Ранкова зустріч на тему: Весна

Про матеріал
Ранкова зустріч на тему: Весна. Підсумкове заняття за тиждень з використанням інтерактивних методів навчання та цеглинок ЛЕГО.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч, 1 клас

Тема: Весна.

Мета: налаштувати дітей на роботу в класі з гарним  позитивним настроєм, збагачувати словниковий запас словами- привітаннями ,компліментами. Розширити,  збагатити уяву дітей про чудову пору року  весну, її ознаки в природі. Розвивати уяву, спостережливість,  вміння мислити, аналізувати, вміння працювати в групі. Виховувати любов до друзів, доброту, любов і бережне відношення до природи, любов до весняних свят.

Обладнання: презентація Весна”, ілюстрації, малюнки учнів, мовний матеріал, лепбук

                            Хід ранкової зустрічі

І. Вітання.

1. Організація класу.

Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.

2.. Привітання. Діти і вчитель стають у коло і передають жовту цеглинку ЛЕГО

Промінчик сонця землю зігріває,

Все починає від тепла рости.

І гарна квітка в полі зацвітає…

То ж будь чарівним промінцем і ти…

3. Привітання один з одним.

  • Бажаю успіху великого у всьому і всюди.

4. Вітання вчителям    

  Вчитель. Діти подивіться скільки гостей до нас завітало. На Україні кажуть: Гість у дім – радість в нім. Дякуємо,  що завітали до нас на гостину, в цю світлу та радісну днину. Давайте привітаємось з нашими гостями.

Діти. Добрий день! Настрою, радості, сонця і квітів .Сьогодні вам зичить 1-Г клас!

ІІ Групове завдання.

1..Відгадування загадки

Зійшли сніги, шумить вода…

Земля вже квіти викида,

Буяє травка молода,

Все мертве оживає.

Діти коли це буває ?

Діти. Весною.

Справді, весною. Це пора пробудження життя, оновлення природи.

2.Асоціативний  кущ « Весна»

3. Повідомлення теми «Ранкові зустрічі»   Сьогодні на ранковій зустрічі ми поговоримо про Весну, ближче ознайомимося з природою, її законами. Спробуємо зрозуміти, полюбити життя в злагоді з природою, з усім живим, що нас оточує, адже людина – це частина природи. Але перед тим, як розпочати нашу зустріч, я повинна перевірити, як добре ви знаєте цю пору року.

4. Гра Буває, не буває”??????(LEGO)

- Ніч стає коротшою, а день довшим.

- Залягає у сплячку ведмідь.

- Все сильніше припікає сонечко, тане сніг.

- Ми збираємо гриби.

- Бубнявіють бруньки на деревах.

- Люди збирають урожай фруктів, овочів.

- З теплих країв прилітають птахи.

- На річках тане лід.

- З-під землі пробиваються перші весняні квіти підсніжники і проліски.

ІІІ. Щоденні новини.

          - Діти, який день тижня сьогодні?(відповіді дітей)

            -Який він за рахунком?

  • - Який день був учора?  Буде  завтра?
  • - Діти, яка вчора була дата, число і місяць?
  • - Яке число сьогодні?
  •   Так, сьогодні   березня (викладаю  дату та рік ).
  • - Яке число буде завтра?
  • - Який місяць?

4.1.Бесіда про назви місяців.

- Діти, а яку  назву мають весняні місяців?

Березень – квітень – травень. Весну поділяють на три періоди: рання весна, справжня весна,  розквіт весни.

Березень-рання весна. Стало світліше, день збільшився, 23 березня –день весняного рівнодення, ніч стала коротшою, потеплішало. Як ви гадаєте,  від чого пішла назва місяця? Так, від назви береза.”  Саме він починає весну.  Зявилися бруньки на деревах. Час збирати березовий сік.

березоль, березозорь, сочень, соковик, протальник, "з гір потоки", заграйярочки, капельник

Після березня приходить місяць квітень-справжня весна. Сонечко пригріває сильніше, земля все більше вкривається травяним  килимом, починають зявлятися перші весняні квіти. Саме від того, що все починає розцвітати місяць і одержав таку назву цвітень, краснець, снігогін, дзюрчальник, водолій, лукавець.

І останній місяць весни – травень-розквіт весни. Його в народі називають травник”,  громовик.травник, пісенник, місяць-громовик

Травень - місяць щедрий на дощі. Він напуває землю водою.

5. Крісло автора.

( авторські вірші дітей про весняні місяці.)

6. Висновок:

Весна – це шлях, який природа проходить від зими до літа.

ІІІ Обмін інформацією.

1.Гра «Назви зайве слово. Обґрунтуй власну думку»

-Ведмідь, їжак, білка,борсук. (Активізація знань про тварин, що  прокидаються від зимової сплячки)

-Підсніжник,крокус,мати – й - мачуха, чорнобривці

-Лелека, ворона, жайворонок, шпак. (Активізація знань про перелітніх птахів)

Народ здавна вважав, що весну приносять на своїх крилах птахи.Тому саме птахів вважали провісниками весни. Наші предки вважали весну початком нового року. Із сивої давнини прийшов до нас обряд закликання весни.

2.Веснянка

3.Гра Склади картину весни

(Робота в групах )

Клас ділиться на групи. Кожна група має  завдання зібрати картину з частинок.  Діти виконують завдання.

- Матінка Природа передала нам свою чарівну скриньку.  Наше завдання: скласти малюнок, розказати, яким чином зображений предмет  зустрічає весну і наклеїти його на лист ватману, створивши  власну весняну галявину.( У скриньці малюнки – хмаринка, пролісок, ластівка, шпачок, комахи, травичка, дерево з бруньками, зайчик, ведмідь і т.п. Діти дають відповіді і наклеюють свій малюнок на плакат.)

- У нас вийшла чудова галявина. Тільки чого на ній не вистачає? (Сонечка)

-  Навесні сонце піднімається вище, і промені дають більше тепла та світла.

- А кому потрібне сонце?

Діти:  Всім: людям, тваринам, рослинам, комахам. Завдяки сонцю всі живі істоти на землі живуть і розвиваються.

Вчитель прикріплює на ватман малюнок сонечка.

- Я дарую вам тепло,

Щоб навколо все цвіло.

Щоб гайочок зеленів

І пташиний спів дзвенів.

Щоб сріблилась річка

І росла травичка.

Розвивалися сади,

Наливалися плоди.

4.Колективна робота лепбук Весна

5.Щоденник вражень

« Що я очікую від весни»

6.Висновки.

Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

docx
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
4974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку