Твоя країна - Україна

Про матеріал
Тема : Твоя країна - Україна. Задачі: навчальні: • поглибити знання дітей про нашу державу Україну; викликати почуття приналежності великої родини – української нації, бажання бути їй корисними; корекційно- розвивальні; • розвивати інтерес до навчання, вдосконалювати навички стійкого запам’ятовування, вчити виділяти подібність, формувати уміння аналізувати, порівнювати, спостерігати, встановлювати взаємозв`язки ; • мотивувати мовленнєву діяльність, сприяти діалогічному мовленню, розвивати словник, вміння вірно підбирати необхідні слова виражаючи свою думку, уяву; • корегувати артикуляційну моторику; виховні; • виховувати патріотичні почуття, національну свідомість, гідність, любов до рідного краю, прагнення пізнавати історію держави; здоров`єзберігаючі: • сприяти створенню комфортного психологічного клімату, планувати обсяг матеріалів з урахуванням підвищеної стомлюваності учнів, чергувати, статичні та динамічні вправи. Тип уроку: засвоєння нових знань, урок – подорож. Обладнання: Карта України, малюнки про Україну, вірші про Україну, презентація «Моя Україна».
Перегляд файлу

Новожеланівська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат №39

Донецької обласної ради

 

 

 

 

 Урок у 1 класі

на тему:

«Твоя країна - Україна»

 

C:\Users\USER5\Desktop\Без названия (3).jpg

 

           

Вчитель: Мариконь С.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020н.р.

 

 

Тема : Твоя країна - Україна.

Задачі:

  навчальні:

  • поглибити знання дітей про нашу державу Україну; викликати почуття приналежності великої родини – української нації, бажання бути їй корисними;

  корекційно- розвивальні;

  • розвивати інтерес до навчання, вдосконалювати навички стійкого запам’ятовування, вчити виділяти подібність, формувати уміння  аналізувати, порівнювати, спостерігати, встановлювати взаємозв`язки ;
  • мотивувати мовленнєву діяльність, сприяти діалогічному мовленню, розвивати словник, вміння вірно підбирати необхідні слова виражаючи свою думку, уяву;
  • корегувати  артикуляційну моторику;

   виховні;

  • виховувати патріотичні почуття, національну свідомість, гідність, любов до рідного краю, прагнення  пізнавати  історію держави;

  здоров`єзберігаючі:

  • сприяти створенню комфортного психологічного клімату, планувати обсяг матеріалів з урахуванням підвищеної стомлюваності учнів, чергувати, статичні та динамічні вправи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, урок – подорож.

Обладнання: Карта України, малюнки про Україну, вірші про Україну, презентація «Моя Україна».

 

Хід уроку

І. Загальнокорекційний

1. Організаційна підготовка учнів до уроку.

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше в клас.

Біля парти станьте чемно –

Хай мине час недаремно.

Попрацюєм всі старанно,

Щоб пройшов урок не марно.

 2.Нервово – психологічна підготовка

Доброго ранку тобі, Україно,

Сяє сонцем світанок ясний,

Доброго ранку тобі , Батьківщино,

Рідний краю ти мій дорогий.

Доброго ранку тобі, Україно моя,

Розквітай серцю рідна земля!

-Діти, сьогодні у нас буде незвичайний урок, тому що  нам сьогодні буде допомагати вивчати матеріал птах. А який ви дізнаєтесь коли відгадає загадку.

 а) Загадка

Довгі ноги, довгий ніс,
Прилетів — обід приніс
Смачних жабеняток?
Для своїх маляток.
(Журавель)

  ІІ. Основний етап

1.Пропедевтична частина

 а)Читання  вірша П. Воронька «Облітав журавель».

Облітав журавель

сто морів, сто земель.

Облітав, обходив,

крила ноги натрудив.

Ми спитали Журавля:

- Де найкращая земля?

Журавель відповідає:

- Краще рідної - немає!

 

-Чому так сказав Журавель?

- Діти, як ви думаєте,  про що сьогодні розповість нам  Журавлик?

 2.Формуюча частина

  а) Повідомлення теми  задач уроку

-Сьогодні урок буде присвячений нашій Батьківщині - милій Україні. На уроці ви більше  дізнаєтеся про свою країну, ми помандруємо її просторами, завітаємо до Києва, пограємо в цікаві ігри.

