Тема. Чому здоровим бути модно? Чи варто гнатися за модою?
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
І. |
Ранкова зустріч. Вітання.
|
Сприяти фізичному об’єднанню учнів; заохотити їх спілкуватися одне з одним; встановити довірливі стосунки між дітьми. |
ІІ. |
Оголошення теми Гра «Що корисне для здоров’я? |
Діти розглядають картинки, за змістом визначають тему заняття |
ІІІ. |
Бесіда «Здоровий спосіб життя, це…?» |
Слухає, розмірковує, робить висновок; висловлює свій погляд, шануючи гідність інших. Дає короткі, швидкі відповіді на запитання; вчиться цінувати розмаїття думок, атмосферу продуктивного обговорення. |
ІV. |
Мультимедійний додаток
|
1.Сприймають медіа повідомлення, оцінюють, аналізують; формують межу між реальним світом і світом масмедіа. 2.Оптимізує загальний тонус тіла, підвищує активність, концентрацію уваги, рівень самоконтролю, саморегуляції. |
V. |
Створення лепбуку «Здоровим бути модно» |
З увагою сприймає усні репліки Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань; організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих (використання клею, та різних інструментів) Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих Виготовляє виріб у групі, використовуючи папір, клей, ножиці |
VІ. |
Презентація створених робіт. |
Демонструє іншим результати власної діяльності; Вислуховує думку співрозмовника |
VІІ. |
Ознайомлення з національним одягом України |
Слухає, розмірковує, робить висновок; висловлює свій погляд, шануючи гідність інших. |
VІІІ. |
Підведення підсумків заняття.
|
Розповідає про те, що вразило, схвилювало. Робить загальний висновок, виділяє головне, суттєве. |
Тиждень 11
ТЕМА ТИЖНЯ «Чому здоровим бути модно? Чи варто гнатися за модою?»
І. Ранкова зустріч. Вітання
Встаньте з дітьми в коло і привітайтеся.
ІІ. Оголошення теми
Гра «Що корисне для здоров’я?
Пограйте з дітьми у гру «Що корисне для здоров’я?». Утворіть з дітьми коло і повідомте про те, що, почувши слово або фразу, яка приносить користь здоров’ю, вони мають доторкнутися до носика, а якщо шкодить здоров’ю – торкнутися вух.
Орієнтовний перелік слів/ фраз для гри:
- Каша - Чіпси
- Сир - Молоко
- Цукерки - Шоколад
- Кока-кала - Чищення зубів
- Прогулянки під дощем - Гра у футбол
- Гра на комп’ютері - Ранкова зарядка…..
Повідомте, що сьогоднішній день присвячений здоровому способу життя, та культурі нашого народу.
ІІІ. Бесіда «Здоровий спосіб життя, це…?»
Запитайте дітей, як вони розуміють поняття «здоровий спосіб життя». Важливо вислухати всі дитячі думки, не заперечуючи їх.
Доповніть або скоригуйте уявлення дітей про здоровий спосіб життя.
Спосіб життя найсуттєвіше впливає на здоров'я людини. Змінити його відповідно до принципів здорового способу життя складно, але можливо, бо це залежить від самої людини
Здоровий спосіб життя - це спосіб життєдіяльності людини, метою якого є формування, збереження і зміцнення здоров'я. До його основних складових належать:
- рівень культури суспільства й людини;
- місце здоров'я серед потреб людини;
- мотивації збереження і зміцнення здоров'я;
- настанова на довге здорове життя;
- навчання засобам збереження і зміцнення здоров'я.
ІV. Мультимедійний додаток
https://www.youtube.com/watch?v=F8Egfk2OIF8
Запитайте, які були курчатка. Які мі? Зробіть висновок.
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі за парти посідали.
V. Створення лепбуку «Здоровим бути модно»
• Розподіліть дітей на три групи та підготуйте для роботи кожної групи
різноманітні журнали, листівки, ножиці, клей, великий аркуш паперу.
• Запропонуйте учням створити лепбук «Здоровим бути модно»
VІ. Презентація учнівських робіт. «Галерея лепбуків»
• Розмістіть на стінах класу учнівські лепбуки. Попросіть одного представника групи залишитися біля своєї роботи і «захистити» її перед однокласниками.
• Діти вільно рухаються по класу, переходячи від одного лепбуку до другого,
роздивляються та обговорюють їх.
VІІ. Ознайомлення з національним одягом України за їх словесним описом загадками (додаток 1)
Квiти розцвiтають
Ось на рукавах,
З iрiю далекого
Повернувся птах –
Дивнi вiзерунки
Сяють, мов живi –
Мама вишивала
Оберiг менi! (Вишиванка)
https://i.pinimg.com/736x/38/5e/9d/385e9d3277ba6e886435fed5d4b34dad.jpg
На ньому вишита доля народу
На ньому переплелися і радість,
і біль, і щастя, і горе. (Рушник)
http://www.rushniki.com/images/catalog/1399774142_7af5b8.jpg
Незшитий стегновий одяг
З дуже дорогих купованих тканин
(фартух, запаска)
https://images.ua.prom.st/207556044_w640_h640_07224_dlya_sajtu_sinya.jpg
Яскрава вибійчана гофрована
спідниця у лемків. (Кабат, сукня)
https://cdn3.imgbb.ru/user/74/740465/201803/6aeead50e70927faa277b49e1dcd75d4.jpg
Нагрудний одяг з рукавами
(Куртка)
https://cdn-images-1.medium.com/max/1200/0*R0GxUvX2hCGfjaP6.jpg
Тоненька яскрава стрічка,
яку пов’язували навколо голови
і закріпляли ззаду, стримуючи
розпущене волосся. (Вінок)
https://kyiv.ridna.ua/wp-content/uploads/2016/01/12107110_1665271777076267_2285558550236362160_n.jpg
Полотно, яким заміжня жінка
покривала голову. (Хустка)
http://itd0.mycdn.me/image?id=837697421323&t=20&plc=WEB&tkn=*9xvcax6aXuPulKIldCpN5cVUSXQ
Зшите шкіряне взуття,
яке носили заможні люди.
(Чоботи)
http://theatrical.com.ua/images/~lst/slayd3.jpg
Найпоширеніша жіноча
нагрудна прикраса
(Намисто)
https://images.crafta.ua/prodthumbs/364336_330_330
VІІІ. Підведення підсумків заняття.
- Що тобі найбільше запам’яталося впродовж тижня?
- Що сподобалося і що не сподобалося? Чому?
- Який висновок можна зробити?
Додаток 1