Ранкова зустріч: День доброти
Мета: Виховувати в учнів почуття доброти, співчуття, взаємодопомоги; формувати позитивне ставлення до оточуючих; розвивати комунікативні навички та вміння працювати в команді.
Матеріали:
Хід заняття:
1. Привітання:
- «Доброго ранку, сонечко!» - Діти стають у коло і передають один одному м’ячик, вітаючись і бажаючи гарного дня.
- «Стіна доброти» - На дошці прикріплено великий аркуш паперу. Діти по черзі підходять і пишуть або малюють щось добре, що вони відчувають сьогодні.
2. Обговорення теми:
2.1. «Що таке доброта?» - Бесіда про те, що означає бути добрим, які добрі вчинки вони знають.
2.2 «Добрі справи навколо нас» - Розгляд картинок із зображенням добрих вчинків. Діти розповідають про ситуації, коли вони бачили доброту.
3. Активність «Дерево доброти»:
- Діти отримують кольоровий папір, ножиці та клей.
- Кожна дитина створює листочок для дерева доброти, на якому малює або пише добрий вчинок, який вона зробила або хоче зробити.
- Всі листочки прикріплюються до великого намальованого дерева.
4. Розповіді про добрі справи:
- Діти по черзі розповідають про добрі справи, які вони зробили або бачили.
- Можна використовувати іграшку або м'ячик, щоб передавати його дитині, яка розповідає.
5. Вправа «Компліменти»:
Діти сидять у колі. Кожна дитина по черзі говорить комплімент своєму сусідові.
6. Релаксація:
6.1 Включити спокійну музику.
6.2 Діти лягають на килимки і уявляють себе на сонячній галявині.
6.3 Учитель читає спокійний вірш про доброту.
7. Підсумок: