Ранкова зустріч
Тема: Друг-це означає другий я.
Мета: створити у класі дружнє середовище –простір , де цінують дружбу і друзів,обговорити з дітьми поннятя «дружба», «друг» , «приятель», допомогти з*ясувати критерії справжньої дружби ,визначити якості ,якими повинні володіти для створення міцної дружби, сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; формувати відповідальне ставлення до тварин.
Обладнання: музика, сонечко добра.
Хід ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.
Діти і вчитель встають у коло.
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви! Бажаю вам я!
Вправа: «я дарую вам слово…»
Діти по колу передають «сонечко добра» і дарують слово.
(Учитель звертає увагу, щоб діти вчилися дивитися один одному у вічі)
-Доброго ранку, Андрійко, Мені приємно тебе бачити, Я дарую тобі слово «Дружба».
-Доброго ранку, Софійко. Я рада , що ти з нами. Я дарую тобі слово « усмішка».
- Я також рада бачити всіх вас та бажаю гарного настрою, цікавих занять і справ на солоднішеій день.
2. Ігровий тренінг
«Я обираю настрій»
-А тепер , я пропоную прислухатися до власних почуттів і обрати те сонечко, яке відповідає вашому настрою і ви хотіли б зберегти на цілий день.
Обмін інформацією «Поїзд до країни «Дружба»
Перша зупинка: « Я почну , а ти продовж»
-Не маєш друга-шукай, а знайшов… (бережи)
-Один за всіх,і всі … (за одного)
-Людина без друзів, що дерево… ( без коріння)
-Друзі пізнаються… (в біді)
-Дружба не скло, розіб*єш… (не складеш)
Діти ,а яка тема нашої зустрічі?
-Розкажіть з ким ви дружите?
-Що означає дружити?
Сьогодні ми будемо вчитися цінувати тих, хто поруч.
Друга зупинка: «На кожну загадку,знайдемо відгадку..»
Загадки про домашніх тварин (слайди тварин)
-За допомогою пантоніми показати свою домашню тварину.
Третя зупинка: «Щоденні новини»
Складання правил товаришування.
Четверта зупинка: «Країна друзів»
Діти малюють своїх друзів, або захоплення, яке їх об*єднує;
Створення карти: «Країна дружби»
(Діти за допомогою магнітів заповнюють «Карту дружби»