Ранкова зустріч вчителя з учнями 1 класу. В цікавій ігровій формі маленькі школярі вчаться будувати свої взаємовідносини в колективі , дружити. Ранкова зустріч допомагає налаштуватися на робочий день , дає позитив .
Тема: Ранкова зустріч «Ми ,ти і я – одна дружня сім’я»
Мета: встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання; учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій ;виховувати почуття гармонії з навколишнім світом; навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; виховувати повагу один до одного.
Хід зустрічі
I. Організаційний момент.
1. Ранкове вітання
Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: "Добрий день!"
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
"Добрий день!"
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень - дзелень!
Учні, школярики,
Всім: Добрий день!
2. Гра«На що схожий настрій».
Для проведення гри краще разставити детей по колу і запропонувати продовжити фразу «Мій настрій сьогодні схожий на…».. Щоб показати приклад відповіді, першим висловлюється вчитель. В конці гри можно провести обговорення, з’ясувати, хто сьогодні сумує і чому, а також запропонувати дітям допомогти своїм однокласникам покращити настрій.
3. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».
Вчитель:- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»).
ІІ. Заповнення ранкових повідомлень:
Визначення дати:
а)число місяця:
- Відгадайте віршовану загадку і ви дізнаєтесь, яке сьогодні число.
Загадка .
Мишка в полі працювала,
Зернечко пшеничне залюбки збирала.
Шість зернини вона знайшла,
Потім – ще чотири.
Поки в нірку їх несла –
Три зернини загубила.
Хто тепер з вас відповість,
Скільки мишка зерен з’їсть?
( 6+4-3=7)
б) назва місяця:
- Яка зараз пора року? (Осінь.)
- Назвіть осінні місяці (Вересень, жовтень, листопад).
- Відгадайте загадку і дізнаєтесь , який зараз місяць.
Сіє дощик. Листя жовкне.
Це десятий місяць —( жовтень.)
ІІІ. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ
Гра «Чарівні окуляри»
Вчитель.
Я хочу навчити вас новій грі. В середині кола у якому стоять діти чарівний і загадковий простір. Людина , яка там знаходиться стає значущою ,прекрасною,милою . Вона заслуговує комплементів. Діти глядячи їй у вічі ,від душі висловлюють щирі ,добрі ,ласкаві слова, знаходить тільки позитивні речі про неї. А допомагають їм у цьому «чарівні окуляри». Той, хто всередині кола дивлячись у вічі дітей промовляють такі слова: «Наяву , а не в вісні , що прекрасного в мені?». Після прослуховування комплементів , називає найбільш вдалі . Автор цих комплементів встає в середину кола і гра продовжується.
V. Підсумок зустрічі:
- А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :
Живіть, радіючи кожному дню!