б) Ознайомлення з новими знаннями й уміннями.

-Як називається наша Батьківщина?

-Як утворилось слово батьківщина?

-Як називають людей, які живуть в Україні?

   Розучування прислів'я.

-Людина без Батьківщини, як пташка без домівки.

-Як ви розумієте це прислів я?

-Чому народ так говорить?

   Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»

      Що таке Україна (це Київ, Дніпро, калина, Карпати....)

 Читання вірша про Україну .

-Діти, а тепер послухайте ,як гарно змалював І. В. Пономаренко нашу Україну.

      Моя Україна

Моя Україна-це вишневий цвіт

 І верби над ставом, й калина.
Моя Батьківщина — це мрії політ,
Це рідна моя Україна!
Моя Батьківщина — це наша сім’я.
Затишний куточок і хата.
Це мама, татусь, бабця, дідо і я,
Всі рідні і друзів багато.
Моя Батьківщина — це злагода й мир
Та небо бездонне й чудове.
Це пісня чарівна, що лине до зір,
Й дитинство моє світанкове.
Моя Батьківщина — ліси і поля.
Від них в нас і радість, і сила.
Це та найсвятіша і рідна земля.
Що кожного з нас народила.

Бесіда за змістом прочитаного.

в) Уточнення, доповнення матеріалу.

Розповідь учителя з елементами бесіди і використання ілюстративного матеріалу

- Діти, Журавлик лине в небі і показує нам мальовничі місця.

Україна - наша земля. Ми називаємо Україну нашою Батьківщиною. Батьківщина - це земля не лише ваших батьків, а й дідів і прадідів. Батьківщина - це край, де здавна дзвенить наша рідна мова і материнська пісня. Україна - це безкраї лани пшениці, квітучі поля, вишневі сади. Це гори Карпати і гори Криму. Це широкий Дніпро - Славутич. Україна - це і той край де ви живете і зростаєте. Україна славиться хлібом, пшеницею. В Україні є Чорне й Азовське моря, багато річок. Україна - мирна країна і хоче жити в злагоді з усіма.

       Перегляд презентації « Моя Україна»

г) Фізкультхвилинка

Ми мандруєм, ми мандруєм,

Україною крокуєм.

Ось побачили Карпати.

Як вершину нам дістати?

Заглянемо в озерця,

Не торкнутись нам до дна!

Так ми довго-довго йшли

І до школи знов прийшли

       Репродуктивна бесіда

     -Як називається наша країна?

    - Які гори є в Україні?

     -Яка найбільша річка?

    -Які моря ви запам`ятали?

 Розповідь вчителя про столицю України - місто Київ

Київ - це велике місто, яке стоїть на березі Дніпра. Київ заснований дуже давно, але це сучасне гарне місто, яке має багату історію.

д)Систематизація і узагальнення знань.

  Робота з картою

  Гра “Мікрофон”

-Що найбільше запам´ яталося про Київ?

   Вправа «Аналізуємо мультфільм»

Перегляд мультфільму «Твоя країна - Україна», обговорення побаченого

   Ознайомлення з пам'яткою

-Лелека вчить нас любові до рідної землі.

-Дерево і хліб-символи життя.

-Віночок,калина,тополя,вишня,липа,барвінок,чорнобривці,мальва-улюблені

обереги  нашого народу.

е) Перевірка набутих З, У, Н.

  «Незакінчене речення»

-Моя країна називається-…

-Головне місто країни-…

-Головна річка країни-…

ІІІ. Заключний етап.

 1.Підведення підсумків.

- Діти, чи цікава була мандрівка з Журавлем?

- Чи справдилися ваші очікування?

   Гра « Коло рук»

Уявіть у своєму серці вогник добра, ніжності, любові. Уявіть, як він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передається у долоньку того, хто сидить поруч. Потоки ніжності й любові збільшуються, збільшуються. Посміхніться один одному. Давайте дарувати завжди один – одному добро – бо ми ж українці.

   Пісня «Квітуча Україна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
docx
Пов’язані теми
Природознавство, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
11 грудня 2019
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку