Ранкова зустріч "Хто ким працює"

Про матеріал
Діти в колі вітаються, дарують посмішки, позитивні побажання. Відгадують загадки про професії, знайомляться з працею людей цих професій.Імітують дії людей вказаних професій. В групах складають пазли, обираючи предмети даної професії. В грі показують, яку професію хочуть обрати в майбутньому.
Перегляд файлу

Тема.   Хто ким працює.

Мета: розширити та закріпити знання учнів про професії в суспільстві, розвивати мислення, уяву, вміння аналізувати, мовлення, спостережливість, виховувати повагу до професій, до людської праці, бажання вчитися.

Обладнання: роздатковий, ілюстративний матеріал, відеоматеріал.

Форма проведення: ранкова зустріч.

Клас. 1 клас.

                                               Хід зустрічі

I. Вітання

Візьмемося за руки

Та станемо в коло.

Нехай усмішки наші сяють навколо.

- У мене гарний настрій  дуже,

- Посміхнись і ти, мій друже!

(Учні вітаються один з одним, даруючи посмішку)

  •          Який у вас настрій?

II. Обмін думками.

  1. Перегляд відео « Хто ким працює. Загадки.»
  •          Відгадайте ще одну загадку.

Вони хоробрі, сміливість мають.

Нас старанно захищають.      (Захисники, захисниці ЗСУ)

  •          Дякуємо ЗСУ, завдяки яким ми маємо змогу навчатися.
  •          Які професії ви запам’ятали?
  •          Які професії ще знаєте?
  •          Кожна людина повинна працювати. Праця була, є і буде основою життя людей на Землі. Щоб стати хорошим спеціалістом, потрібно багато знати й вміти. Сьогодні ви учні, навчання теж праця, яку треба виконувати старанно й сумлінно.

Сьогодні ми будемо більше дізнаватися про те, хто ким працює, що потрібно для праці людям різних професій.

III.  Групове  заняття.

  1. Вправа «Письменник».
  •          Діти, давайте спробуємо себе в ролі професії – письменник.

Письменник – це людина, яка пише твори: вірші, казки, оповідання,…, висловлює свої думки в письмовій формі. Ця професія має буди знайома кожному, адже всі читають, чи будуть читати, казки, вірші, оповідання.

  •          Зараз ми всі будемо письменниками. Я читатиму початок речення, а ваше завдання його закінчити.
  •          Матусю, дай руки твої …..(поцілую),

     За шию тебе…..( обійму). І щічки погладжу.

    Ти знаєш, матусе, як сильно тебе я …..(люблю).

  •          Молодці, привітайте себе оплесками.
  1. Фізкультхвилинка «Хто що робить». ( Діти ходять по колу виконуючи рухи.)
  •          Покажіть як працюють люди цих професій.
  1. Так веде машину шофер.
  2. Так працює жонглер.
  3. Так фарбує дім маляр.
  4. Так грає сопілкар.
  5.  Так працює у нас двірник: ми пішли, ми пішли, ми доріжки підмели.
  6.  Так працює танцівник.
  7.  Так пливе спортсмен-плавець. Пливемо, пливемо, за парти тихенько сідаємо.
  1. Гра в групах «Кому що потрібно». 

( Вибрати потрібні для даної професії предмети, скласти пазли.

Кухар. Швачка. Лікар. Перукар. )

  1. Читання вірша Л. Відути «Я у мріях побувала».

 

Я  у мріях побувала,

Я у мріях заблукала,

Там я пекарем була –

Тортики смачні пекла.

Модельєром стати мрію –

Плаття шити гарно вмію

Ще я вчителькою стала,

Букви з дітками вивчала.

Мить – і я тенісистка,

І художниця, й артистка.

В літку я – стюардеса.

Ким же бути, ким же стати ?

Треба щось одне обрати.

Я у мріях побувала,

Я дивилась, обирала,

Ще не все я знаю, вмію.

Ще шукаю свою мрію.

- Чому, на вашу думку, дівчинка має так багато різних мрій ?

- А ким мрієте працювати в майбутньому ви ? Покажіть пантомімою, а ми постараємося відгадати. Чому саме цю професію виберете ?

  1. Гра-пантоміма «Вгадай професію». ( Виконується в колі )

IV.  Підсумок зустрічі.

- Пригадаємо ще одну професію – художник. Намалюйте, уявно, собі на обличчі, який зараз у вас настрій.

- Дякую за роботу, бажаю, щоб кожен із вас в майбутньому вибрав професію, яка буде йому до вподоби.

 

 

                                 Використані  матеріали.

  1. В. І. Лиженко «Ранкові зустрічі». Видавництво «Ранок» , 1 клас.
  2. Н. Спіжавка. План-конспект виховного заходу «Професій в світі так багато».
docx
Додано
31 жовтня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку