Ранкова зустріч до уроку літературного читання.

Про матеріал

Під час ранкової зустрічі ми з учнями не лише поговорили про весело проведений час, емоції та тему уроку, а й розвивали мовлення та мислення, виконуючи вдало підібрані вправи та завдання.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Мета: створити невимушену атмосферу перед уроком; забезпечити гарний настрій учням. Розвивати навички висловлювати власні думки, обмінюватися враженнями; працювати в групах. Виховувати повагу до співрозмовника.

Обладнання: ребус, жвава музика, капелюх.

Хід ранкової зустрічі

1. Привітання

Діти і вчитель встають у коло. Вітання розпочинаються словами:

  • Доброго ранку! Я, Юлія Володимирівна, рада, що ми всі сьогодні прийшли до школи і зустрілися у нашому класі.

Результат пошуку зображень за запитом "друзі малюнок" (Зразки початку виразу для дітей написані на дошці)

- Доброго Ранку! Я рада/радий…

- Привіт! Сьогодні я хочу поділитися…

- Вітаю! Я сподіваюся сьогодні…

2. Обмін інформацією. Вправа «Інтерв’ю»

Діти об’єднуються в пари і розповідають один одному, як вони провели вчорашній день.

3. Новини дня.

Помічник вчителя подає інформацію про дату, назву місяця, день, погоду, присутніх.

- Розгадайте ребус.

 

 

 

Бесіда про значення слова «мислити».

4. Групове заняття.

Вправа «Автобус»

  • Любі друзі, запрошую вас на прогулянку автобусом до театру пантоміми.

(Звучить музика, діти стоячи у колі роблять відповідні рухи)

- Діти розрахуйтеся на водія та пасажира. Поділіться на дві групи, утворюють дві шеренги, і станьте  один навпроти одного.

Інструкція: уявіть собі, що ми всі їдемо в автобусах: одна підгрупа їде в одному автобусі, друга – в іншому. Автобуси зупинилися поруч у транспортному заторі. Ви сидите біля вікна і бачите, що в іншому автобусі просто напроти вас і теж біля вікна сидить ваш знайомий. Це велика удача, тому що вам потрібно терміново передати йому важливу інформацію, і ви, скориставшись ситуацією робите це. Але зробити все це ви можете тільки мовчки, без слів, за допомогою жестів.

Варіанти повідомлень:

  1.     Давай сьогодні зустрінемося.
  2.     Ти забув  у мене свою іграшку.
  3.     Я завтра не піду до школи, бо я захворів.

Результат пошуку зображень за запитом "капелюх джентльмена"5. Вправа «Капелюх»

Діти одягають капелюх на голову. По черзі пояснюють значення слів «мислити», «думати», «знати». Потім добирають синоніми до слова «мислити»; спільнокореневі слова (різні частини мови) до слова «думати»; складають міні-розповідь з одним словом (на вибір).

  • Я дякую вам за теплу зустріч, прошу зайняти свої робочі місця.

 

 

docx
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку