|||
|
Ґрунт.Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки |
10.12 |
|
с. 55 |
|||
|
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть? |
11.12 |
|
с. 56 |
|||
|
Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом |
14.12 |
|
с. 57 |
|||
|
Тварини. Які тварини живуть на Землі? |
17.12 |
|
с. 58 |
|||
|
Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо. |
18.12 |
|
с. 59 |
|||
|
Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі? |
21.12 |
|
с.60 |
|||
|
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…» |
24.12 |
|
- |
|||
|
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження) |
28.09 |
|
- |
|||
|
Підсумковий урок за семестр |
|
|
- |
|||
ІІ семестр |
|||||||
|
Святковий календар зими. Практична робота. Виготовлення власноруч привітальної листівки. |
14.01 |
|
С. 76 ( І частина) |
|||
|
Як святкують Новий рік у різних країнах світу. Янголятко –символ Нового року та Різдва. |
15.01 |
|
С.78 |
|||
|
Новий рік і Різдво. Як зустрічають зимові свята у твоїй родині. |
18.01 |
|
С.79 |
|||
|
Жива і нежива природа взимку. |
21.01 |
|
С.68-69 |
|||
|
Навчальний проект «Як допомогти тваринам взимку» |
22.01 |
|
С.70 |
|||
|
Навчальний проект (продовження) «Щоб пташка голосно співала» Виготовлення годівничок власноруч. |
25.01 |
|
С.71 |
|||
|
Навчальний проект (узагальнення матеріалів) |
28.01 |
|
|
|||
|
Зимові розваги. Як дбати про своє здоров’я взимку |
|
|
С.72-73 |
|||
|
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження). Як зробити, щоб не боліло горлечко. |
29.01 |
|
С.74 |
|||
|
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження) Складання пам’ятки «Як слід вдягатися взимку» |
01.02 |
|
С.75 |
|||
|
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини. |
04.02 |
|
С.4 (ІІ частина) |
|||
|
Сторінка дослідника. Про що розкаже лупа? Виготовлення сніжинки-витинанки |
05.02 |
|
С. 6 |
|||
|
Сторінка дослідника. Що розкаже тобі термометр? Що собою уявляє лід? |
08.02 |
|
С.6-7 |
|||
|
Праця людей узимку. Чим займаються люди в селі та у місті. . Як доглядають за свійським та дикими тваринами |
11.02 |
|
С.8-9 |
|||
|
Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством? |
12.02 |
|
С.10-11 |
|||
|
Я та інші. Найближчі для тебе люди. Наші рідні під час подорожі у часі. |
15.02 |
|
С.12 |
|||
|
Я і моя родина . Практична робота «Моє родовідне дерево» |
18.02 |
|
С.13 |
|||
|
Почуття людини, емоції. Складання пам’ятки «Як навчитися стримувати емоції» |
19.02 |
|
С.14-15 |
|||
|
Який буває в мене день. Що впливає на зміни у настрої? |
22.02 |
|
С.16-17 |
|||
|
Моє улюблене заняття. Ми усі різні й неповторні. Складання колажу «Світ наших захоплень» |
25.02 |
|
С.18-19 |
|||
|
Винаходи, які придумали діти. Винаходи людства, які змінили світ. Гра «Ми – винахідники» |
26.02 |
|
С.20-21 |
|||
|
Я тут живу. Конструювання з конструктора «Оселя моєї мрії», «Дитяча кімната моєї мрії» (за вибором учнів) |
01.03 |
|
С. 22-23 |
|||
|
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. Розв’язування ситуаційних задач та моделювання з власного досвіду, пов’язаних із правилами поведінки у громадських місцях. |
04.03 |
|
С.25-26 |
|||
|
Я живу в селі. Практична робота «Мапа нашого села» |
05.03 |
|
С.26-27 |
|||
|
У музеї. Правила поведінки у музеї. |
11.03 |
|
С.28-29 |
|||
|
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. |
12.03 |
|
С.30-31 |
|||
|
У супермаркеті. Складання пам’ятки «Правила поведінки у супермаркеті» |
15.03 |
|
С.32-33 |
|||
|
