Ранкова зустріч Листяні дерева.Дуб.

Про матеріал
Створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі; розвивати навички спілкування; формувати соціальні навички
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

2-І клас

Тема: Листяні дерева. Дуб.

Мета: Створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі; розвивати навички спілкування; формувати соціальні навички.

Вчитель: Лобкова І.О.

Навчальний заклад: Гімназія №62 ДМР

                                                       Хід зустрічі

Вітання.

Вчитель:

Струмок серед гаю як стрічечка,

На квітці метелик, як свічечка.

Сонечко світить, квітують поля –

Добридень тобі, Україно моя!

 

З давніх-давен на Україні, вітаючись, зичили один одному здоров’я.

Давайте привітаємо одне одного, але змінимо послідовність привітання: будемо оминати кожну другу дитину, яка сидить у колі.

/ Діти по черзі вітаються /

 

Групове заняття

Вчитель:

-          Діти, йдучи дорогою до школи, я побачила красуню, яка проходила містом. Вона підійшла до мене зі своїм дарунком

 

Дерева поголила

Приспала всі кущі,

Тепло від всіх забрала,

Наслала сум, дощі.

Та до дарунків ще й запрошення передала

/ Вчитель читає запрошення /

« Я запрошую учнів 2-і класу у ранкове коло, щоб разом пограти у веселі, цікаві ігри, які приготували вам мої помічники»

А підпису немає.

-          Діти, чи здогадалися ви, хто була ця красуня?

(Осінь)

-          Якою ви її уявляєте?

(Золотою, різнокольоровою, дощовою, щедрою, багатою)

-          А яких помічників має Осінь?

(Осінні місяці)

-          Назвіть, будь ласка, їхні імена.

( Вересень, Жовтень, Листопад)

 

Вчитель:

-          А ось і кошик, який вона мені передала. Як ви думаєте, що тут знаходиться?

/ Діти висловлюють свої передбачення. Дитина, яка першою здогадається, оголошується дитиною дня і займає авторське крісло./

-          Можливо, загадка допоможе вам здогадатись?

Живе один батько,

Тисячі синів має

Усім синам по шапці справляє,

А сам шапки не має.

 

-          Хто цей батько і його синочки?

/ Дуб і жолуді /

-          Чи доводилось вам бачити жолуді?

-          На що вони схожі?

-          Які вони на дотик?

-          Як ви використовували жолуді?

-          Якого дерева це плоди?

Вчитель:

-          Так, це плоди дуба. На Україні завжди шанобливо ставилися до цього дерева. Дуб вважають символом сили і міцності. Дуб живе понад тисячу років. Ніхто не мав права не тільки його зрубувати, а й зламати гілочку. Дозволялося тільки збирати жолуді.

 

Гра-руханка «Жолудець»

Ой дуб-дуб, ой дуба-дуба

Жолудець під дубом тупа-тупа.

В нього шапочка новенька,

Кожушиночка жовтенька.

Ніжкою туп-туп:

-З мене буде дуб, дуб!

(Рухаючись по колу, діти промовляють слова гри і виконують відповідні рухи, імітуючи появу дубочка).

 

Обмін інформацією

Вчитель:

-          Що ви вже знаєте про це дерево?

Учні по черзі повідомляють:

-          Мій тато виготовляє меблі. Він стверджує, що дуб має міцну деревину. Саме тому меблі, виготовлені з дуба вважаються найкращими.

-          Одного разу ми їздили на о. Хортиця. Там я бачив дуб, якому понад 800 років.

-          А моя прабабуся Килина співає красиву пісню про козака, що сів відпочити під дубом.

Вчитель:

-          А що ви хотіли б дізнатися ще?

/ Учні висловлюють сої побажання та ідеї /

 

Щоденні новини

Діти, погляньте на стенд.

-          Яке сьогодні число?

/                              /

-          Який сьогодні день?

/ Середа /

-          Яку тему ми будемо вивчати сьогодні?

 

 

Листяні дерева. Дуб.

 

 

docx
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку