Ранкова зустріч для учнів 1 класу."Ми,ти і я- одна дружня сім'я "

Про матеріал

Ранкова зустріч вчителя з учнями 1 класу. В цікавій ігровій формі маленькі школярі вчаться будувати свої взаємовідносини в колективі , дружити. Ранкова зустріч допомагає налаштуватися на робочий день , дає позитив .

Перегляд файлу

Тема:     Ранкова зустріч «Ми ,ти  і я – одна дружня сімя»

Мета:    встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання; учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій иховувати почуття гармонії з навколишнім світом; навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; виховувати повагу один до одного.

 

                                                Хід зустрічі

 

 I.       Організаційний момент.

1.  Ранкове вітання

 Сонечко встало,

Іде новий день.

Результат пошуку зображень за запитом "дзвіночок картинка"Любі малята

Усім: "Добрий день!"

Пташечка в небі

Співає пісень.

Ніби вітає усіх:

"Добрий день!"

Дзвоник видзвонює

Дзень! Дзень - дзелень!

Учні, школярики,

Всім: Добрий день!

2. Гра«На що схожий настрій».

Для проведення  гри краще разставити детей по колу і  запропонувати продовжити фразу «Мій  настрій  сьогодні схожий на…».. Щоб  показати приклад відповіді, першим висловлюється вчитель. В конці гри можно провести обговорення,  зясувати, хто сьогодні сумує і чому, а також  запропонувати дітям допомогти  своїм однокласникам покращити  настрій.

3. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».

Вчитель:- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»). 

                                      

ІІ. Заповнення ранкових повідомлень:

Визначення дати:

          а)число місяця:

- Відгадайте віршовану загадку  і  ви дізнаєтесь, яке сьогодні число.

 Загадка .

Мишка в полі працювала,

Результат пошуку зображень за запитом "мишка з колоском картинка"Зернечко пшеничне залюбки збирала.

Шість зернини вона знайшла,

Потім – ще чотири.

Поки в нірку їх несла –

Три зернини загубила.

Хто тепер з вас відповість,

Скільки мишка зерен з’їсть?  

( 6+4-3=7)

б) назва місяця:

-      Яка зараз пора року? (Осінь.)

Результат пошуку зображень за запитом "осінні листочки картинки"-   Назвіть осінні місяці (Вересень, жовтень, листопад).

- Відгадайте загадку і дізнаєтесь , який зараз місяць.

Сіє дощик. Листя жовкне.
Це десятий місяць —( жовтень.)

 

ІІІ. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

Гра «Чарівні окуляри»

Вчитель.

Я хочу навчити вас новій грі. В середині кола у якому стоять діти  чарівний і загадковий простір. Людина , яка там знаходиться стає значущою ,прекрасною,милою . Вона заслуговує комплементів. Діти  глядячи їй у вічі  ,від душі висловлюють  щирі ,добрі ,ласкаві слова,  знаходить тільки позитивні речі про неї. А допомагають їм у цьому «чарівні окуляри». Той, хто всередині кола дивлячись у вічі дітей промовляють такі слова: «Наяву , а не в вісні , що прекрасного в мені?». Після прослуховування комплементів , називає найбільш вдалі . Автор цих комплементів встає в середину кола і гра продовжується.

  

V. Підсумок зустрічі:

- А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Живіть, радіючи кожному дню!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чемерис Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шершун Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
4449
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку