В цьому класі друзі всі:
Я і ти, і ми, і ви.
Добрий день тому , хто зліва,
Добрий день, тому, хто справа.
Ми – одна сім'я.
Руку дай тому, хто зліва,
Руку дай тому, хто справа.
Посміхнись тому, хто зліва,
Посміхнись тому, хто справа,
Ми – одна сім'я!
Тема. Дружба. Спілкування.
Мета. Формувати вміння слухати й розуміти українську мову, відповідати на запитання , вести діалог; спостерігати, вивчати рівень готовності дітей до взаємодії і спілкування з однолітками.
Хід роботи
В цьому класі друзі всі:
Я і ти, і ми, і ви.
Добрий день тому , хто зліва,
Добрий день, тому, хто справа.
Ми – одна сім’я.
Руку дай тому, хто зліва,
Руку дай тому, хто справа.
Посміхнись тому, хто зліва,
Посміхнись тому, хто справа,
Ми – одна сім’я!
Вчитель
Діти , давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.
2. Робота з календарем погоди
3. Повідомлення теми «Ранкові зустрічі»
Слухання вірша О.Сенатовича
Що це значить – не дружити?
Жити так одинаком.
Не дружити – це ходити.
Не дверима, а вікном.
Це без друга, без подружки
На перерві, у кутку.
Роправлятись самотужки
З апельсином нашвидку.
В школі вчитись й не дружити-
Це, повірте, все одно,
Що, заплющившись, сидіти
І дивитися кіно
Гра «Ти - мені, я –тобі»
Складання питань за змістом вірша
Активний відпочинок
Розучування пісеньки - гри «В нашім класі друзі всі»
Потім по черзі замість слів «руку дай» вживаються дієслова «посміхнись», «обніми»…
ІІІ. Крісло автора
Розповіді дітей про справжніх друзів.
Розігрування ситуативних завдань.
Вчитель.
Ось наша зустріч і підходить до кінця. А скажіть діти який кіт із мультфільму завжди просив мишенят жити дружно?
Пісня кота Леопольда.