Тема. Хто ким працює.
Мета: розширити та закріпити знання учнів про професії в суспільстві, розвивати мислення, уяву, вміння аналізувати, мовлення, спостережливість, виховувати повагу до професій, до людської праці, бажання вчитися.
Обладнання: роздатковий, ілюстративний матеріал, відеоматеріал.
Форма проведення: ранкова зустріч.
Клас. 1 клас.
Хід зустрічі
I. Вітання
Візьмемося за руки
Та станемо в коло.
Нехай усмішки наші сяють навколо.
- У мене гарний настрій дуже,
- Посміхнись і ти, мій друже!
(Учні вітаються один з одним, даруючи посмішку)
II. Обмін думками.
Вони хоробрі, сміливість мають.
Нас старанно захищають. (Захисники, захисниці ЗСУ)
Сьогодні ми будемо більше дізнаватися про те, хто ким працює, що потрібно для праці людям різних професій.
III. Групове заняття.
Письменник – це людина, яка пише твори: вірші, казки, оповідання,…, висловлює свої думки в письмовій формі. Ця професія має буди знайома кожному, адже всі читають, чи будуть читати, казки, вірші, оповідання.
За шию тебе…..( обійму). І щічки погладжу.
Ти знаєш, матусе, як сильно тебе я …..(люблю).
( Вибрати потрібні для даної професії предмети, скласти пазли.
Кухар. Швачка. Лікар. Перукар. )
Я у мріях побувала,
Я у мріях заблукала,
Там я пекарем була –
Тортики смачні пекла.
Модельєром стати мрію –
Плаття шити гарно вмію
Ще я вчителькою стала,
Букви з дітками вивчала.
Мить – і я тенісистка,
І художниця, й артистка.
В літку я – стюардеса.
Ким же бути, ким же стати ?
Треба щось одне обрати.
Я у мріях побувала,
Я дивилась, обирала,
Ще не все я знаю, вмію.
Ще шукаю свою мрію.
- Чому, на вашу думку, дівчинка має так багато різних мрій ?
- А ким мрієте працювати в майбутньому ви ? Покажіть пантомімою, а ми постараємося відгадати. Чому саме цю професію виберете ?
IV. Підсумок зустрічі.
- Пригадаємо ще одну професію – художник. Намалюйте, уявно, собі на обличчі, який зараз у вас настрій.
- Дякую за роботу, бажаю, щоб кожен із вас в майбутньому вибрав професію, яка буде йому до вподоби.
Використані матеріали.