Дбаю про свою безпеку. Виховний потенціал наших улюблених казок. |
18.03 |
|
С.34-35 |
|||
|
Оглядаю моє житло. Школа самообслуговування. Що мені можна і чого неможна робити у оселі? |
19.03 |
|
С.36 |
|||
|
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Небезпечні предмети будинку. |
22.03 |
|
С.37 |
|||
|
Коли ґаджет заважає. Моделювання ситуацій за сюжетними зображеннями. Диспут « Ґаджет чи гра?» |
01.04 |
|
С.38 |
|||
|
Коли ґаджет заважає (продовження). Основне призначення телефону. |
02.04 |
|
С. 39 |
|||
|
Які ви вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната» Які ви вдома.(продовження) Обговорення вірша В.Симоненка. Коло думок «Чому діти скаржаться на рідних?» |
05.04 |
|
С.40-41 |
|||
|
Турбуюся про здоров’я. Корисна та шкідлива їжа. Практична робота «Складання меню для дитини молодшого шкільного віку» |
08.04 |
|
С.42 |
|||
|
Турбуюся про здоровя (продовження). Гігієна. Засоби гігієни. Дослідження «Як правильно чистити зубки» |
09.04 |
|
С.43 |
|||
|
Як дізнатися, що вже весна. Практична робота «Створюємо «Книжку весни»» |
12.04 |
|
С.43 |
|||
|
Сторінка дослідника. Твій город на підвіконні. |
15.04 |
|
С.46-47 |
|||
|
Турботи тварин навесні. Складання розповідей про турботи тварин навесні. |
16.04 |
|
С.48-49 |
|||
|
Свійські тварини навесні. Чим схоже і чим різняться життя диких та свійських тварин навесні. |
19.04 |
|
С.50-51 |
|||
|
Весняні роботи в місті та в селі. Практична робота «Складання плану роботи на тиждень із врахуванням погодних умов». |
22.04 |
|
С.52-53 |
|||
|
Святковий календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка. |
23.04 |
|
С.54 |
|||
|
Святковий календар весни (продовження). Мамине свято. Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна привітати маму |
26.04 |
|
С.55 |
|||
|
Як ставитися до інших. Не будь жадібним. Коло думок «Чому не слід випрошувати в інших?» |
30.04 |
|
С.56-57 |
|||
|
Умій дружити. Що таке дружити? Коло вибору для друзів. |
03.05 |
|
С.58-59 |
|||
|
Чемним треба бути скрізь. Чарівні слова відкривають серця. Абетка ввічливості. |
06.05 |
|
С.60-61 |
|||
|
Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком) . Хто такий громадянин, європеєць, житель Землі? |
07.05 |
|
С.62-63 |
|||
|
Державні символи –прапор, герб, гімн. Де можна побачити Державний Прапор України? Де можна побачити Державний Герб України? Де можна почути Державний Гімн України? |
10.05 |
|
С.64-65 |
|||
|
Я маю право на права . У світовій Книзі прав дитини зазначено, що… (обговорення сутності піктограм) |
12.05 |
|
С.66 |
|||
|
Я маю право на права (продовження) Про порушення прав дитини сторінками улюблених казок. Складання пам’ятки « Правила поводження із незнайомцями» |
14.05 |
|
С.67 |
|||
|
Про акуратність. П’ять кроків до акуратності. Конкурс «Найохайніший портфель класу»/ «Найохайніша парта класу» Конкурс «Зошити всміхаються» (за вибором вчителя) |
17.05 |
|
С.68-69 |
|||
|
Зустрічаємо літо. Практична робота «Створюємо «Книжку літа»». Як зберегти здоров’я влітку. |
20.05 |
|
С.70-71 |
|||
|
Сторінка дослідника. Як у домашніх умовах можна отримати веселку? |
21.05 |
|
С.72-73 |
|||
|
Тварини улітку. Як доглядають за свійськими тваринами улітку. |
24.05 |
|
С.74-75 |
|||
|
Праця людей улітку. Практична робота «План роботи на тиждень з урахуванням погодних умов» |
27.05 |
|
С.76-77 |
|||
|
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
28.05 |
|
С.78-79 |
|||
|
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
|
|
|||
|
Підсумковий урок за семестр. |
|
|
|
|||