Ранкова зустріч «Мій скарб – моя родина!»

Про матеріал

Пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого родоводу; виховувати в учнів почуття любові та вдячності до своєї родини, дати можливість відчути комфорт і радість від родинного оточення і спілкування; учити взаєморозумінню, взаємодопомоги, усвідомлення своїх обов'язків; закласти в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками й вчинками.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Мій скарб – моя родина!»

 

Мета: пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого родоводу; виховувати в учнів почуття любові та вдячності до своєї родини, дати можливість відчути комфорт і радість від родинного оточення і спілкування; учити взаєморозумінню, взаємодопомоги, усвідомлення своїх обов’язків; закласти в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками й вчинками.

Учитель. З кожним привітаймося:

 

Доброго всім дня!

 

Щиро усміхайтеся:

 

Зичим всім добра!

(Діти стають у коло, беруться за руки.)

 Раз - берізка, два - гайок,

Три - березовий лісок.

А чотири - рідний клас,

П 'ять - добром вітає нас.

Шість - це вчителька рідненька,

Мила, люба, наче ненька.

Сім - це діточки усі.

Вісім - мами, татусі.

Дев 'ять - рідна наша школа.

 Десять - ми у дружнім колі.

 Добрий день! Добрий день!

2.Вітання.

Вправа»Я люблю себе зате,що…»

  Діти утворюють коло,по черзі передають одне одному сердечко зі словами:»Я люблю себе за те,що я…»

Вправа»Колекція теплих слів».Надуйте  будь ласка повітряну кульку (всі учасники отримують кольорові повітряні кульки). Зараз ми  створимо «колекцію теплих слів», якими ви щойно обмінялися, запишіть це слово на кульці.

Музична пауза

Шановні колеги, Ваша задача - поки грає музика утримувати кульки в повітрі, а як зупиниться спіймати будь яку. Ось такими словами, що у вас на повітряних кульках ми і створимо атмосферу тепла і затишку, і нехай цей день стане днем позитиву для всіх нас (можна зачитати в голос).

Учитель. Розпочався день цікаво, світить сонечко ласкаве. Який же день чекає нас? Синоптикам надати слово час. ( слайди )

 

  1. синоптик. Сьогодні черговий синоптик я –Осінній Даніїл.

 

  1. синоптик. І я  -  Штихар Ніколь.

 

1 синоптик.  За вікном 8 листопада,  четвертий день робочого тижня, четвер.

 

  1. синоптик. Вдихни повітря на повні груди! Відчуваєш?

 

  1. (синоптик хитає головою).

 

  1. синоптик. Так пахне тільки осінь!

 

  1.      синоптик. (вдихає повітря) Так, з тобою важко сперечатися. Осінь -це пора прощання із теплом ,із зеленню із голосними співами пташок із пишним листям дерев. Це єдиний проблиск світла перед довгою холодною лютою зимою.

2.синоптик. Так,я люблю осінь! Особливо листопад! Люблю її норов та характер. Люблю рясні дощі, глибокі тумани,що обіймають верболози,люблю перші заморозки і пташині ключі

 

1синоптик. Адже листопад-пора,що спочатку ніжно вбирає ліси та діброви у золото,а потім так само ж нещадно знімає ці пишні шати. Це час для роздумів і занурення у власний внутрішній світ. 

 

2синоптик. Лише в останній осінній місяць буває так затишно,незважаючи на сірі барви за вікном та перші заморозки.

 

1  синоптик. Отже,  сьогодні  природа  дарує  нам  ранок.

 

Повіває південний вітер. Температура повітря ….°C.

 

  1. синоптик. Одним словом –хоч і  ОСІНЬ,а день обіцяє бути:

 

  • веселим,

 

  • енергійним

 

  • незвичайним,

 

-активним. (Дякуємо нашим синоптикам за інформацію)

Учитель. (музичний супровід ) Діти, заплющіть очі і уявіть себе героями казкової пригоди. Ви на безлюдному острові, де завжди  чудова погода, тепле море, весь час канікули, багато чудових фруктів,…але повернутися ми не  можемо. Чи згодні ви залишитись тут назавжди? За чим ви будете сумувати,кого вам не вистачатиме?

(Відповіді дітей.)

( музичний супровід – клекіт лелек )

Чую гомін, чую клекіт, -

Хтось ще невідлетів  від нас далеко.

( З’являється  «лелека».)

                   Лелека.

          Я весни щасливий птах

 

Несу добро я у родини

 

Я не живу без Батьківщини.

 

Ріка вмирає без джерел,

 

Дерева сохнуть без коріння.

 

В своїй родині – ти орел,

 

Твій родовід тут, покоління.

 

Учитель.

 

Чи впізнали ви цього птаха? Що про нього знаєте?

 

Діти. Лелека (бусол, бузько, чорногуз,);

 

  • в Україні символ поваги до батьків;

 

  • символ мандрівників;

 

  • символ сімейного благополуччя, щастя;

 

  • символ батьківщини.

 

Учитель. Можливо, лелека допоможе нам повернутися додому. Давайте його попросимо.

 

Лелека. Добре. Я вам допоможу, тільки спочатку відгадайте мою загадку.

 

Загадка: Ось перед вами, друзі, хата.

 

У ній є чотири кімнати.


 

3


А ось вам загадка моя:

 

Як розмістити тут 7 «я»?

 

Учитель. А над якою  темою  ми працюємо?

 

Діти. Ми працюємо над темою «Найбільший скарб моя родина». Учитель. А що таке сім’я, родина?

 

Діти. Моя сім’я це веселка….( вислови дітей про свою сім’ю ).

 

Учитель. Людина щаслива тільки тоді, коли поруч неї близькі та рідні їй люди; коли вона може відчути та подарувати теплоту, любов.

Крісло автор

1. Як сонечко на небі,

 У лузі квітка красна

Так матуся в нашій хаті

Добра, щира, ясна.

 

2.  Скільки того щастя,

радості тече,

коли маєш поряд

батьківське плече.

 

3 учень. У дідових долонях доля виграва, Зігрівають душу дідові слова.

 

4 учень. Є в мене бабуся,

                   дорога та мила,

                  що словечками сказати

                          не маю я сили.

 

5 учень. Хай родина кожна гожа мов хороше пісні слово розквітає веселково.

Пісня

Новини дня

 

Учитель.  Ранкова  зустріч  підійшла  до  кінця,  але  попереду  новий  ден

 

 

 

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

docx
Додав(-ла)
Nazarova Svetlana
Додано
24 листопада 2018
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку