Ранкова зустріч
2-І клас
Тема: Листяні дерева. Дуб.
Мета: Створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі; розвивати навички спілкування; формувати соціальні навички.
Вчитель: Лобкова І.О.
Навчальний заклад: Гімназія №62 ДМР
Хід зустрічі
Вітання.
Вчитель:
Струмок серед гаю як стрічечка,
На квітці метелик, як свічечка.
Сонечко світить, квітують поля –
Добридень тобі, Україно моя!
З давніх-давен на Україні, вітаючись, зичили один одному здоров’я.
Давайте привітаємо одне одного, але змінимо послідовність привітання: будемо оминати кожну другу дитину, яка сидить у колі.
/ Діти по черзі вітаються /
Групове заняття
Вчитель:
- Діти, йдучи дорогою до школи, я побачила красуню, яка проходила містом. Вона підійшла до мене зі своїм дарунком
Дерева поголила
Приспала всі кущі,
Тепло від всіх забрала,
Наслала сум, дощі.
Та до дарунків ще й запрошення передала
/ Вчитель читає запрошення /
« Я запрошую учнів 2-і класу у ранкове коло, щоб разом пограти у веселі, цікаві ігри, які приготували вам мої помічники»
А підпису немає.
- Діти, чи здогадалися ви, хто була ця красуня?
(Осінь)
- Якою ви її уявляєте?
(Золотою, різнокольоровою, дощовою, щедрою, багатою)
- А яких помічників має Осінь?
(Осінні місяці)
- Назвіть, будь ласка, їхні імена.
( Вересень, Жовтень, Листопад)
Вчитель:
- А ось і кошик, який вона мені передала. Як ви думаєте, що тут знаходиться?
/ Діти висловлюють свої передбачення. Дитина, яка першою здогадається, оголошується дитиною дня і займає авторське крісло./
- Можливо, загадка допоможе вам здогадатись?
Живе один батько,
Тисячі синів має
Усім синам по шапці справляє,
А сам шапки не має.
- Хто цей батько і його синочки?
/ Дуб і жолуді /
- Чи доводилось вам бачити жолуді?
- На що вони схожі?
- Які вони на дотик?
- Як ви використовували жолуді?
- Якого дерева це плоди?
Вчитель:
- Так, це плоди дуба. На Україні завжди шанобливо ставилися до цього дерева. Дуб вважають символом сили і міцності. Дуб живе понад тисячу років. Ніхто не мав права не тільки його зрубувати, а й зламати гілочку. Дозволялося тільки збирати жолуді.
Гра-руханка «Жолудець»
Ой дуб-дуб, ой дуба-дуба
Жолудець під дубом тупа-тупа.
В нього шапочка новенька,
Кожушиночка жовтенька.
Ніжкою туп-туп:
-З мене буде дуб, дуб!
(Рухаючись по колу, діти промовляють слова гри і виконують відповідні рухи, імітуючи появу дубочка).
Обмін інформацією
Вчитель:
- Що ви вже знаєте про це дерево?
Учні по черзі повідомляють:
- Мій тато виготовляє меблі. Він стверджує, що дуб має міцну деревину. Саме тому меблі, виготовлені з дуба вважаються найкращими.
- Одного разу ми їздили на о. Хортиця. Там я бачив дуб, якому понад 800 років.
- А моя прабабуся Килина співає красиву пісню про козака, що сів відпочити під дубом.
Вчитель:
- А що ви хотіли б дізнатися ще?
/ Учні висловлюють сої побажання та ідеї /
Щоденні новини
Діти, погляньте на стенд.
- Яке сьогодні число?
/ /
- Який сьогодні день?
/ Середа /
- Яку тему ми будемо вивчати сьогодні?
Листяні дерева. Дуб.
|