Ранкова зустріч «Творчий та життєвий шлях Івана Франка»

Про матеріал

Під час ранкової зустрічі ми почали з'ясовувати "Чому нам цікаво разом?", для цього нам допомогла вправа "Плутанка". Вправа "Комплімент" допомогла зняти напругу та без всілякої сором'язливості продовжити роботу.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; ознайомити учнів з правилами класу; формувати вміння працювати в групі; виховувати бажання глибше ознайомитися з біографією та творчістю Івана Яковича Франка.

Обладнання: комп’ютер, відеозапис, загадки.

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18 

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

Пов’язане зображення1. Вітання у колі друзів

В цьому класі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

Руку дай тому, хто зліва

Руку дай тому, хто справа.

Посміхнись тому, хто зліва

Посміхнись тому,хто справа.

Ми - одна сім'я.

Вправа «Комплімент»

Діти з учителем стають в коло. Кожна дитина, дивлячись на сусіда ліворуч, вітається з ним і робить комплімент. Наприклад: «Привіт, Вікусю. У тебе гарні очі».

2. Обмін інформацією

Повторення правил товаришування

● У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.

● Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.

● Не намагайся бути кращим за всіх.

● Не соромся поступитися іншому.

- Сьогодні будемо розглядати тему «Чому нам цікаво разом?». Дуже часто нам цікаво тому, що в кожного з нас є свої захоплення.

Станьмо дружно ми у коло.

Скільки друзів – глянь навколо.

Руку другу простягну –

Сварку з другом не почну.

Будем дружно працювати,

Правил гри не забувати.

Вправа «Плутанка»

Результат пошуку зображень за запитом "заплутані руки" Давайте станемо ближче один до одного, утворимо більш тісне коло й усі простягнемо руки до середини кола. По моїй команді всі одночасно візьмуться за руки і зробимо це так, щоб у кожній руці кожного з нас виявилась одна чиясь рука. При цьому будемо намагатися  не братися за руки з тим, хто стоїть поруч з вами. Отже, давайте почнемо.

Після того, як вчитель переконається, що всі руки з’єднані попарно, він пропонує учасникам «розплутатися», не рознімаючи рук.

Чи було вам приємно знаходитися поруч один з одним?

У спілкуванні ми пов᾽язані з багатьма людьми, тому не можна різко розривати стосунки. Треба знаходити правильне рішення, яке не завдасть шкоди оточуючим.

3. Щоденні новини

Помічник вчителя подає інформацію про дату, назву місяця, день, погоду, присутніх. Вчитель доповнює інформацію.

Сьогодні ми з вами поринемо у світ казки. Продовжимо знайомство з відомим українським поетом та письменником Іваном Яковичем Франком. Читатимемо казку «Лисичка і рак».

Вправа «Крісло автора»

Діти по черзі розповідають, що їм відомо про І.Я. Франка.

4. Групове заняття.

Гра «Відгадай та скажи».

Діти розділяються на групи. Вчитель пропонує кожній групі розгадати по 6 загадок. Після того, як відгадають загадки, вказати, які герої зустрічаються в творах І.Я. Франка, назвати твори.

Рефлексія «Що я беру із собою?»

  • Що корисного ви дізналися про письменника?

Діти висловлюють свою думку та обґрунтовують її.

  • Дякую вам за зустріч! Займіть, будь ласка, свої робочі місця і ми продовжимо знайомство з творчим та життєвим шляхом Івана Франка.

 

 

docx
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку