Ранкова зустріч "Безпечна дорога до школи"

Про матеріал
Партнерство та співпраця як невід'ємна складова організації навчального процесу НУШ
Перегляд файлу

Ранкова зустріч « Безпечна дорога до школа»

Ранкова зустріч  розпочинається у класній кімнаті і продовжується на вулиці.

Мета:Розширити знання дітей про вулицю та дорогу.Вчити дітей розрізняти дорожні знаки; відповідати на запитання.Розвивати навички звязного мовлення ,увагу, пам'ять,мислення.Розвивати вміння і навички свідомо дотримуватися правил дорожнього руху,щоб уникнути травм і нещасних випадків.Виховувати в дітей почуття відповідальності,бути уважним, спостережливим.

  1. Вітання

Доброго здоровя,діти,доброго дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує  світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоровя ,любі діти, в світі- головне,

А здорових і веселих- щастя не мине.

2.Психогімнастика «Сонячні зайчики»

Сонячний зайчик заглянув тобі в очі.Закрий їх.Ніжно пробіг по твоєму обличчю.Погладь його.Пригладжуй його ніжно ,легко ,щоб не злякати:на лобі, на щічках,носику, ручках,животику,ніжках.Сонячний зайчик сховався за комірець, він грається з тобою.

3.Робота з календарем

Пора року. Проспівати три місяці.Який зараз місяць?Який одяг сьогодні у дітей?

4.Вчитель

З кожним роком ви,діти, підростаєте і стаєте більш самостійними, ви ходите до школи ,користуєтесь транспортом.Прийшовши до першого класу, ви почали вивчати абетку за букварем,щоб навчитися читати, прочитати багато книжок, дізнатися багато цікавого, бути грамотними. А є ще одна абетка- абетка дорожнього руху. За нею ми навчаємося бути гарними пішоходами, вчимося розмовляти з вулицею за допомогою дорожніх знаків, вчимося правильно переходити проїжджу частину вулиці, щоб на дорозі не сталося біди,щоб зберегти своє життя і здоровя та здоровя інших учасників дорожнього руху.

 Діти, у нас сьогодні незвичайна зустріч.

Стук у двері, входить чергова і говорить, що приїхали патрульні.Вони просять,щоб діти 1-го класу вийшли на вулицю.

( Діти одягаються і виходять на шкільне подвіря.Там на них чекає екіпаж патрульної поліції.)

Вихованці дитячого садочку попросили поліцейських відгадати загадки ,а вони вирішили звернутися по допомогу до першокласників.

Поліцейський: -Друзі, допоможіть нам відгадати загадки.

Вчитель: -Діти ,допоможемо?

Діти: -Так.

Загадки

Три різнокольорові кола

Блимають один за одним.

Світять,моргають-

Людям допомагають. (Світлофор)

 

Замість ніг-два колеса.

Сядь верхи і мчись на нім,

Тільки краще прав кермом. (Велосипед)

 

Я в дудь-який час року

І в будь-яку негоду

Дуже швидко в будь-яку годину

Провезу вас під землею. (Метро)

 

Дивовижний вагон!

Посудіть самі:

Рейки в повітрі,а він

Тримає їх руками. (Тролейбус)

 

Не літає,але дзижчить,

Жук по вулиці біжить.

І горять в очах жука,

Два блискучих вогника.(Машина)

Патрульні: -Молодці,діти. Про що були загадки?

Діти:- Про транспорт і світлофор.

Патрульні: -Правильно. На дорозі допомагає дотримуватися правил дорожнього руху світлофор, а що ще допомагає на дорогах нашого безпечного руху?

Діти: -Дорожні знаки.

Патрульні: Дорожні знаки- кращі друзі пішоходів і водіїв. Вони розповідають про те, що можна і чого не можна робити на дорозі.

Вчитель: Настав час зясувати ,наскільки добре ви знаєте правила дорожнього руху.

Хто з вас мріяв поїхати на чергування з патрульними?

Патрульні:-Для того, щоб ваша мрія здійснилася,потрібно відповісти на наші запитання.

Вчитель:-Ви готові?

Діти:-Так.

Питання:

 1.Хто йде по тротуару?

2.Де люди чекають транспорт?

3.Хто називається «водієм»?

4.Як на дорозі позначається пішохідний перехід

5.Як називається місце перетину двох доріг?

6.Чому не можна зявлятися зненацька перед близько їдучим транспортом?

7.Чим відрізняється транспортний світлофор від пішохідного?

8.Хто перший повинен вийти з автобуса-дорослий чи ти?

9.Як треба правильно обходити автобус, спереду чи ззаду?

10.Можна грати дітям біля дороги?

Патрульні: -Молодці,діти! А тепер ви можете поїхати з нами на патрулювання

 

Після спільного патрулювання діти повертаються до класної кімнати.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
1166
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку