Тема тижня «Весна»
Ранкова зустріч «Весна – днем красна!»
Мета:розвивати зв'язне мовлення,декламувати вірші, спостерігати з а змінами у природі;виховувати в учнів бережне відношення до навколишнього середовища.
Обладнання: музика, весняна квітка, картки з завданнями,
Хід ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч.
Грає мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.
Діти і вчитель встають у коло.
І знову ранок! Новий день,
Він сповнений нових ідей.
Тож в коло ми мерщій ставаймо,
Ранкову зустріч починаймо!
І.Привітання ( з елементами психотренінгу).
Вчитель.
Тільки сонечко зійде, У вікно загляне світанок, Ми до сонечка підійдемо І скажемо всім…
Діти. (разом)
Добрий ранок!
Діти повторяють за вчителем.
Доброго ранку,сонечко ласкаве! Ти зігріваєш своїм теплом дерева, Квіти, землю, весь світ. Твої промені несуть моєму серцю радість. Воно стукає бадьоро і ритмічно, Я легко дихаю і всміхаюся друзям, Я допитлива і працелюбна. Хай світить сонце у небі, Радість у душі, любов у серці.
Весняне привітання в колі добра і квітів.
Кожен учень за власним вибором надсилає другу своє вітання – побажання квітку з весняного букету.
ІІ. Щоденні новини.
1.Бесіда.
- Діти, яка зараз пора року? - Вдихніть повітря на всі груди! Відчуваєте?(відповіді дітей) Ні… Так пахне тільки весна! - Які ознаки весни ви бачили, коли йшли до школи, назвіть їх? (відповіді дітей) - Отже природа дарує нам теплий і сонячний ранок. Одним словом – весна. День обіцяє бути:
2.Робота з календар погоди.
Вчитель.
Щедрим сонечком зігріта, між гаїв лягає путь. Йдуть у двох Весна і Квітень І співаночки ведуть.
1 учень.
Сонцелюбний місяць Квітень Нам дарує первоцвіти. Ще дарує на весні Сонячні погожі дні.
2 учень.
Теплим подихом дихне - Небо чисте і ясне. А бува пошле хмарини - З них впадуть дощу краплини.
Вчитель. Яку погоду нам подарує сьогоднішній день, ми дізнаємося від чергового синоптика.
Читання і заповнення ранкових повідомлень черговим.
Доброго ранку, друзі! Сьогодні:_______________(день тижня) Число ___________
Місяць___________ Погода______________
Бесіда.
- Чому сьогоднішній день так називається? - Сума яких чисел може дати сьогоднішнє число у відповіді, а різниця? - Які ще місяці ви знаєте цієї пори року? - Який попередній? А який наступний?
ІІІ. Групове заняття.
Розподіл дітей за групами (назви весняних місяців)
1 група. Завдання: записати на кожному промінчику епітети до слова Весна.
2 група. Гра «Математична загадка» Завдання: розв'язати приклади і розшифрувати слово за результатами відповідей.
2+5-3= 11-4+6= 9+6-7= 18-9+5= 7+3-8=
А=14 С=8 В=4 Е=2 Н=13
3 група. Завдання: підібрати та записати порівняння до слова весна.
Весна
ІУ. Обмін інформацією.
- Діти, у кожного з вас є своя улюблена пора року. - А хто з вас любить весну? А чому? - А хто хоче прочитати вірш поетів рідного краю про свою улюблену пору року?
«Крісло автора» (діти декламують вірші)
У. Новини дня.
- Сьогодні відкривається галерея малюнків про весну, яку ви будете поповнювати протягом тижня. На уроці музики ми вивчимо пісню про першу квітку рідного краю «Пісня про пролісок». На уроках навчання грамоти ми розгадаємо з вами загадки. А можливість пограти у народні дитячі ігри вам надасть урок фізкультури.
Закінчується ранок, попереду день - Чудовий, багатий цікавих ідей. Тож зробимо назустріч йому перший крок. Запрошую вас на цікавий урок.