Ранкова зустріч «БУДЬМО ТОЛЕРАНТНИМИ!»
Мета: вчити дітей розуміти і поважати інших; дати визначення поняттю «спілкування», ознайомити з вербальним і невербальним спілкуванням.
Ранкова зустріч «БУДЬМО ТОЛЕРАНТНИМИ!»
Мета: вчити дітей розуміти і поважати інших; дати визначення поняттю «спілкування», ознайомити з вербальним і невербальним спілкуванням.
Усі учасники стають у коло, тримаючи руки за спиною. У ведучого в руках іграшка, яку треба передати по колу з рук у руки якомога швидше так, щоб іграшка не впала на підлогу.
16 листопада - Міжнародний день толерантності.
Сьогодні ми хочемо розповісти вам, що таке ТОЛЕРАНТНІСТЬ.
Толерантність – це повага, прийняття і розуміння багатогранності світу.
Подивіться на малюнок: ворони чорні і тільки одна біла, але їм добре разом.
Вони весело танцюють і співають, і немає ніякої різниці хто і якого кольору.
Толерантність – це здатність признати різні думки, відмінні від своєї особистої думки. Хтось може думати по другому, або діяти по другому.
Ми різні, але ми дружимо!
Толерантність – це доброзичливість і повага до другого
Не ображайте один одного!
Який великий слон і яка маленька мишка, вони спілкуються, дружать. Великий слон не ображає маленьку мишку. Вони рівні, не звертаючи увагу на різницю в розмірах.
Якось один іудейський мудрець звернувся до Господа з проханням показати йому рай і пекло.
Господь погодився і відвів мудреця до великої кімнати, посеред якої стояв величезний казан із їжею, а навколо нього ходили і плакали голодні та нещасні люди. Вони страждали, бо не могли поїсти, хоча в руках у них були ложки. Але ручки цих ложок були дуже довгі — довші за руки.
— Так, це справді пекло, — сказав мудрець.
Тоді Господь відвів мудреця до іншої кімнати, що була точнісінько такою, як перша. Посеред цієї кімнати теж стояв казан із їжею, а люди тримали такі самі ложки. Але ці люди були ситі, щасливі й веселі.
— То це ж рай! — вигукнув мудрець.
Мозковий штурм «Спілкування — це...»
Усі відповіді учасників записуються на дошці, після чого ведучий узагальнює їх разом з учасниками.
П'ять учасників виходять із аудиторії. Шостому демонструють картинку, яку він має уважно роздивитися і запам'ятати зміст. Після цього учасники, які були за дверима, по одному заходять до аудиторії. Їхнє завдання — уважно вислухати шостого учасника, котрий розповість про зміст картинки, та якомога точніше переказати цей зміст наступному учасникові.
Кожен учасник отримує аркуш кольорового паперу, обводить свою долоню і вирізає. Учасники протягом 5 хвилин самостійно записують на пальчиках долоньки якості та вміння людини, які, на їх думку, необхідні для ефективного спілкування. Потім якості зачитуються і з усіх долоньок склеюється коло.
Учасники стають у коло.
Інструкція. Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!